Sidste date før baby.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Ja, gør det Jo, det skal vi måske nok! Har sagt han skylder en forkælelsesdag, så han snakkede om at tage mig ud at spise

Ja, det skylder han som det mindste! Måske en gave også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

SaNiNa

MaybeBaby skriver:

Det er heller ikke sjovt at skulle sidde et par timer på restaurant, når du til tider får det så ubehageligt! Og der skal nok komme en hel side med hyggelige oplevelser og hvis jeg nu bliver rigtig lækker i aften, måske endda billeder

iiih ja billeder dem kan vi lide.

Håber i får en helt fantastisk aften, jeg kun lidt misundelig

Anmeld

11. august 2011

Lisbeth1985

MaybeBaby skriver:

Ja, i aften skal vi på dobbeltdate med et vennepar i Herning på en dejlig fin restaurant med elite smiley og som på forhånd "advarer" at alt laves helt fra bunden, så der kan forekomme lidt ventetid. En RIGTIG restaurant, hvor jeg skal have make-up på, håret sat og bare være lækker med kæmpemaven! Endelig ikke bare et hurtigt smut forbi pizza hut i cowboybukser og mandens hættetrøje (fordi den er en af de få "jakker" der kan passe maven ) og da jeg kun har 5,5 uge til termin bliver dette min nok allersidste kæreste-date i laaaaang tid! Og jeg glæææææder mig! Bare mig og manden i godt selskab og han har endda krævet, at når han kommer hjem fra arbejde, så skal jeg tage en morfar, og så får han vandret med hunden! Det eneste der kunne gøre det til en 100% fantastisk aften, var hvis jeg kunne drikke en halv flaske rødvin!!! Gud, hvor jeg savner det stads!!! Og ja jeg ved godt, at nogle siger, at et enkelt glas ikke skader, men jeg er altså en af de der skal-overhovedet-ikke-røre-noget alkohol typer ville vel egentlig ikke noget med indlægget ud over at skråle: JEG SKAL PÅ DATE I AFTEN MED HAM JEG ELSKER! næste udeoplevelse med familien bliver et sted med højstole og balloner!

Hvor lyder det hyggeligt:-) God tur!!

Anmeld

11. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MaybeBaby skriver:

Mange tak - ja, uuuuha tiden kan jo gå rigtig hurtigt her til sidst, så det er med at nyde tosomheden og nogle gange kigger man hinanden lige lidt ekstra dybt i øjnene, når det er over stearinlys og god mad end over sofabordet

Synes også man bliver lidt mere forelskede, når man venter bebs  Det er bare så stort, at skabe liv sammen. 

Anmeld

11. august 2011

TrineMine86

MaybeBaby skriver:

Ja, i aften skal vi på dobbeltdate med et vennepar i Herning på en dejlig fin restaurant med elite smiley og som på forhånd "advarer" at alt laves helt fra bunden, så der kan forekomme lidt ventetid. En RIGTIG restaurant, hvor jeg skal have make-up på, håret sat og bare være lækker med kæmpemaven! Endelig ikke bare et hurtigt smut forbi pizza hut i cowboybukser og mandens hættetrøje (fordi den er en af de få "jakker" der kan passe maven ) og da jeg kun har 5,5 uge til termin bliver dette min nok allersidste kæreste-date i laaaaang tid! Og jeg glæææææder mig! Bare mig og manden i godt selskab og han har endda krævet, at når han kommer hjem fra arbejde, så skal jeg tage en morfar, og så får han vandret med hunden! Det eneste der kunne gøre det til en 100% fantastisk aften, var hvis jeg kunne drikke en halv flaske rødvin!!! Gud, hvor jeg savner det stads!!! Og ja jeg ved godt, at nogle siger, at et enkelt glas ikke skader, men jeg er altså en af de der skal-overhovedet-ikke-røre-noget alkohol typer ville vel egentlig ikke noget med indlægget ud over at skråle: JEG SKAL PÅ DATE I AFTEN MED HAM JEG ELSKER! næste udeoplevelse med familien bliver et sted med højstole og balloner!

ej hvor lyder det FANTASTISK  ihh bliver helt misundelig hehe..

ha en super fantastisk aften og nyd den

Anmeld

11. august 2011

Muffin_girl

MaybeBaby skriver:

Vil bare ønske dig en rigtigt god aften Håber i får en dejlig romantisk hyggelig aften 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.