Vinterbaby, men hvilket overtøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2011

L.J.L

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hehe hvor ser han sød ud  Ja pyt med at de svømmer lidt i en periode. De vokser jo ud af dem på et tidspunkt  Den er da fin! 

se den her, og så er den oven i købet på tilbud

http://www.okker-gokker.dk/pi/K%C3%B8redragt_i_%C3%B8kologisk_bomuldsfleece_3365_187.aspx

Anmeld

12. august 2011

NinaNymannMadsen

nu skal jeg godt nok føde i start oktober jo. men altså vi har købt en fin dragt til den første tid
den er købt i babysam og er ikk tyk men heller ikk tynd og kan lige gå an indtil det bliver koldere hvor vi så har en rigtig flyverdragt jeghar købt af en veninde.

du får lige billeder med af begge dele så du kan se det.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. august 2011

se den her, og så er den oven i købet på tilbud

http://www.okker-gokker.dk/pi/K%C3%B8redragt_i_%C3%B8kologisk_bomuldsfleece_3365_187.aspx

Ej hvor er den fin. Elsker ting der kan bruges af begge køn  Tænker den brune, men den blå/grønne er også fin. 

Anmeld

12. august 2011

NNM skriver:

nu skal jeg godt nok føde i start oktober jo. men altså vi har købt en fin dragt til den første tid
den er købt i babysam og er ikk tyk men heller ikk tynd og kan lige gå an indtil det bliver koldere hvor vi så har en rigtig flyverdragt jeghar købt af en veninde.

du får lige billeder med af begge dele så du kan se det.

De er fine  Tror jeg må ud at finde mig sådan en dragt, og en flyverdragt til senere. Oktober er nok også kold, så det er nok fint at i helgradere jer. 

Anmeld

12. august 2011

L.J.L

Ej hvor er den fin. Elsker ting der kan bruges af begge køn  Tænker den brune, men den blå/grønne er også fin. 

ja Kunne lige se det ikke var alle der var på lager, men lidt var der da.

Anmeld

12. august 2011

NinaNymannMadsen

De er fine  Tror jeg må ud at finde mig sådan en dragt, og en flyverdragt til senere. Oktober er nok også kold, så det er nok fint at i helgradere jer. 

ja nemlig. oktober kan være lidt underlig i vejret jo.

har af den grund at oktober ikk er helt kold men heller ikk en varm måned købt en dragt der er lige til det vejr. vi har også en kørepose som de hedder, men det er en man ikk kan købe da det er min tante der har syet din til os.

håber i finder nogen fine dragter i kan bruge. måske en dragt med fødder i så i ikk hele tiden skal sørge for futter der til jo.

Anmeld

12. august 2011

Sofiedk

Vi har valgt at købe præcis sådan en okker gokker i økologisk fleece i brun. Den ser vildt lækker og fin ud. Nu må vi se når forældrene har den med i kufferten hvordan den er i kvaliteten

Har godt nok købt den i 3-6 mdr, men den kan jo foldes op på arme og ben

Anmeld

12. august 2011

FogL

Det helt ok. Mon ik de har noget tilsvarende, eller et andet mærke laver noget tilsvarende. Den er bare rigtig smart og fin synes jeg. 

Så lige, at H&M har noget det ligner, med ører på toppen til 179,-.. Den er virkelig sød - men jeg tvivler på, hvor varm den er... 

Anmeld

12. august 2011

FogL

Så lige, at H&M har noget det ligner, med ører på toppen til 179,-.. Den er virkelig sød - men jeg tvivler på, hvor varm den er... 

http://www.hm.com/dk/product/91719?article=91719-C 

Væsrgo'

Og en kørepose også: 

http://www.hm.com/dk/product/91882?article=91882-A

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.