Hvad vejer dit barn 15mdr.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

Tulle28

Min datter er 17 mdr og vejer max 10 kg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Zeus

MissChrista skriver:

Hmm.. Min dreng er 8 mdr og vejer 11,8 .. Bahh.. men han er også en ordentlig basse hehe
Det var godt nok ikke meget :O .. Men hvis SP siger det er ok - så må du jo stole på at det er OK

Anmeld

17. august 2011

Mor til Frederic og Freya

Tulle28 skriver:

Undskyld jeg lige ødelægger tråden, men bliver altså lige nødt til at spørge: hvad med kolesteroltal osv? Bliver der taget højde for det? Ved godt din Frederik er noget særligt, men tænker bare at det lyder som om han lever af alt det, vi andre skal holde os fra, og det kan vel ikke være særlig sundt på sigt? Kram Tulle

Mon ikke ts lige bærer over?

Ja hvis han spiste et helt måltid med de ting, ville hans kols. nok være højt. Men det er fordi at når han ofte kun spiser 1-3 mundfulde pr måltid, skal det være noget der sparker numse...

Lige som nu her i bh... Han får smør - ost og pålæg på samme brød, eller smør - remulade og pølse.

Alle hans tal er fine, dog snyder det meget at hans krop har vænnet sig til den lille mængde mad og drikkelse. Selv da han var indlagt i dec. hvor han i snit drak 450-500 ml om dagen i 5 dage (inkl yoghurt, da det indeholder omkring 80% væske mm)  ikke kunne ses i hans prøver - da han lægeligt burde lide af væskemangel.

Diætist nævnte at den leve form/ide vi voksne har, er helt forskruet da børn har nogle langt andre behov end os voksne der vil spiser sundt, tænker på vægten osv.

Anmeld

19. august 2011

AdamsMor

Tilmeldt skriver:

Hold da op, han er lang!!

Stine og Lisa.

Ja, det er ret vildt Men både min kæreste og jeg er høje, så... Dog lidt et problem også, for når min søn vokser ud af de bodyer han har nu, kan man ikke få dem større og jeg synes det er træls at han allerede skal i rigtigt undertøj og "skille" på midten

Anmeld

19. august 2011

LISBETH:-)

AdamsMor skriver:

Ja, det er ret vildt Men både min kæreste og jeg er høje, så... Dog lidt et problem også, for når min søn vokser ud af de bodyer han har nu, kan man ikke få dem større og jeg synes det er træls at han allerede skal i rigtigt undertøj og "skille" på midten

Jeg har samme problem men har fundet ud af at JOHA laver nogen op til størrelse 110 kunne han måske bruge dem?????

Anmeld

19. august 2011

AdamsMor

lisbeth2910 skriver:

Ja, det tror jeg godt han kan endnu  Tak for tippet!

Anmeld

21. august 2011

AdamsMor skriver:

JA, det er da lidt træls!!   Hvor gammel er han?

Jeg ville goså ha forslået JOHA, men så lige at Lisbeth havde skrevet det!!

Stine og Lisa.

Anmeld

23. august 2011

AdamsMor

Tilmeldt skriver:

JA, det er da lidt træls!!   Hvor gammel er han?

Jeg ville goså ha forslået JOHA, men så lige at Lisbeth havde skrevet det!!

Stine og Lisa.

Han er fra november 2009, så det må gi omkting 21 mdr. Det går alt for hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.