Sidste date før baby.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.380 visninger
25 svar
0 synes godt om
11. august 2011

MaybeBaby

Ja, i aften skal vi på dobbeltdate med et vennepar i Herning på en dejlig fin restaurant med elite smiley og som på forhånd "advarer" at alt laves helt fra bunden, så der kan forekomme lidt ventetid. En RIGTIG restaurant, hvor jeg skal have make-up på, håret sat og bare være lækker med kæmpemaven! Endelig ikke bare et hurtigt smut forbi pizza hut i cowboybukser og mandens hættetrøje (fordi den er en af de få "jakker" der kan passe maven ) og da jeg kun har 5,5 uge til termin bliver dette min nok allersidste kæreste-date i laaaaang tid! Og jeg glæææææder mig! Bare mig og manden i godt selskab og han har endda krævet, at når han kommer hjem fra arbejde, så skal jeg tage en morfar, og så får han vandret med hunden! Det eneste der kunne gøre det til en 100% fantastisk aften, var hvis jeg kunne drikke en halv flaske rødvin!!! Gud, hvor jeg savner det stads!!! Og ja jeg ved godt, at nogle siger, at et enkelt glas ikke skader, men jeg er altså en af de der skal-overhovedet-ikke-røre-noget alkohol typer ville vel egentlig ikke noget med indlægget ud over at skråle: JEG SKAL PÅ DATE I AFTEN MED HAM JEG ELSKER! næste udeoplevelse med familien bliver et sted med højstole og balloner!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MaybeBaby skriver:

Ja, i aften skal vi på dobbeltdate med et vennepar i Herning på en dejlig fin restaurant med elite smiley og som på forhånd "advarer" at alt laves helt fra bunden, så der kan forekomme lidt ventetid. En RIGTIG restaurant, hvor jeg skal have make-up på, håret sat og bare være lækker med kæmpemaven! Endelig ikke bare et hurtigt smut forbi pizza hut i cowboybukser og mandens hættetrøje (fordi den er en af de få "jakker" der kan passe maven ) og da jeg kun har 5,5 uge til termin bliver dette min nok allersidste kæreste-date i laaaaang tid! Og jeg glæææææder mig! Bare mig og manden i godt selskab og han har endda krævet, at når han kommer hjem fra arbejde, så skal jeg tage en morfar, og så får han vandret med hunden! Det eneste der kunne gøre det til en 100% fantastisk aften, var hvis jeg kunne drikke en halv flaske rødvin!!! Gud, hvor jeg savner det stads!!! Og ja jeg ved godt, at nogle siger, at et enkelt glas ikke skader, men jeg er altså en af de der skal-overhovedet-ikke-røre-noget alkohol typer ville vel egentlig ikke noget med indlægget ud over at skråle: JEG SKAL PÅ DATE I AFTEN MED HAM JEG ELSKER! næste udeoplevelse med familien bliver et sted med højstole og balloner!

Ih det lyder som en dejlig plan. Hvor er han sød lige at lade dig få en morfar  Rigtige mænd, det kan vi lide 

Håber i får en skøn aften, og en masse gode oplevelser når i bliver forældre, lige om lidt 

Anmeld

11. august 2011

Frk-Lotusblomst

MaybeBaby skriver:

Orrh hvor lyder det bare fantastisk dejligt søde. Jeg håber i får en fantastisk aften - det lyder det til i gør, på trods af ingen rødvin.
Nyd det smukke, du fortjener det.

Anmeld

11. august 2011

Troldemommi

håber i får en rigtig hyggelig aften :-)

Anmeld

11. august 2011

MaybeBaby

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ih det lyder som en dejlig plan. Hvor er han sød lige at lade dig få en morfar  Rigtige mænd, det kan vi lide 

Håber i får en skøn aften, og en masse gode oplevelser når i bliver forældre, lige om lidt 

Mange tak - ja, uuuuha tiden kan jo gå rigtig hurtigt her til sidst, så det er med at nyde tosomheden og nogle gange kigger man hinanden lige lidt ekstra dybt i øjnene, når det er over stearinlys og god mad end over sofabordet

Anmeld

11. august 2011

MaybeBaby

Frk-Lotusblomst skriver:

Orrh hvor lyder det bare fantastisk dejligt søde. Jeg håber i får en fantastisk aften - det lyder det til i gør, på trods af ingen rødvin.
Nyd det smukke, du fortjener det.

Mange tak - jeg glæder mig simpelthen så meget!

Anmeld

11. august 2011

MaybeBaby

Monica P skriver:

håber i får en rigtig hyggelig aften :-)

Mange tak - det ville være næsten fjollet, hvis det ikke bliver en helt fantastisk aften!

Anmeld

11. august 2011

SaNiNa

iiih søde det lyder bare smader hyggelig.

du må fortælle meget mere om det i morgen, her bliver der vist ikke flere kæreste dage enden fødslen. Men vi skal da lige til sommerfest (i regnvejr) på lørdag uden krutuglen.

Og ja et glas god rødvin det savner jeg også da jeg ventede Nicklas drak jeg et kvart glas rødvin juleaften og blev så dårlig af det at jeg har hold mig helt fra det denne her gang, ksal dog lige dufte til den.

Glæder mig til at høre hvad i har fået at spise og hvor lækkert det har været.

Rigtig rigtig god aften til jer to/fire

Anmeld

11. august 2011

Frk-Lotusblomst

MaybeBaby skriver:

Mange tak - jeg glæder mig simpelthen så meget!

Det kan jeg godt forstå.

Anmeld

11. august 2011

Mathilde

Uh hvor lyder det dejligt! Jeg håber I får en rigtig hyggelig aften

Vi var også på en "sidste date" inden Celinas ankomst og det var lige i rette tid, for midt på daten fik jeg veer og 25timer senere var vi pludselig forældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.