Vinterbaby, men hvilket overtøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.413 visninger
25 svar
0 synes godt om
12. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej med Jer søde damer.

Jeg venter barn d 30/11, og har siddet og kigget lidt rundt på nettet, for at finde ud af, hvad vi skal have af varmt tøj til baby. 

Nu tænker jeg primært overtøj, til når vi skal ud af huset. 

Synes det er svært at finde ud af, hvad der er praktisk til de helt små, og hvor meget jeg skal have af det? 

Håber nogen kan hjælp mig lidt på vej. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

L.J.L

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej med Jer søde damer.

Jeg venter barn d 30/11, og har siddet og kigget lidt rundt på nettet, for at finde ud af, hvad vi skal have af varmt tøj til baby. 

Nu tænker jeg primært overtøj, til når vi skal ud af huset. 

Synes det er svært at finde ud af, hvad der er praktisk til de helt små, og hvor meget jeg skal have af det? 

Håber nogen kan hjælp mig lidt på vej. 

vi havde en køredragt til vores dreng som er født i december måned. Den fungerede fint de første mdr. da han blev en str 62 købte jeg en rigtig baby flyverdragt til ham.

Anmeld

12. august 2011

132319

Kamille havde en lille vamset dragt fra Joha og en "rigtig" flyverdragt.

Det er vist nemmest at vise billeder, så her har du et par stykker af min lille bitte baby 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. august 2011

L.J.L skriver:

vi havde en køredragt til vores dreng som er født i december måned. Den fungerede fint de første mdr. da han blev en str 62 købte jeg en rigtig baby flyverdragt til ham.

Det er også noget i den stil jeg tænker. Synes en decideret jakke osv, virker voldsomt på en helt nyfødt...  Hvilke mærke brugte i? 

Anmeld

12. august 2011

132319 skriver:

Kamille havde en lille vamset dragt fra Joha og en "rigtig" flyverdragt.

Det er vist nemmest at vise billeder, så her har du et par stykker af min lille bitte baby 

Ej så cute  De ser gode ud de dragter. Må da lige tjekke den der Joha dragt ud ihvertfald. 

Anmeld

12. august 2011

132319

Ej så cute  De ser gode ud de dragter. Må da lige tjekke den der Joha dragt ud ihvertfald. 

Jeg ved ikke om de laver den mere, den er købt i december 2007 (Da min søn var nyfødt)

Jeg ville gerne sælge dig den meeeen det er jo altså bare en af de ting jeg gerne vil gemme 

Anmeld

12. august 2011

132319 skriver:

Jeg ved ikke om de laver den mere, den er købt i december 2007 (Da min søn var nyfødt)

Jeg ville gerne sælge dig den meeeen det er jo altså bare en af de ting jeg gerne vil gemme 

Det helt ok. Mon ik de har noget tilsvarende, eller et andet mærke laver noget tilsvarende. Den er bare rigtig smart og fin synes jeg. 

Anmeld

12. august 2011

L.J.L

Det er også noget i den stil jeg tænker. Synes en decideret jakke osv, virker voldsomt på en helt nyfødt...  Hvilke mærke brugte i? 

Vi købte en i Bilka Men det var det eneste sted sådan lige de havde en billig og meget lille dragt, vi var lidt sent ude

Har ikke lige billeder af den første dragt han havde, men det her var han første flyverdragt og han svømmede vidst lidt i den det første stykke tid, man hva gør det, så længe de er varme

Anmeld

12. august 2011

132319

Det helt ok. Mon ik de har noget tilsvarende, eller et andet mærke laver noget tilsvarende. Den er bare rigtig smart og fin synes jeg. 

Here you go 

http://www.warmingokay.dk/toj/vamset-koredragt.html

Anmeld

12. august 2011

L.J.L skriver:

Vi købte en i Bilka Men det var det eneste sted sådan lige de havde en billig og meget lille dragt, vi var lidt sent ude

Har ikke lige billeder af den første dragt han havde, men det her var han første flyverdragt og han svømmede vidst lidt i den det første stykke tid, man hva gør det, så længe de er varme

Hehe hvor ser han sød ud  Ja pyt med at de svømmer lidt i en periode. De vokser jo ud af dem på et tidspunkt  Den er da fin! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.