En update fra Krølfisen (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

otlitrom

ciepige skriver:

Åh hvor er han fin! Tillykke med fisen  

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

otlitrom

Mettemus skriver:

Iiihh så sød han er! Dejlige billeder med masser af forskellige ansigtsudtryk.

Godt tigeren er forsvundet igen. Bagefter er det rart! Her sover Laurits altid som en sten når springene er overstået og det er fuldstændig fanastisk at opleve den udvikling der følger med.

Dejligt at høre fra jer - især med sådan en god opdatering.

til jer

Boas havde også et par sovedage efter tigeren. Han sov som en sten og hele tiden. Han var helt færdig. Men som du skriver, det er fantastisk at se, hvor meget en tiger gør. Vi blev virkelig overraskede! Det er snart tigertid igen, men nu ved vi at der er gode ting i vente, så er det måske lidt nemmere at overleve

Bliver tigeren værre med alderen? Hvordan har Laurits taget dem? Og hvor længe varer de hos Jer?

Anmeld

11. august 2011

sarahb

kitty skriver:

Tusind tak, søde Sarah! Jeg savner dig, efter vi er "flyttet" og NS er blevet stille herinde.. Jeg mangler dine kloge ord. Men så må jeg jo hente det herinde, glemt er du ikke!

ja jeg savner også jer alle sammen, det er så trist og føler lidt jeg har mistet jer!!!
Men jeg følger med her når der lige kommer et lille pip...

Du er ofte i mine tanker søde!!!

Anmeld

11. august 2011

otlitrom

Frøken J. skriver:

Gud hvor er han bedårende! Og du er så absolut smuk på det sidste foto. Det burde ikke være tilladt at se så smuk og overskudsagtig ud som overskudsmor! Du ligger pres på os andre  

Tak! Det var meget sødt skrevet! Billedet er taget på en dag jeg har været i bad og brugt 5 minutter på mig selv.. Det sker ikke så ofte Men så må man jo forevige øjeblikket

Nu er der ikke længe til det er Jeres tur! Jeg glæder mig til at se billeder af indholdet fra balsalen

Anmeld

11. august 2011

otlitrom

Happiness skriver:

Lyder som I alle trives! Skønt!

Og dejligt med en update!

Lyder lidt som livet herhjemme, hvis du bare minuser 2 uger

Og hvor er BOAS dog en lækker dreng! Er helt solgt

Tak! Og tillykke med Lucas, det tror  jeg ikke jeg har fået sagt! Der er ikke så meget online-tid længere

Dejligt at I også har gode rytmer derhjemme. mange siger de første uger er gode, og at rytmerne så ændres. Det behøver de altså ikke! Det kan sagtens være det fortsætter. Jeg blev personligt så irriteret over folks kommentarer til den gode rytme "ja ja, det gør han nu. Om en uge, så sover I ikke om natten".. men jo, det gør vi faktisk.

Nå, ville bare lige dele den oplevelse, hvis I også høre på de negative kommentarer, og så sige at det ikke behøver være sandt!

Anmeld

11. august 2011

otlitrom

sarahb skriver:

ja jeg savner også jer alle sammen, det er så trist og føler lidt jeg har mistet jer!!!
Men jeg følger med her når der lige kommer et lille pip...

Du er ofte i mine tanker søde!!!

Jeg ved det godt.. Jeg synes heller ikke det er helt det samme, for for mig hører fællesskabet til herinde.. Men det er nok bare et halv-lukket kapitel

Den seneste tid er gået med at finde fodfæste som mor, men nu hvor overskudet vender tilbage, så må vi se om vi kan holde en anelse liv i det herinde, ikke? Der er flere der er splittede. Ellers er der altid en PB!

Knus til dig og dine smukke drenge!

Anmeld

11. august 2011

sarahb

kitty skriver:

Jeg ved det godt.. Jeg synes heller ikke det er helt det samme, for for mig hører fællesskabet til herinde.. Men det er nok bare et halv-lukket kapitel

Den seneste tid er gået med at finde fodfæste som mor, men nu hvor overskudet vender tilbage, så må vi se om vi kan holde en anelse liv i det herinde, ikke? Der er flere der er splittede. Ellers er der altid en PB!

Knus til dig og dine smukke drenge!

Ja lige præcis

I har gjort det så godt med Boas, han er fatastisk! Og jeg tror du er en helt igennem dejlig mor, du udstråler så meget ro og kærlighed.
Ja jeg vil elske hvis der kom mere gang i den herinde, så jeg kan følge lidt mere med. Orker bare ikke Facebook

Anmeld

11. august 2011

VNB

åh så lækker lækker lækker! 

Og jeps det ER hårdt arbejde med en spædbarn, og som du skriver er det samtidig det BEDSTE! 

lyder til at i allerede har fundet rytmen sammen, og det er jo bare skønt! 

Anmeld

11. august 2011

Kruse90

kitty skriver:

Tak søde. Er glad for det kan hjælpe lidt til modet.. Det kunne desvære også virke modsat..

Jeg glæder mg til vi ser billeder af dig og et barn. Det varer forhåbentligt ikke længe endnu!

Håber inderligt at du har ret smukke

Anmeld

11. august 2011

Mama3

åhh han er dejlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.