Hvilke vinterstøvler skal din tumling ha'?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

132319

bullerbassen skriver:

Har købt et par bisgaard til Silas de virker skønne - første gang vi prøver dem.
Har købt dem i babysam - købte dem fordi jeg tror de er dejlig varme så nu må vi se om det holder stik

Det er de mest fantastiske støvler, dem bliver I glad for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

bullerbassen

132319 skriver:

Det er de mest fantastiske støvler, dem bliver I glad for

Håber du får ret - har aldrig prøvet dem før ...

Og de koster jo en mindre formue

Anmeld

9. august 2011

132319

Håber du får ret - har aldrig prøvet dem før ...

Og de koster jo en mindre formue

Ja for pokker men de er alle pengene værd

Hjalte havde ikke kolde eller våde fødder én eneste gang, den vinter han brugte denne model.

Jeg var så træt af at de ikke fantes i hans størrelse sidste år, for så havde han fået dem igen Han fik dog den lange model og de var/er også ganske lækre

Anmeld

9. august 2011

Malene84

bullerbassen skriver:

Har købt et par bisgaard til Silas de virker skønne - første gang vi prøver dem.
Har købt dem i babysam - købte dem fordi jeg tror de er dejlig varme så nu må vi se om det holder stik

SÅÅÅÅ LÆKRE!!! Hvad måtte du give?

Anmeld

9. august 2011

MinNoah

Malene84 skriver:

jamen lad os da lige lave endnu et HURRAAA for Bilka!!! Jeg sys rent faktisk det er pæn støvle... hånden på hjertet... holder den en hel vinter? siger du ja, er jeg i Bilka om en time

vi købte en lignende støvle i bilka til 129 kr sidste år til min søn.. Der havde hun kun gået en måneds tid ca. Og ja de holdt hele vinteren

Anmeld

9. august 2011

<3

Kvicklys friends plejer at være supergode og testvinder så dem satser vi på igen i år. Ellers Ecco eller angulus. Termostøvler er til når de er ældre og hopper i isvandpytter

Anmeld

9. august 2011

Laulund87

Dot D skriver:

Skal jeg nok... Og tak for sidst forresten, det er jo lidt siden

Selv tak da!

Anmeld

9. august 2011

Laulund87

132319 skriver:

Argh, de vil have 70 kr i fragt... Hmm, så bliver jeg sgu nærig

Det var da også lige frækt nok

Anmeld

9. august 2011

Joan ( Smallie )

jamen lad os da lige lave endnu et HURRAAA for Bilka!!! Jeg sys rent faktisk det er pæn støvle... hånden på hjertet... holder den en hel vinter? siger du ja, er jeg i Bilka om en time

Min knægt havde sådan nogen sidste vinter og ja de holder hele vinterne, med mindre ungerne vokser ud af dem

Anmeld

9. august 2011

TaAsJu

Her hjemme har vi to sæt (vi bor på grønland) De får bundgaard til "knap så kolde dage og lidt sne" og til de andre har den store på snart 6 la cross.. kan varmt anbefales når han bliver større de kan ikke slides op!!! og til den bette på 23 md har vi salomon støvler. Vi havde ecco i starten af sidte vinter, de sidder bare så godt, men de var simpelhen ikke varme nok til 25 minus.. bare af og gå i vuggestuen fik hun kolde fødder og der er 150 meter!!! Så vi fik hurtig købt andre.. og da der endelig blev varmt nok til dem igen kunne hun ikke passe dem!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.