Så er det vidst tid til opdatering og billedspam :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

Lotus86

sandorff skriver:

hvor er han dog bare dejlig på alle billeder!

kysser du ham ikke bare hele tiden?

Tak

Joho... Han får maaaange kys, selvom han ikke altid lige synes det er helt fedt, men jeg kan ikke lade være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

TheLittleOne

Lotus86 skriver:

På søndag bliver min lille baby 6 uger... 6 UGER...!!! Amen jeg forstår det slet ikke, tiden flyver bare afsted.. Men hold op hvor jeg nyder det, det hele er bare så meget bedre end hvad jeg havde turde håbe på.. Valdemar er bare så nem en baby, han har lige fra starten af sovet igennem om natten, han bliver lagt omkring kl. 22.00, vågner kun en gang og skal have mad, ca. kl. 04.30, så får han som regel lige lidt igen når Niklas tager på arbejde omkring kl. 06.30-07.00, og så sover vi videre i et par timer I løbet af dagen tager han også et par gode lurer, og når han er vågen hygger vi og snakker. Han eeeelsker sit legetæppe, og kan sagtens ligge der i en halv time hvor han bare ligger og griner og spjætter Han græder heller ikke rigtig, han kan godt lige komme med et lille brøl hvis han blir sur, men det bliver aldrig rigtig til gråd, han er nem at gøre tilfreds igen - heldigvis Der er mange der siger, at vi stadig ikke rigtig ved hvad det vil sige at have børn, fordi det på nuværende tidspunkt stadig ikke har været det mindste hårdt for os, så måske har de ret, kan være vi bliver overraskede ved næste barn
Han vejer 5,4 kg. nu - store dreng Vi var til lægen med ham i går, og alt var helt fint, så det var dejligt
Så alt i alt nyder vi bare livet med vores lille gut, han er skønnere end skøn, og jeg knuuuuselsker ham

Nå, lidt billeder slipper i heller ikke for, og jeg kan overhovedet ikke vælge, så i får lige en masse

Knus Nanna

Det lyder fuldstændig som vores lille pige!

Hun er nu 11 uger og er stadig sådan, det er så skønt

Vores familie er også utrolig overrasket over hvor nem og glad hun er hele tiden.

Hun sover fra kl. 22-23 til 4 hver nat og sover så igen til når far skal afsted halv 7 ca.

Hvor er Valdemar bare skøn <3

Lige et billede af Nuunu - syntes lige det var sjovt når valdemar også er fan

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. august 2011

B&J

Nååååååå hvor er han dog bare enn toalt charme prins.. han er super nuttet..

Anmeld

16. august 2011

Najsen86

Ej hvor er han da bare skøn... Fatter ikke at tiden går så hurtigt... alma er snart 3uger!! Skønt han er nem!...

Anmeld

16. august 2011

sarahb

ihhh hvor er han dejlig.. helt som vores den ældste.. dog tog han nemt 2 timer på legetæppet. i dag er han snart 3 og nu ved vi hvordan det er at have barn.. hihi.. ej han er skøn og en rigtig hygge dreng...

skønne billeder af ham, han er skøn

Anmeld

16. august 2011

Moar2011

hvor er han dog skøn

Anmeld

16. august 2011

Lotus86

TheLittleOne skriver:

Det lyder fuldstændig som vores lille pige!

Hun er nu 11 uger og er stadig sådan, det er så skønt

Vores familie er også utrolig overrasket over hvor nem og glad hun er hele tiden.

Hun sover fra kl. 22-23 til 4 hver nat og sover så igen til når far skal afsted halv 7 ca.

Hvor er Valdemar bare skøn <3

Lige et billede af Nuunu - syntes lige det var sjovt når valdemar også er fan

Det jo bare skønt med alle de nemme babyer, lad os håbe det var ved

Haha.. Sikke en fin t-shirt, den må vi da også have anskaffet, så bliver morfaren i hvert fald glad

Anmeld

16. august 2011

Lotus86

B&J skriver:

Nååååååå hvor er han dog bare enn toalt charme prins.. han er super nuttet..

Tak

Anmeld

16. august 2011

Lotus86

Najsen86 skriver:

Ej hvor er han da bare skøn... Fatter ikke at tiden går så hurtigt... alma er snart 3uger!! Skønt han er nem!...

Tak søde Lille Alma er også en skøn lille baby

Ja tiden flyver virkelig, det er lidt vildt, kan næsten ikke følge med

Anmeld

16. august 2011

Lotus86

sarahb skriver:

ihhh hvor er han dejlig.. helt som vores den ældste.. dog tog han nemt 2 timer på legetæppet. i dag er han snart 3 og nu ved vi hvordan det er at have barn.. hihi.. ej han er skøn og en rigtig hygge dreng...

skønne billeder af ham, han er skøn

Haha.. Ja jeg frygter også at vi nok skal få vores at se til når vi får flere børn, tror ikke man kan være så heldig to gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.