Så er det vidst tid til opdatering og billedspam :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

Lotus86

betiinsen skriver:

nåhhhh hvor er han bare dejlig, det er helt vildt...

Tak søde

Hvordan går det med lille Emilie? Døjer hun stadig med kolik?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Lotus86

_-Kathrine-_ skriver:

Sikke da en skøn lille fyr  Er da helt pjattet med det sidste billede

Tak

Ja Jeg synes også det er vildt sødt, hans lille runde hoved

Anmeld

18. august 2011

Lotus86

Tropez skriver:

Hold op hvor ser han dejlig ud søde og hvor er det godt han er så nem

Tak

Ja det er virkelig skønt han er så nem, håber bare det forsætter sådan.

Hvordan går det med lille skønne Sarah?

Anmeld

19. august 2011

Tropez

Hejsa søde det går nogenlunde med Sarah vi har lidt problemer med amningen, vi kan ikke finde ud af om jeg har får meget eller for lidt mælk, men vi kæmper bravt videre og hun tager godt nok på 300 g på en uge hun sover fint om natten fra 23.30 - 7.00 så det går fint der

Anmeld

19. august 2011

Lotus86

Tropez skriver:

Hejsa søde det går nogenlunde med Sarah vi har lidt problemer med amningen, vi kan ikke finde ud af om jeg har får meget eller for lidt mælk, men vi kæmper bravt videre og hun tager godt nok på 300 g på en uge hun sover fint om natten fra 23.30 - 7.00 så det går fint der

Det var godt at høre, og så længe hun tager på, så er det jo fint men det amning skal altså åbenbart bare ikke være skide let

Anmeld

19. august 2011

Loa

For pokker da hvor er han bare LÆKKER!!!! Nøj en cutey

Anmeld

19. august 2011

Bas

Lotus86 skriver:

På søndag bliver min lille baby 6 uger... 6 UGER...!!! Amen jeg forstår det slet ikke, tiden flyver bare afsted.. Men hold op hvor jeg nyder det, det hele er bare så meget bedre end hvad jeg havde turde håbe på.. Valdemar er bare så nem en baby, han har lige fra starten af sovet igennem om natten, han bliver lagt omkring kl. 22.00, vågner kun en gang og skal have mad, ca. kl. 04.30, så får han som regel lige lidt igen når Niklas tager på arbejde omkring kl. 06.30-07.00, og så sover vi videre i et par timer I løbet af dagen tager han også et par gode lurer, og når han er vågen hygger vi og snakker. Han eeeelsker sit legetæppe, og kan sagtens ligge der i en halv time hvor han bare ligger og griner og spjætter Han græder heller ikke rigtig, han kan godt lige komme med et lille brøl hvis han blir sur, men det bliver aldrig rigtig til gråd, han er nem at gøre tilfreds igen - heldigvis Der er mange der siger, at vi stadig ikke rigtig ved hvad det vil sige at have børn, fordi det på nuværende tidspunkt stadig ikke har været det mindste hårdt for os, så måske har de ret, kan være vi bliver overraskede ved næste barn
Han vejer 5,4 kg. nu - store dreng Vi var til lægen med ham i går, og alt var helt fint, så det var dejligt
Så alt i alt nyder vi bare livet med vores lille gut, han er skønnere end skøn, og jeg knuuuuselsker ham

Nå, lidt billeder slipper i heller ikke for, og jeg kan overhovedet ikke vælge, så i får lige en masse

Knus Nanna

Nøøøøj hvor er han bare kær

Anmeld

20. august 2011

Lotus86

Loa skriver:

For pokker da hvor er han bare LÆKKER!!!! Nøj en cutey

Tusind tak

Anmeld

20. august 2011

Lotus86

Bas skriver:

Nøøøøj hvor er han bare kær

Tak

Anmeld

20. august 2011

Dansker I Holland

Lotus86 skriver:

På søndag bliver min lille baby 6 uger... 6 UGER...!!! Amen jeg forstår det slet ikke, tiden flyver bare afsted.. Men hold op hvor jeg nyder det, det hele er bare så meget bedre end hvad jeg havde turde håbe på.. Valdemar er bare så nem en baby, han har lige fra starten af sovet igennem om natten, han bliver lagt omkring kl. 22.00, vågner kun en gang og skal have mad, ca. kl. 04.30, så får han som regel lige lidt igen når Niklas tager på arbejde omkring kl. 06.30-07.00, og så sover vi videre i et par timer I løbet af dagen tager han også et par gode lurer, og når han er vågen hygger vi og snakker. Han eeeelsker sit legetæppe, og kan sagtens ligge der i en halv time hvor han bare ligger og griner og spjætter Han græder heller ikke rigtig, han kan godt lige komme med et lille brøl hvis han blir sur, men det bliver aldrig rigtig til gråd, han er nem at gøre tilfreds igen - heldigvis Der er mange der siger, at vi stadig ikke rigtig ved hvad det vil sige at have børn, fordi det på nuværende tidspunkt stadig ikke har været det mindste hårdt for os, så måske har de ret, kan være vi bliver overraskede ved næste barn
Han vejer 5,4 kg. nu - store dreng Vi var til lægen med ham i går, og alt var helt fint, så det var dejligt
Så alt i alt nyder vi bare livet med vores lille gut, han er skønnere end skøn, og jeg knuuuuselsker ham

Nå, lidt billeder slipper i heller ikke for, og jeg kan overhovedet ikke vælge, så i får lige en masse

Knus Nanna

Ihh hvor er han dog bare lækker altså Sikke nogle skønne billeder smiler...

Tillykke med ham hihi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.