Så er Laura startet i børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.278 visninger
34 svar
0 synes godt om
10. august 2011

Caroline86

Ja... Laura er (som I kan se i min ticker) i dag 1 år, 5 mdr., 3 uger og 2 dage gammel og hun har sin første dag i børnehaven i dag!

Daniel kom ned for at aflevere hende i vuggestue (sen aflevering - det vidste de på forhånd) og så er hele vuggestuen taget på spontan tur og der var hverken børn eller pædagoger

Heldigvis er det da en integreret inst. så hun kunne komme ind i børnehaven i dag i stedet for..

Jeg er sådan lidt HMF over det, for jeg synes egentlig ikke det er helt ok at ALLE tager afsted når nu de ved Laura først kommer senere?

Kan godt være det bare er mig der er sart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

serinasmor

??????

what ... så må de sgu da sige i SKAL komme med hende inden kl ... ja hvornår de nu tog afsted ... altså advare jer på forhånd ... det andet kan da ikke være rigtigt ...

håber hun alligevel får en fantastisk dag sammen med alle de store børn

Anmeld

10. august 2011

Corn

Caroline86 skriver:

Ja... Laura er (som I kan se i min ticker) i dag 1 år, 5 mdr., 3 uger og 2 dage gammel og hun har sin første dag i børnehaven i dag!

Daniel kom ned for at aflevere hende i vuggestue (sen aflevering - det vidste de på forhånd) og så er hele vuggestuen taget på spontan tur og der var hverken børn eller pædagoger

Heldigvis er det da en integreret inst. så hun kunne komme ind i børnehaven i dag i stedet for..

Jeg er sådan lidt HMF over det, for jeg synes egentlig ikke det er helt ok at ALLE tager afsted når nu de ved Laura først kommer senere?

Kan godt være det bare er mig der er sart

hmm vores inst. tager ikke på tur uden at gøre opmærksom på det på tavlen dagen før. Så alle har mulighed for at møde ind til kl 9, når de tager afsted...

Ellers plejer vi bare at kunne aflevere "på turen", så vi selv følger dem derhen, hvor de er taget hen.

Anmeld

10. august 2011

Caroline86

Corn skriver:

hmm vores inst. tager ikke på tur uden at gøre opmærksom på det på tavlen dagen før. Så alle har mulighed for at møde ind til kl 9, når de tager afsted...

Ellers plejer vi bare at kunne aflevere "på turen", så vi selv følger dem derhen, hvor de er taget hen.

sådan plejer det også ALTID at være nede hos os.. jeg har aldrig oplevet at de er taget på spontan tur før

Men.. hun er ret populær blandt børnehavedrengene, så mon ikke hun hygger sig alligevel

Anmeld

10. august 2011

AndreasMor84

Hmm.. underligt.. Vi tager ALDRIG på tur allesammen, hvis vi ved, at der starter nyt barn dén dag..

Anmeld

10. august 2011

Nemesis

JEg var blevet virkelig ked og sur over at de ikke har en plan for indkøring og jeg havde også taget mit barn med hjem igen.

Jeg ville klart snakke med dem dernede og fortælle at det ikke just er en oplevelse der fordrer en velkomst følelse eller er den optimale start på institutionslivet for Laura.

I samme åndedrag kan jeg kun sige Halleluja for mine ungers institution som ikke tager et indkørende barn på hverken hjemmebeøg, ture eller andet, for det handler om reglmæssighed og forudsigeligt for at skabe tryghed.

Knus Sisse

Anmeld

10. august 2011

Corn

Caroline86 skriver:

sådan plejer det også ALTID at være nede hos os.. jeg har aldrig oplevet at de er taget på spontan tur før

Men.. hun er ret populær blandt børnehavedrengene, så mon ikke hun hygger sig alligevel

der bliver garanteret taget rigtig god hånd om hende, noget som kan være ligeså givende, som en tur med "de sædvanlige"

Anmeld

10. august 2011

Caroline86

serinasmor skriver:

??????

what ... så må de sgu da sige i SKAL komme med hende inden kl ... ja hvornår de nu tog afsted ... altså advare jer på forhånd ... det andet kan da ikke være rigtigt ...

håber hun alligevel får en fantastisk dag sammen med alle de store børn

det plejer de nemlig også! At varsle om at de skal på tur, om de skal have frokost med osv! Men i dag var det en spontan tur.. hmmm!!

Som jeg lige skrev til Corn, så er hun heldigvis meget populær blandt børnehavedrengene, så jeg tror nok hun skal få en dejlig dag alligevel Så får hun lov til at spille fodbold osv med dem... det gider de andre små nemlig ikke!

Anmeld

10. august 2011

Caroline86

Solstråle2011 skriver:

Hmm.. underligt.. Vi tager ALDRIG på tur allesammen, hvis vi ved, at der starter nyt barn dén dag..

hun har gået i vuggeren siden 1.dec, så hun er ikke ny

Det er vuggestuen der er taget på tur så hun er nødt til at være i børnehaven! Det var en joke det med at hun er "startet i børnehave"

Anmeld

10. august 2011

AndreasMor84

Caroline86 skriver:

hun har gået i vuggeren siden 1.dec, så hun er ikke ny

Det er vuggestuen der er taget på tur så hun er nødt til at være i børnehaven! Det var en joke det med at hun er "startet i børnehave"

Nåhh.. mig der læste forkert.. men så er det jo en anden snak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.