En update fra Krølfisen (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.765 visninger
52 svar
0 synes godt om
10. august 2011

otlitrom

Jeg blev lige gjort opmærksom på, at det der med billeder, det har jeg vist ikke været så god til... Der er pludselig så meget andet at se til, når først man får født og bliver mor på fuldtid. Bleskift, amning, søvn, mere bleskift, tøjskift, gylp og dikke-dik Men det er GREAT, jeg nyder det, og her efter 5 uger og 3 dage tør jeg godt sige jeg er ved at falde til i rollen som MOR!

Amningen kører fint, den første tiger har været på besøg (og er rejst, Thank God!), graviditetsvægten er (næsten) raslet af, og der mangler 3 kg til præ. Far er (for det meste) hjælpsom og nætterne går rimeligt, med 2 måltider, kl 1. og kl. 5.. Tjah, alt er godt. Men jeg ville lyve, hvis ikke jeg synes det også er hårdt! Det ér fuldtidsarbejde at have spædbørn, men det er det bedste job jeg nogensinde har haft

I får et par blandede billeder af den lille Boas der nu vejer 4550gr og er 54 cm, imod 3250gr og 50 cm ved fødslen.

Her er Boas.. Ikke Borris, ikke Bosas og ikke Moses.. BOAS! og nå ja, så et af Mor og Boas fra i mandags

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

B&J

nåååå hvor er han bare nuttet.. han er godt nok en dejlig dreng

Anmeld

10. august 2011

Kruse90

´wuhuu tak søøde for billeder
Lige hvad jeg trængte til at se lige her midt i min behandling
Det giver mig så meget mod og tro på at vores ICSI baby er lige om hjørnet

Hvor er han bare lækker

Og du ser helt igennem fantastisk ud Stolte mooar

Anmeld

10. august 2011

Munder

Sikken en lækkermås

Endnu engang stort tillykke med ham

Anmeld

10. august 2011

Dansker I Holland

kitty skriver:

Jeg blev lige gjort opmærksom på, at det der med billeder, det har jeg vist ikke været så god til... Der er pludselig så meget andet at se til, når først man får født og bliver mor på fuldtid. Bleskift, amning, søvn, mere bleskift, tøjskift, gylp og dikke-dik Men det er GREAT, jeg nyder det, og her efter 5 uger og 3 dage tør jeg godt sige jeg er ved at falde til i rollen som MOR!

Amningen kører fint, den første tiger har været på besøg (og er rejst, Thank God!), graviditetsvægten er (næsten) raslet af, og der mangler 3 kg til præ. Far er (for det meste) hjælpsom og nætterne går rimeligt, med 2 måltider, kl 1. og kl. 5.. Tjah, alt er godt. Men jeg ville lyve, hvis ikke jeg synes det også er hårdt! Det ér fuldtidsarbejde at have spædbørn, men det er det bedste job jeg nogensinde har haft

I får et par blandede billeder af den lille Boas der nu vejer 4550gr og er 54 cm, imod 3250gr og 50 cm ved fødslen.

Her er Boas.. Ikke Borris, ikke Bosas og ikke Moses.. BOAS! og nå ja, så et af Mor og Boas fra i mandags

Ihhh hvor er han bare smuk Kitty Han er da bare en super lækker bassemand Og flot vægt han har allerede efter 5 uger smiler.. Dejligt at se en glad mor og glad knægt osse hehe... Kæft hvor er han skøn han Boas smiler... Stort tillykke med ham Det har I sq gjort godt hihi..

fra Holland

Anmeld

10. august 2011

Jemion

Hvor er han bare skøn Det er et super dejligt billede af dig og lille Boas

Anmeld

10. august 2011

Lotus86

Skønne skønne billeder, han er da virkelig en lækker lille trold..

Dejligt at høre at tigeren er taget retur, det lød vidst heller ikke til at have været helt sjovt, håber ikke det bliver lige så slemt næste gang, hvis den kommer igen..

Anmeld

10. august 2011

sarahb

hvor er det bare dejligt at det går så godt meddejlige BOAS
Han er da bare for fantastisk skøn!!!

Og Kitty, du er så lækker. Du ser knald hamrende godt ud og udstrpler så meget RO! Love it!!!

Dejligt at høre fra jer. Og endnu engang tillykke med den lækre Boas.

Anmeld

10. august 2011

Sofia

Dejlige billeder af din søde lille dreng, det er så fint det af jer to sammen! Det er hårdt at blive mor ja, men du har helt ret i at det er et skønt skønt job, og når det hele kører på rutinen, er det pludselig ikke så hårdt mere. Hvor længe sover han så efter han har fået mad klokken 5? Det virker til en okay nat, men bliver dejligt når du kun skal op en gang, eller slet ikke! Synes det er VILDT at du kun mangler tre kilo, jeg mangler stadig 6 og Alfred bliver 5 måneder i næste uge... hmmmm

Knus til jer!

Anmeld

10. august 2011

FogL

Åh hvor er han fin! Tillykke med fisen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.