Sidste date før baby.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

MaybeBaby

Sanne og Nicklas skriver:

iiih søde det lyder bare smader hyggelig.

du må fortælle meget mere om det i morgen, her bliver der vist ikke flere kæreste dage enden fødslen. Men vi skal da lige til sommerfest (i regnvejr) på lørdag uden krutuglen.

Og ja et glas god rødvin det savner jeg også da jeg ventede Nicklas drak jeg et kvart glas rødvin juleaften og blev så dårlig af det at jeg har hold mig helt fra det denne her gang, ksal dog lige dufte til den.

Glæder mig til at høre hvad i har fået at spise og hvor lækkert det har været.

Rigtig rigtig god aften til jer to/fire

Det er heller ikke sjovt at skulle sidde et par timer på restaurant, når du til tider får det så ubehageligt! Og der skal nok komme en hel side med hyggelige oplevelser og hvis jeg nu bliver rigtig lækker i aften, måske endda billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

.....

Årh hvor lyder det hyggeligt - Håber at i får en rigtig hyggelig aften

Anmeld

11. august 2011

MaybeBaby

Mut skriver:

Årh hvor lyder det hyggeligt - Håber at i får en rigtig hyggelig aften

Mange mange tak!

Anmeld

11. august 2011

Dansker I Holland

MaybeBaby skriver:

Ja, i aften skal vi på dobbeltdate med et vennepar i Herning på en dejlig fin restaurant med elite smiley og som på forhånd "advarer" at alt laves helt fra bunden, så der kan forekomme lidt ventetid. En RIGTIG restaurant, hvor jeg skal have make-up på, håret sat og bare være lækker med kæmpemaven! Endelig ikke bare et hurtigt smut forbi pizza hut i cowboybukser og mandens hættetrøje (fordi den er en af de få "jakker" der kan passe maven ) og da jeg kun har 5,5 uge til termin bliver dette min nok allersidste kæreste-date i laaaaang tid! Og jeg glæææææder mig! Bare mig og manden i godt selskab og han har endda krævet, at når han kommer hjem fra arbejde, så skal jeg tage en morfar, og så får han vandret med hunden! Det eneste der kunne gøre det til en 100% fantastisk aften, var hvis jeg kunne drikke en halv flaske rødvin!!! Gud, hvor jeg savner det stads!!! Og ja jeg ved godt, at nogle siger, at et enkelt glas ikke skader, men jeg er altså en af de der skal-overhovedet-ikke-røre-noget alkohol typer ville vel egentlig ikke noget med indlægget ud over at skråle: JEG SKAL PÅ DATE I AFTEN MED HAM JEG ELSKER! næste udeoplevelse med familien bliver et sted med højstole og balloner!

Ihh hvor lyder det bare super hyggeligt søde Håber I får en SUPER god tur

Anmeld

11. august 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Ja, i aften skal vi på dobbeltdate med et vennepar i Herning på en dejlig fin restaurant med elite smiley og som på forhånd "advarer" at alt laves helt fra bunden, så der kan forekomme lidt ventetid. En RIGTIG restaurant, hvor jeg skal have make-up på, håret sat og bare være lækker med kæmpemaven! Endelig ikke bare et hurtigt smut forbi pizza hut i cowboybukser og mandens hættetrøje (fordi den er en af de få "jakker" der kan passe maven ) og da jeg kun har 5,5 uge til termin bliver dette min nok allersidste kæreste-date i laaaaang tid! Og jeg glæææææder mig! Bare mig og manden i godt selskab og han har endda krævet, at når han kommer hjem fra arbejde, så skal jeg tage en morfar, og så får han vandret med hunden! Det eneste der kunne gøre det til en 100% fantastisk aften, var hvis jeg kunne drikke en halv flaske rødvin!!! Gud, hvor jeg savner det stads!!! Og ja jeg ved godt, at nogle siger, at et enkelt glas ikke skader, men jeg er altså en af de der skal-overhovedet-ikke-røre-noget alkohol typer ville vel egentlig ikke noget med indlægget ud over at skråle: JEG SKAL PÅ DATE I AFTEN MED HAM JEG ELSKER! næste udeoplevelse med familien bliver et sted med højstole og balloner!

Ej hvor romantisk Få lige manden til at tage et foto af sin hot-mama i aften. Du skal da vise dig frem! God date!

Anmeld

11. august 2011

***S***

Hvor lyder det bare fantastisk dejligt smukke!!

Ha en rigtig dejlig aften!

Anmeld

11. august 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Ej hvor romantisk Få lige manden til at tage et foto af sin hot-mama i aften. Du skal da vise dig frem! God date!

Lad os se om han ikke vil tage et - og I skal da også snart på date, I to! Når han sådan har været væk!

Anmeld

11. august 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Lad os se om han ikke vil tage et - og I skal da også snart på date, I to! Når han sådan har været væk!

Ja, gør det Jo, det skal vi måske nok! Har sagt han skylder en forkælelsesdag, så han snakkede om at tage mig ud at spise

Anmeld

11. august 2011

MaybeBaby

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Ihh hvor lyder det bare super hyggeligt søde Håber I får en SUPER god tur

Tak tak tak

Anmeld

11. august 2011

MaybeBaby

***S*** skriver:

Hvor lyder det bare fantastisk dejligt smukke!!

Ha en rigtig dejlig aften!

Ja, glæder mig fjollet meget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.