Vinterbaby, men hvilket overtøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2011

Laulund87

Uld er rigtig dejligt til små babyer

Jeg har futter, luffer og et tæppe i ren uld. (Tror også jeg har en heldragt i ren uld) Det må du gerne få hvis du vil?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

Mor til L&S

Hej...

En køredragt som IKKE er stiv til den lille baby

En jakke evt i blød babyfløjl eller fleece eller lign og så evt en hjemmestrikket uld trøje med knapper

Det ville jeg bruge hvis det var mig

Anmeld

12. august 2011

serinasmor

vi havde denne

http://www.guloggratis.dk/barn-baby/borneartikler/korepose/annonce/11933281  eller en der ligner RIGTIG meget

( og bruger den endnu .. eller .. regner med at hun skal bruge den i barnevognen igen denne vinter) ...

der er huller til selen både barnevognssele (når den tid kommer) og 1. autostol ... den sad i vores autostol frem til april hvor det holdt op med at være frost ... den fungerer sådan at du lægger posen i stolen, fikser selerne frem gennem reelevante huller... sætter barnet i og spænder det fast og lyner hvis det er frost ... den første autostol bliver ungerne ofte båret rundt i .. ind og handle, båret fra bilen og ind i huset (også den anden vej)  og så er andet overtøj ikke rigtigt nødvendigt ... vil dog sige at der ikke rigtigt (syntes vi) var plads til den i en lift .. så der havde vi en kørepose fra hm ... vist nok den  med ørerne .. og den var fin

obs**serina er født i januar 2010 .. den nat kom der ½ meter sne og det blev ved med at sne i en uge kun for at holde pause og sne igen .. i februar blev der ned til -19 grader flere steder i landet ... serina sov trygt godt og varmt .. udenfor i sin barnevogn med lift ... og var fint varm på ture til og fra bil, når vi var på besøg hos familie o. lign.... sidste vinter var det ikke meget bedre ... men de fleste dage skulle hun ikke have bukser på for så blev det for varmt ... en uge var der under -10 grader .. der havde hun alm tøj, en ekstra trøje, et lille babytæppe og hue og vanter på ... hun var aldrig kold  

Anmeld

12. august 2011

Nessie

Daniel er Oktober barn.

Vi havde lånt en dejlig varm lille bitte jakke til ham, og så lagde vi et tæppe over benene på ham.

Ikke længe efter fødslen købte jeg en tyk blød "flyverdragt" til ham, som han sov i, i barnevognen, og også havde på i bilen

Anmeld

13. august 2011

helle85

da freja var lille der købte vi en blød flyverdragt eks

http://www.ml-dk.dk/product.asp?product=11452

og det var varm nok til hende man skal tænke på at de jo er pakket godt ned under en dyne.

Anmeld

13. august 2011

SHERO

Elias er fra 16 jan 10, og der var sne sne og mere sne... Købte en kørepose der både kunne lynes til ben så han kunne være i autostolen, og som en disideret kørepose/sovepose med ærmer... Den var jeg super glad for, i str 56, men han var bette så han brugte den længe...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.