Så er det vidst tid til opdatering og billedspam :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2011

Lotus86

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nåhhh, han er da en dejlig lille sag 

Tak søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Lotus86

CamillaValby skriver:

Hvor er han bare deeeeejlig

ELSKER det billed i sort/hvid hvor han ligger og fniser, åhh altså

Taak

Ja det er jeg også helt vild med, smelter fuldstændig hver gang han smiler, så den slags billeder har jeg en maaaasse af

Anmeld

12. august 2011

Lotus86

Happiness skriver:

Nuuurrrhhhh!!!

Og dejligt at høre at tingene bare kører! Lyder til han er en nem lille bandit

Ja han er virkelig nem, det kan vi i hvert fald ikke klage over

Hvordan går det hos jer med lille Lukas?

Anmeld

12. august 2011

Lotus86

aya-zia skriver:

hvor er han skøn...

ER VILD MED BILLEDE NUMMER 2... han ligner en der RIGTIG øver sig i at synge....

Tak

Haha... Ja han er vores lille rockstar...

Anmeld

12. august 2011

aya-zia

Lotus86 skriver:

Tak

Haha... Ja han er vores lille rockstar...

hehe sødt

Anmeld

12. august 2011

Happiness

Lotus86 skriver:

Ja han er virkelig nem, det kan vi i hvert fald ikke klage over

Hvordan går det hos jer med lille Lukas?

Jamen det går godt. Dog lider han af mavekneb, så det prøver vi at slippe af med. Ellers er han en glad lille en, som v´trives og vokser derudaf

Men dejligt at Valdemar er så nem! Men Lukas sover nu også godt om natten. Vågner lige ved 2-3 tiden til mad, og så igen ved 6 tiden. Hvor han så sover lidt til kl 7 og står op sammen med far og hygger indtil han skal køre. Så kommer han ind og putter i sengen gen til kl 9-10 tiden, hvorefter vi står op Så priser mig lykkelig!

Anmeld

12. august 2011

Lotus86

Happiness skriver:

Jamen det går godt. Dog lider han af mavekneb, så det prøver vi at slippe af med. Ellers er han en glad lille en, som v´trives og vokser derudaf

Men dejligt at Valdemar er så nem! Men Lukas sover nu også godt om natten. Vågner lige ved 2-3 tiden til mad, og så igen ved 6 tiden. Hvor han så sover lidt til kl 7 og står op sammen med far og hygger indtil han skal køre. Så kommer han ind og putter i sengen gen til kl 9-10 tiden, hvorefter vi står op Så priser mig lykkelig!

Det lille pus, håber det snart går over, det er ikke til at holde ud når de har ondt

Ja det er altså bare fantastisk at man kan få lov til at sove ordenligt, det betyder så meget. Jeg kan ikke mærke på min energi at jeg lige er vågen den ene gang han skal have mad om natten, så er lige så udhvilet om dagen som jeg plejer at være

Anmeld

13. august 2011

Raj

Lotus86 skriver:

På søndag bliver min lille baby 6 uger... 6 UGER...!!! Amen jeg forstår det slet ikke, tiden flyver bare afsted.. Men hold op hvor jeg nyder det, det hele er bare så meget bedre end hvad jeg havde turde håbe på.. Valdemar er bare så nem en baby, han har lige fra starten af sovet igennem om natten, han bliver lagt omkring kl. 22.00, vågner kun en gang og skal have mad, ca. kl. 04.30, så får han som regel lige lidt igen når Niklas tager på arbejde omkring kl. 06.30-07.00, og så sover vi videre i et par timer I løbet af dagen tager han også et par gode lurer, og når han er vågen hygger vi og snakker. Han eeeelsker sit legetæppe, og kan sagtens ligge der i en halv time hvor han bare ligger og griner og spjætter Han græder heller ikke rigtig, han kan godt lige komme med et lille brøl hvis han blir sur, men det bliver aldrig rigtig til gråd, han er nem at gøre tilfreds igen - heldigvis Der er mange der siger, at vi stadig ikke rigtig ved hvad det vil sige at have børn, fordi det på nuværende tidspunkt stadig ikke har været det mindste hårdt for os, så måske har de ret, kan være vi bliver overraskede ved næste barn
Han vejer 5,4 kg. nu - store dreng Vi var til lægen med ham i går, og alt var helt fint, så det var dejligt
Så alt i alt nyder vi bare livet med vores lille gut, han er skønnere end skøn, og jeg knuuuuselsker ham

Nå, lidt billeder slipper i heller ikke for, og jeg kan overhovedet ikke vælge, så i får lige en masse

Knus Nanna

Ej hvor er han bare for lækker!!!

Han ser da virkelig også bare ud til at trives, og det lyder også sådan Men tænker bare på om du ligesom mig (på trods af meget nem baby), har svært ved at finde tid til dig selv? Jeg tænker på mad, bad og baby.dk?

Det lyder jo så nemt, så måske du lige havde et godt råd eller noget? For jeg venter stadig på at jeg kan lave aftensmad haha.

Men ja, nu er de bette (store) drenge 6 uger gamle - helt utroligt. Tiden går så hurtigt at det er skræmmende!!

Anmeld

13. august 2011

sandorff

hvor er han dog bare dejlig på alle billeder!

kysser du ham ikke bare hele tiden?

Anmeld

15. august 2011

Lotus86

RQK skriver:

Ej hvor er han bare for lækker!!!

Han ser da virkelig også bare ud til at trives, og det lyder også sådan Men tænker bare på om du ligesom mig (på trods af meget nem baby), har svært ved at finde tid til dig selv? Jeg tænker på mad, bad og baby.dk?

Det lyder jo så nemt, så måske du lige havde et godt råd eller noget? For jeg venter stadig på at jeg kan lave aftensmad haha.

Men ja, nu er de bette (store) drenge 6 uger gamle - helt utroligt. Tiden går så hurtigt at det er skræmmende!!

Dejligt at høre at lille Adam også er en skøn nem baby

Altså jeg har ingen problemer med at finde tid til mad, bad og baby.dk - men han tager også flere gode lurer hver dag, så der er masser af tid til alt det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.