Så er Laura startet i børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

SaNiNa

Caroline86 skriver:

Daniel har allerede kommenteret at det jo ikke var ret smart og det var de vist godt med på

Lad os nu se om ikke de selv lige kommer med en undskyldning når vi henter i eftermiddag det tror jeg...

håber I har det godt, skønne!

Det håber da de vil gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Caroline86

ladydan1 skriver:

hahaha hold da op en tumling..Sara er i str. 80..dvs. noget er stadig 74 og jeg tror vi i ferien har fået fedet hende op til de 10 kg.

Nej det duer bestemt ikke at de alle sammen bare tager afsted, det giver jeg dig helt ret i :-)

Hvad med mad så??? kommer de tilbage inden frokost?

:-) Sisse

Vores madordning starter først på mandag så Laura har madpakke med.. hvis de ikke er tilbage må hun jo spise i bh sammen med de andre er mere spændt på hendes lur

(for godt en uge siden vejede Laura knapt 13 kg men hun har tabt sig en kg pga sygdom -  bare lige til sammenligning )

Anmeld

10. august 2011

Brams

Caroline86 skriver:

Ja... Laura er (som I kan se i min ticker) i dag 1 år, 5 mdr., 3 uger og 2 dage gammel og hun har sin første dag i børnehaven i dag!

Daniel kom ned for at aflevere hende i vuggestue (sen aflevering - det vidste de på forhånd) og så er hele vuggestuen taget på spontan tur og der var hverken børn eller pædagoger

Heldigvis er det da en integreret inst. så hun kunne komme ind i børnehaven i dag i stedet for..

Jeg er sådan lidt HMF over det, for jeg synes egentlig ikke det er helt ok at ALLE tager afsted når nu de ved Laura først kommer senere?

Kan godt være det bare er mig der er sart

WHAT! Nej det er da bare heller ikke i orden

Synes det er meget meget mærkeligt og det synes jeg du skal tage op med dem dernede.

Startede lige med at tænke, hold da op tiden er gået stærkt, til at hun skulle i BH allerede

Anmeld

10. august 2011

Caroline86

Brams skriver:

WHAT! Nej det er da bare heller ikke i orden

Synes det er meget meget mærkeligt og det synes jeg du skal tage op med dem dernede.

Startede lige med at tænke, hold da op tiden er gået stærkt, til at hun skulle i BH allerede

vi nævner det lige for dem igen når vi henter, hvis ikke de selv bringer det op!

Anmeld

10. august 2011

bullerbassen

Sikke stor hun bliver hende Laura

Har I ikke et klokke slet I skal aflevere inden ?? I vores børnehave kan vi også tage på spontan tur men først efter sidste indleveringsfrit ( hvis man kan sige sådan )

Hvis de ved hun bliver afleveret senere syntes jeg måske de skulle have ventet alt efter hvilket tidspunkt hun blev aflevere på ...

Er sikker på hun får en god dag alligevel , selv om jeg ikke syntes det er helt ok - da der er forskel på vuggestue børn og børnehave børn

P.s har spurgt I stof forretning efter hvad der anbefaler til efteråret. Hun sagde babyfløjl , isoli eller velour .Men som hun siger det fleste børn er jo inde ( og evt har strømpe bukser på ) og ude har de flyverdragt på så det meste stof kan bruges, da de ikke render ud og ind som os

Anmeld

10. august 2011

Caroline86

bullerbassen skriver:

Sikke stor hun bliver hende Laura

Har I ikke et klokke slet I skal aflevere inden ?? I vores børnehave kan vi også tage på spontan tur men først efter sidste indleveringsfrit ( hvis man kan sige sådan )

Hvis de ved hun bliver afleveret senere syntes jeg måske de skulle have ventet alt efter hvilket tidspunkt hun blev aflevere på ...

Er sikker på hun får en god dag alligevel , selv om jeg ikke syntes det er helt ok - da der er forskel på vuggestue børn og børnehave børn

P.s har spurgt I stof forretning efter hvad der anbefaler til efteråret. Hun sagde babyfløjl , isoli eller velour .Men som hun siger det fleste børn er jo inde ( og evt har strømpe bukser på ) og ude har de flyverdragt på så det meste stof kan bruges, da de ikke render ud og ind som os

men så går det jo ikke med alle de fine mønstre, gør det?

Mht. vuggestuen så har de altid været super gode til at sætte opslag op hvis de skal på tur og jeg har aldrig oplevet en spontan tur før...

Jeg tror ikke de har tænkt over det, og det er jo egentlig der fejlen ligger... At det ikke går at de "glemmer" et barn på den måde!

Jeg må tale med dem når vi skal hente i dag...

Anmeld

10. august 2011

bullerbassen

Caroline86 skriver:

men så går det jo ikke med alle de fine mønstre, gør det?

Mht. vuggestuen så har de altid været super gode til at sætte opslag op hvis de skal på tur og jeg har aldrig oplevet en spontan tur før...

Jeg tror ikke de har tænkt over det, og det er jo egentlig der fejlen ligger... At det ikke går at de "glemmer" et barn på den måde!

Jeg må tale med dem når vi skal hente i dag...

Ville helt sikker også tage en snak med dem - der er jo stor forskel på børn - ikke alle kan klare en dag i en børnehave som 1½ årige.. Der er jo forskel derfor de starter i vuggestue eller dagpleje.

Det er ikke ok de glemmer et barn som er varslet senere afleveret , så må de vente til barnet er ankommet..

Anmeld

10. august 2011

Laulund87

Hmm okay det ville jeg også have det underligt med..

Anmeld

10. august 2011

Caroline86

Laulund87 skriver:

Hmm okay det ville jeg også have det underligt med..

ja, ikke? det er sådan lidt mærkeligt... men vi tager bare en snak med dem når vi skal hente (lige om lidt)

Anmeld

10. august 2011

Laulund87

Caroline86 skriver:

ja, ikke? det er sådan lidt mærkeligt... men vi tager bare en snak med dem når vi skal hente (lige om lidt)

Fik I snakket?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.