Hvilke vinterstøvler skal din tumling ha'?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

bullerbassen

Malene84 skriver:

SÅÅÅÅ LÆKRE!!! Hvad måtte du give?

Sshyyyyy 699 men det ved manden ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

skønneunger

Malene84 skriver:

jamen lad os da lige lave endnu et HURRAAA for Bilka!!! Jeg sys rent faktisk det er pæn støvle... hånden på hjertet... holder den en hel vinter? siger du ja, er jeg i Bilka om en time

de støvler kan sagtens holde en hel vinter og er alt det og kan alt det som en ecco støvle kan

Anmeld

9. august 2011

trunte89

Sidste år havde vi nogle fra Bilka, mener, at jeg gav 295 kr de var rigtig lækre, dejlig vamsede inden i de holdt super godt, så håber de har de samme igen. Vi købte også et ekstra par som ikke var lige så vamsede inden i til sølle 95 kr.

Anmeld

9. august 2011

Sildefisk

serinasmor skriver:

velkommen tilbage .. så kunne du alligevel ikke undvære os længere

for at svare på dit spørgsmål ... drømme drømme drømme ... hvis vi havde pengene skulle det være dem her http://www.smartkids.dk/sko/stoevler/Sort_Primigi_stoevle_135337_4 især hvis de havde en rød version

men det bliver nok de bedste fra bilka når vi når så langt ... ville have købt på udsalg i foråret .. men turde ikke fordi det der med størrelser så lang tid frem ikke er til at finde ud af .. og sko /støvler skal jo helst passe i sæsonen

Dem havde vi sidste år og har købt et par igen. De giver super støtte, sidder godt og holder fusserne varme og tørre

Anmeld

9. august 2011

bullerbassen

132319 skriver:

Ja for pokker men de er alle pengene værd

Hjalte havde ikke kolde eller våde fødder én eneste gang, den vinter han brugte denne model.

Jeg var så træt af at de ikke fantes i hans størrelse sidste år, for så havde han fået dem igen Han fik dog den lange model og de var/er også ganske lækre

Anmeld

9. august 2011

Diana...

Uhh så langt er jeg slet ikke nået endnu. Drømmer jo stadig om at det bliver bare lidt sommer he he. 

Anmeld

9. august 2011

Sommerfuglelarven

Hun har fået et par Angulus tex støvler i pink, de er SÅ lækre, lissom Bisgaard - det er all time favorit vinterstøvler

Og så har hun for første gang fået et par termostøvler også, jeg er virkelig ikke meget for det, men hun forelskede sig i et par, og de virker okay. Samt hun har hendes lilla Bundgaard fra sidste vinter, dem kan hun vist passe igen!

Og her er ALT vinterovertøjet købt, så nu kan vinteren bare komme an

Anmeld

9. august 2011

chael

Hey girls..

Hvilke vinterstøvler skal I købe (eller har I købt) til jeres tumlinger her til efteråret (som vi jo allerede er i &nbsp.

Gerne link eller billede - skriv gerne hvorfor lige den støvle!

I år bliver det termo støvler fra Føtex, eller hvor jeg lige falder over et par der er billige.

Har de sidste mange år, brugt MANGE penge på dyre ecco støvler, der efter, ikke engang en ½ vinter, bliver slappe i velcroen og ikke gidder sidde fast.

Det NÆGTER jeg bare at bruge 700 og 500 kr på mere. Har 2 unger der skal have og den ene bruger over 30 og så stiger prisen lige yderligere.

Desuden så syntes jeg termo støvlerne er geniale, fordi, der kan de selv træde ned i dem og så bare ud og lege.

Ikke alt det andet besværlige

Så det bliver dem i år Og man kan oftes finde termo støvlerne til 150 kr ca. Og bliver det MEGET koldt, så får de en ekstra varm sok i.

*Camilla 32+6

Anmeld

9. august 2011

LotteGabriella

Laulund87 skriver:

Jeg regner med at købe en Ecco vinterstøvle

Fodtøj er jeg meget hys med og Ecco sandaler sad så godt på hende her i sommer. Så det er det jeg regner med

Daniella har også haft Ecco vinterstøvler de sidste 2 år, og regner bestemt også med at hun skal ha' nogle i år - synes at de sidder fantastisk på hendes fod og så et par andre støvler, der er lidt mindre klodsede til pænere brug

Anmeld

9. august 2011

LotteGabriella

chael skriver:

I år bliver det termo støvler fra Føtex, eller hvor jeg lige falder over et par der er billige.

Har de sidste mange år, brugt MANGE penge på dyre ecco støvler, der efter, ikke engang en ½ vinter, bliver slappe i velcroen og ikke gidder sidde fast.

Det NÆGTER jeg bare at bruge 700 og 500 kr på mere. Har 2 unger der skal have og den ene bruger over 30 og så stiger prisen lige yderligere.

Desuden så syntes jeg termo støvlerne er geniale, fordi, der kan de selv træde ned i dem og så bare ud og lege.

Ikke alt det andet besværlige

Så det bliver dem i år Og man kan oftes finde termo støvlerne til 150 kr ca. Og bliver det MEGET koldt, så får de en ekstra varm sok i.

*Camilla 32+6

hvor mærkeligt vi har slet ikke haft problemer med Ecco vinterstøvler de sidste par år, vi har købt dem. Jeg synes at de er fantastiske til hendes fødder, og hun kan lege i dyb sne i timevis UDEN at få våde fødder Men hun har dog også et par termostøvler fra bilka hvert år, som står fast nede i børnehaven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.