Så er Laura startet i børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

Caroline86

ladydan1 skriver:

JEg var blevet virkelig ked og sur over at de ikke har en plan for indkøring og jeg havde også taget mit barn med hjem igen.

Jeg ville klart snakke med dem dernede og fortælle at det ikke just er en oplevelse der fordrer en velkomst følelse eller er den optimale start på institutionslivet for Laura.

I samme åndedrag kan jeg kun sige Halleluja for mine ungers institution som ikke tager et indkørende barn på hverken hjemmebeøg, ture eller andet, for det handler om reglmæssighed og forudsigeligt for at skabe tryghed.

Knus Sisse

hihi.. I er vist nogle stykker der har misforstået min tråd

Laura har gået i vuggestue sidn 1. dec, men da hun skulle afleveres i dag var hele vuggestuen væk så hun var nødt til at komme ind i børnehaven i stedet for Det var en joke det med at hun er "startet" derinde hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Caroline86

Corn skriver:

der bliver garanteret taget rigtig god hånd om hende, noget som kan være ligeså givende, som en tur med "de sædvanlige"

det er jeg slet ikke i tvivl om! Og de kender hende jo, da de "bor" i samme hus og ofte leger sammen på legepladsen osv

Jeg er helt sikker på hun får en super god dag! OG laver noget andet end normalt, det er kun sundt

blev bare lidt paf over at de kan finde på at smutte...

Anmeld

10. august 2011

Caroline86

Solstråle2011 skriver:

Nåhh.. mig der læste forkert.. men så er det jo en anden snak

det var måske også lidt kryptisk skrevet hæh

Anmeld

10. august 2011

Nemesis

Caroline86 skriver:

hihi.. I er vist nogle stykker der har misforstået min tråd

Laura har gået i vuggestue sidn 1. dec, men da hun skulle afleveres i dag var hele vuggestuen væk så hun var nødt til at komme ind i børnehaven i stedet for Det var en joke det med at hun er "startet" derinde hihi

ahh :-D vidste jo godt hun ikke var startet i BH men ja troede jo så hun skulle starte i vs.

Men det er da dårlig stil at i ikke får at vide at det ikke er smart at hun blev afleveret senere i dag pga. de skulle på tur,.når i nu fortæller at hun kommer senere. Og ved de at der kommer et barn senere, ja så kan man ikke bare tage på spontan tur!

Sara er 19 mdr og under ingen omstændinger fik hun i dag i bh...der er hverken nomering til det og hun vil blive helt tromlet ned...men hun er jo også kun en lille prut.

:-) Sisse

Anmeld

10. august 2011

Caroline86

ladydan1 skriver:

ahh :-D vidste jo godt hun ikke var startet i BH men ja troede jo så hun skulle starte i vs.

Men det er da dårlig stil at i ikke får at vide at det ikke er smart at hun blev afleveret senere i dag pga. de skulle på tur,.når i nu fortæller at hun kommer senere. Og ved de at der kommer et barn senere, ja så kan man ikke bare tage på spontan tur!

Sara er 19 mdr og under ingen omstændinger fik hun i dag i bh...der er hverken nomering til det og hun vil blive helt tromlet ned...men hun er jo også kun en lille prut.

Jamen det er præcis det jeg mener.. så nytter det bare ikke at tage på spontan tur.. ikke allesammen i hvert fald!

Laura er stor af sin alder. Hun bruger str. 2-3 år (92) i tøj og er i den gode ende både med vægt og højde (mest højde)... Hun plejer at hygge sig rigtigt godt inde i bh og børnene er så søde til at tage sig af de små! Og så tror jeg også hun bliver "mandsopdækket" så hun ikke laver ulykker hæhæhæ

Anmeld

10. august 2011

SaNiNa

ej altså søde troede lige at hun var startet i børnehave søde.

Og jeg forstå godt i er lidt sure over de bare er tage taf sted især når i har givet besked om at hun ville komme senere, jeg ville nok lige give en lille bemærkning i eftermiddag eller i morgen tidlig omkring det for syntes ikke det er ok man bare tager afsted.

Håber hun alligevel får en rigtig god dag

Anmeld

10. august 2011

Loa

Nåååh tænkte lige "what??" Tiden er da ikke gået sååå hurtigt...... Det var den så heller ikke

Anmeld

10. august 2011

Caroline86

Sanne og Nicklas skriver:

ej altså søde troede lige at hun var startet i børnehave søde.

Og jeg forstå godt i er lidt sure over de bare er tage taf sted især når i har givet besked om at hun ville komme senere, jeg ville nok lige give en lille bemærkning i eftermiddag eller i morgen tidlig omkring det for syntes ikke det er ok man bare tager afsted.

Håber hun alligevel får en rigtig god dag

Daniel har allerede kommenteret at det jo ikke var ret smart og det var de vist godt med på

Lad os nu se om ikke de selv lige kommer med en undskyldning når vi henter i eftermiddag det tror jeg...

håber I har det godt, skønne!

Anmeld

10. august 2011

Caroline86

Loa skriver:

Nåååh tænkte lige "what??" Tiden er da ikke gået sååå hurtigt...... Det var den så heller ikke

hæhæhæ

Anmeld

10. august 2011

Nemesis

Caroline86 skriver:

Jamen det er præcis det jeg mener.. så nytter det bare ikke at tage på spontan tur.. ikke allesammen i hvert fald!

Laura er stor af sin alder. Hun bruger str. 2-3 år (92) i tøj og er i den gode ende både med vægt og højde (mest højde)... Hun plejer at hygge sig rigtigt godt inde i bh og børnene er så søde til at tage sig af de små! Og så tror jeg også hun bliver "mandsopdækket" så hun ikke laver ulykker hæhæhæ

hahaha hold da op en tumling..Sara er i str. 80..dvs. noget er stadig 74 og jeg tror vi i ferien har fået fedet hende op til de 10 kg.

Nej det duer bestemt ikke at de alle sammen bare tager afsted, det giver jeg dig helt ret i :-)

Hvad med mad så??? kommer de tilbage inden frokost?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.