Hvilke vinterstøvler skal din tumling ha'?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Nemesis

Aner simpelthen ikke hvad jeg skal købe....jonas som bliver 5 har de sidste 3 år prøvet forskellige støvler. Dene ene år ecco..hvor velcroen ikke holdt særligt længe. Det ene år bundgaard hvor hans fødder konstant var våde og kolde trods intens imprægnering og sidste år havde han salomonstøvler som kun holdt til februar og der var det umuligt at opdrive vinterstøvler.

Sara havde et par kangaroos sidste år..mest fordi det var de eneste støvler vi kunne finde der var små nok.

Begge unger har smalle fødder og høj vrist og jeg ved ikke hvad jeg skal gå efter i år.

flyverdragter er i hus og jonas har også vinterjakke og overtræksbukser....men støvlerne...det er virkelig et dilemma.

I øvrigt dejligt at se dig tilbage igen Malene.

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Laulund87

LotteGabriella skriver:

Daniella har også haft Ecco vinterstøvler de sidste 2 år, og regner bestemt også med at hun skal ha' nogle i år - synes at de sidder fantastisk på hendes fod og så et par andre støvler, der er lidt mindre klodsede til pænere brug

Anmeld

9. august 2011

helle85

jeg plejer at købe ecco til mine børn og næsten alt tid været tilfreds med dem pånær lige sidste år hvor de ikke kunne holde min datter´s fødder varme

så i år skal jeg have fundet nogen andre til hende overvejer at købe Naturino nå hun skal have nogen der støtter da hun gå skævt på fødderne. nogen der har erfaring med dem?

min dreng skal have nogen almindelig støvler og så nogen termo støvler i reserver, i børnehaven men det bliver tigger eller viking da de er meget letter end dem fra bilka.

her har vi købt flyverdragter og skisæt jeg mangler bare jakke til freja

Anmeld

9. august 2011

Lullaby

Hvad jeg falder over som er på tilbud

Anmeld

9. august 2011

lulleh

her hjemme bliver det ecco til johannes . og emma ja det ved jeg ikke, da det er hendes mor som køber til hende.

Anmeld

9. august 2011

JulieE

Ecco light  Det har de begge haft siden de begyndt at have vinterstøvler og deres fødder er ALDRIG kolde eller våde 

Anmeld

9. august 2011

Violamusensmor

Malene84 skriver:

Hey girls..

Hvilke vinterstøvler skal I købe (eller har I købt) til jeres tumlinger her til efteråret (som vi jo allerede er i &nbsp.

Gerne link eller billede - skriv gerne hvorfor lige den støvle!

Jeg sværger til Angulus og derfor skal Viola have anguls tex støvler igen i år. De er dyre (999) men GENIALE og hendes fødder er ALDRIG kolde eller våde! 

OG så køber jeg termostøvler til børnehaven til 199! Så hun kan møje et par til nede i børneren og bruge Angulusstøvlerne til hjemmebrug

I min verden går jeg aldrig på kompromis med fodtøj til den lille lort

Anmeld

9. august 2011

carinagi

Nu er min dreng 7 men her hedder det bundgård støvler for han har en høj vrist, da han var lille var det ecco eller bissgard og det kommer hun også til, til næste vinter nu skal hun lige ud først

Anmeld

9. august 2011

Malene84

ladydan1 skriver:

Aner simpelthen ikke hvad jeg skal købe....jonas som bliver 5 har de sidste 3 år prøvet forskellige støvler. Dene ene år ecco..hvor velcroen ikke holdt særligt længe. Det ene år bundgaard hvor hans fødder konstant var våde og kolde trods intens imprægnering og sidste år havde han salomonstøvler som kun holdt til februar og der var det umuligt at opdrive vinterstøvler.

Sara havde et par kangaroos sidste år..mest fordi det var de eneste støvler vi kunne finde der var små nok.

Begge unger har smalle fødder og høj vrist og jeg ved ikke hvad jeg skal gå efter i år.

flyverdragter er i hus og jonas har også vinterjakke og overtræksbukser....men støvlerne...det er virkelig et dilemma.

I øvrigt dejligt at se dig tilbage igen Malene.

:-) Sisse

tak Sisse, er så glad for at være tilbage

Anmeld

9. august 2011

Malene84

taak for alle jeres svar... jeg finder lige et reb at hænge i... for hold da helt kæææft hvor er de dyre!!!

Tøser I har alt for mange penge  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.