HJÆÆÆLP. Pencillin SKAL ned grundet lungebetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Vial

mrs X skriver:

Godt de fandt en løsning!! Utrolig synd for børnene!! Ved de slet ikke hvorfor de pludselig får lungebetændelse? Det virker bare meget voldsomt

Det skyldes nogle dårlige fimrehår i luftvejene. Det er udredt med den ældste søn. Via biopsi.. synd. Det har kostet mange grimme ophold på hospitalet, hvor der skulle suges i lunger osv. Nu er det vist lillesøsters tur.. og hun kan endda ikke tage medicinen oralt. Så tramatisk det bliver. Synd synd synd. Det er genestisk. Min søster er min enæggede tvilling, så er lidt "spændt" på, hvordan det bliver med Alvin og Viola. Vi havde det ikke som børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

<3

KaMa skriver:

Det skyldes nogle dårlige fimrehår i luftvejene. Det er udredt med den ældste søn. Via biopsi.. synd. Det har kostet mange grimme ophold på hospitalet, hvor der skulle suges i lunger osv. Nu er det vist lillesøsters tur.. og hun kan endda ikke tage medicinen oralt. Så tramatisk det bliver. Synd synd synd. Det er genestisk. Min søster er min enæggede tvilling, så er lidt "spændt" på, hvordan det bliver med Alvin og Viola. Vi havde det ikke som børn.

Ja det ved jegSøde så mon ikke det er fra hendes mand? Og du og de små slipper?xxxx

Anmeld

9. august 2011

Vial

mrs X skriver:

Ja det ved jegSøde så mon ikke det er fra hendes mand? Og du og de små slipper?xxxx

Jov, det håber jeg..

Ih, nu vil jeg logge af. Hente mine børn ind fra terrassen og fortælle dem den gode nydhed, som jeg skrev på fjæsen.. Ihhhh!!!

Anmeld

9. august 2011

<3

KaMa skriver:

Jov, det håber jeg..

Ih, nu vil jeg logge af. Hente mine børn ind fra terrassen og fortælle dem den gode nydhed, som jeg skrev på fjæsen.. Ihhhh!!!

Ja det er gså supergodt !!! Og giv dem et knus fra mig

Anmeld

9. august 2011

akskovmose

Kakaomælk.. Det er et sikkert hit her, skjuler smagen af medicin, og det kommer ned uden problemer.. 

Anmeld

9. august 2011

Vial

akskovmose skriver:

Kakaomælk.. Det er et sikkert hit her, skjuler smagen af medicin, og det kommer ned uden problemer.. 

Tak. De siger på hospitalet, at det er psykisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.