En update fra Krølfisen (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

Mettemus

Iiihh så sød han er! Dejlige billeder med masser af forskellige ansigtsudtryk.

Godt tigeren er forsvundet igen. Bagefter er det rart! Her sover Laurits altid som en sten når springene er overstået og det er fuldstændig fanastisk at opleve den udvikling der følger med.

Dejligt at høre fra jer - især med sådan en god opdatering.

til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Frøken J.

Gud hvor er han bedårende! Og du er så absolut smuk på det sidste foto. Det burde ikke være tilladt at se så smuk og overskudsagtig ud som overskudsmor! Du ligger pres på os andre  

Anmeld

10. august 2011

Happiness

Lyder som I alle trives! Skønt!

Og dejligt med en update!

Lyder lidt som livet herhjemme, hvis du bare minuser 2 uger

Og hvor er BOAS dog en lækker dreng! Er helt solgt

Anmeld

11. august 2011

otlitrom

B&J skriver:

nåååå hvor er han bare nuttet.. han er godt nok en dejlig dreng

Tak! Det synes vi sjovt nok også

Anmeld

11. august 2011

otlitrom

Kruse90 skriver:

´wuhuu tak søøde for billeder
Lige hvad jeg trængte til at se lige her midt i min behandling
Det giver mig så meget mod og tro på at vores ICSI baby er lige om hjørnet

Hvor er han bare lækker

Og du ser helt igennem fantastisk ud Stolte mooar

Tak søde. Er glad for det kan hjælpe lidt til modet.. Det kunne desvære også virke modsat..

Jeg glæder mg til vi ser billeder af dig og et barn. Det varer forhåbentligt ikke længe endnu!

Anmeld

11. august 2011

otlitrom

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Ihhh hvor er han bare smuk Kitty Han er da bare en super lækker bassemand Og flot vægt han har allerede efter 5 uger smiler.. Dejligt at se en glad mor og glad knægt osse hehe... Kæft hvor er han skøn han Boas smiler... Stort tillykke med ham Det har I sq gjort godt hihi..

fra Holland

Tusind tak for din søde besked!!

Anmeld

11. august 2011

otlitrom

Jemion skriver:

Hvor er han bare skøn Det er et super dejligt billede af dig og lille Boas

Tark! Faren glemmer at tage billeder af Boas og mor, det er aaaaltid mig der tager billeder. Så man jeg jo forsøge selv med mobilen engang i mellem, kikset eller ej. Men jeg vil også have minder om en tid der går aaaalt for hurtigt!

Anmeld

11. august 2011

otlitrom

Lotus86 skriver:

Skønne skønne billeder, han er da virkelig en lækker lille trold..

Dejligt at høre at tigeren er taget retur, det lød vidst heller ikke til at have været helt sjovt, håber ikke det bliver lige så slemt næste gang, hvis den kommer igen..

Må vi ikke snart se fødselsdagskammeraten Valdemar? Jeg håber I har det dejligt. Ikke om jeg fatter at det snart er 6 uger siden Tigeren kommer igen om en uges tid eller to...

Anmeld

11. august 2011

otlitrom

sarahb skriver:

hvor er det bare dejligt at det går så godt meddejlige BOAS
Han er da bare for fantastisk skøn!!!

Og Kitty, du er så lækker. Du ser knald hamrende godt ud og udstrpler så meget RO! Love it!!!

Dejligt at høre fra jer. Og endnu engang tillykke med den lækre Boas.

Tusind tak, søde Sarah! Jeg savner dig, efter vi er "flyttet" og NS er blevet stille herinde.. Jeg mangler dine kloge ord. Men så må jeg jo hente det herinde, glemt er du ikke!

Anmeld

11. august 2011

otlitrom

Sofia skriver:

Dejlige billeder af din søde lille dreng, det er så fint det af jer to sammen! Det er hårdt at blive mor ja, men du har helt ret i at det er et skønt skønt job, og når det hele kører på rutinen, er det pludselig ikke så hårdt mere. Hvor længe sover han så efter han har fået mad klokken 5? Det virker til en okay nat, men bliver dejligt når du kun skal op en gang, eller slet ikke! Synes det er VILDT at du kun mangler tre kilo, jeg mangler stadig 6 og Alfred bliver 5 måneder i næste uge... hmmmm

Knus til jer!

Tak for de pæne ord

Efter kl 5 sover vi ca. til kl. 8-8.30 og så har han formiddagslur når det passer ham. Dagrytme har vi ikke rigtig endnu, men i skrivende stund sover han her ved siden af mig. Han plejer at tage to korte formiddagslure på ca 30 minutter, og så omkring kl 14 tager han sin middagslur/eftermddagslur på 2½-3 timer. Derefter er han vågen til han kommer i seng omkring kl 21 ca..

Er Alfred allerede 5 mdr?! Er du vimmer det går stærkt. Er han en god lille dreng?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.