Hvad vejer dit barn 15mdr.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad vejrer dit barn 15mdr.!?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

12.317 visninger
47 svar
0 synes godt om
11. august 2011

Min vidunderlige datter, Lisa, er en lille fis!!

Hun er 15mdr. og blev vejet i går til 8,10kg. og hun er 79cm lang!!

Vi  fik 2 ekstra tjek, af SP, udover de gange man normalt får, fordi hun synes hun var liiige på vippen!! Hun er helt nede på den nederste streg i 'normal-kurven'!! Hun følger dog sin egen kurve, og vægt og længde hænger fint sammen, siger SP!! 

Hun har altid været en småt spiser, med undtagelse af da hun fik bryst!! Der guffede hun i sig, og tog fint på!!

Jeg kan ik rigtigt finde ud af om jeg er/skal være fustreret over det, eller om jeg bare skal være glad for hun ikke er for fed!?

Hvad vejer jeres børn på 15mdr.!?

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Maja_4000

Hold da op Min datter er kun 7½ måned , og hun vejer 9,4 !

Anmeld

11. august 2011

MinNoah

Min dreng er 24 mdr lige om lidt, han vejer 15 kg. og er vidst 95 høj - en stor dejlig dreng 

Da han var 15 mdr vejede han omkring 13 kg. Men ja han er jo en stor og høj dreng... Men er nu ikke bekymret både faren og jeg er normalvægtige.

Nogle børn er små andre er store, men alle er dejlige

Anmeld

11. august 2011

Mor Til Julie<3

Min datter blir`22 måneder her på Tirsdag om 1 uge og hun vejer 14,4 kg og er så godt som 95 cm lang ...

Anmeld

11. august 2011

spj

Min pige er også 15 måneder og vejer 10,8-9 stykker

Anmeld

11. august 2011

Mor Christa

Hmm.. Min dreng er 8 mdr og vejer 11,8 .. Bahh.. men han er også en ordentlig basse hehe
Det var godt nok ikke meget :O .. Men hvis SP siger det er ok - så må du jo stole på at det er OK

Anmeld

11. august 2011

Nadia&Daniel

Vores datter på snart 10 mdr. vejer 7,7 kg.. 

Anmeld

11. august 2011

Mette.

Tilmeldt skriver:

Vi  fik 2 ekstra tjek, af SP, udover de gange man normalt får, fordi hun synes hun var liiige på vippen!! Hun er helt nede på den nederste streg i 'normal-kurven'!! Hun følger dog sin egen kurve, og vægt og længde hænger fint sammen, siger SP!! 

Hun har altid været en småt spiser, med undtagelse af da hun fik bryst!! Der guffede hun i sig, og tog fint på!!

Jeg kan ik rigtigt finde ud af om jeg er/skal være fustreret over det, eller om jeg bare skal være glad for hun ikke er for fed!?

Stine og Lisa.

Min datter er næsten samme alder som din, hun bliver 16 måneder slut august. hun vejer 8.4 kg og er 77 cm lang, så hun er også en lille bitte fis men følger også nogenlunde sin egen kurve.

Vi har efterhånden bare lært at acceptere hun ikke spiser så meget og giver efter hendes behov. Jeg synes ikke du skal bekymre dig så længe hun ellers trives.

Anmeld

11. august 2011

signe.

Tilmeldt skriver:

Stine og Lisa.

Min søn er 15 mdr, måler cirka 76 cm og vejer nok omkring 7,6 kg.. han skal kontrolvejes igen her den 22, men tror det er der omkring vægten siger han er meget spinkel, men spiser egentlig rigtig meget, men han har så meget krudt babi, at SP ´en mener at han simpelthen forbrænder SÅ meget af det han indtager... og hun kan se at han trives og er glad og det hele, så hun er ikke bekymret - heldigvis vejningen den 22 er vores "sidste" kontrolvejning, det er nu dejligt at blive sluppet

Anmeld

11. august 2011

Ansemusen

Tilmeldt skriver:

Stine og Lisa.

Jeg tror ikke du skal være nervøs hvis hun trives, er glad og fuld af energi

Min lillesøster (total efternøgler) bliver 5 år her til september og vejer 14-15 kilo og er tynd som et siv. Der er intet i vejen med hende - hun har bare altid været lille, både hvad angår højde og drøjde (dog mest drøjde).

Husk at vi alle er forskellige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.