HJÆÆÆLP. Pencillin SKAL ned grundet lungebetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2011

Vial

Valle81 skriver:

Da Asta var lille var ihun tit på penicillin, hun kunne ikke med det flydende så jeg fik det på piller, knuste en halv pille af gangen mellem to teskeer og vendte det med lidt Danone yoghurt på ske og det gled lige ned

Har sagt det videre til hende. Virker det ikke i aften med at blande det i is, så må de få fat i pillerne i morgen. Lige give det en chance.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Vial

TAK FOR HJÆLPEN ALLE SAMMEN. RÅDENE ER GIVET VIDERE.. OPDATERER LIGE I MORGEN.

Nu må jeg nemlig i seng. Har to små morgenfriske twinser snart.

Anmeld

7. august 2011

Dorte...

Det er godt nok ikke en nem opgave de er kommet på, håber det lykkes med noget is  

Anmeld

7. august 2011

VIPpigen

Håber de får hvis ikke det flydende i aften, så pillerne i morgen i hende, og mange gange held og lykke med morgenfriske tvillinger. Puuuhh

Anmeld

8. august 2011

bybaby

kan slet ikke forstå at de ikke er indlagt med hende hvis der er mistanke om at lungen er delvis klappet sammen jeg blev indlagt med min søn sidste år og han fik pencilin i drop i 4 dage og var rask men fik osse voksen doser og var på pencilin 10 dage efter han var udskrevet

Anmeld

8. august 2011

Vial

bybaby skriver:

kan slet ikke forstå at de ikke er indlagt med hende hvis der er mistanke om at lungen er delvis klappet sammen jeg blev indlagt med min søn sidste år og han fik pencilin i drop i 4 dage og var rask men fik osse voksen doser og var på pencilin 10 dage efter han var udskrevet

Det var oppe på konference i morges, og der blev ikke ringet, så den er nok ikke klappet.

Anmeld

8. august 2011

<3

Tag droppet! Med en sammenklappet lunge så ville jeg foretrække det. Når barnet er stabilt kan man tage hjem mellem dosis

Anmeld

8. august 2011

Vial

mrs X skriver:

Tag droppet! Med en sammenklappet lunge så ville jeg foretrække det. Når barnet er stabilt kan man tage hjem mellem dosis

Det er kun noget af lungen. Begge hendes børn lider meget af det. Da storebror var på hendes alder havde han lungebetændelse ni mdr i træk. Når lungen klapper, så er det kun enden og de genoptræner med et pusterør. Har de prøvet. De har været på børneafd i dag og skal også i morgen. Det lykkes ikke med hverken piller eller flydende med ny smag.

Anmeld

9. august 2011

<3

KaMa skriver:

Det er kun noget af lungen. Begge hendes børn lider meget af det. Da storebror var på hendes alder havde han lungebetændelse ni mdr i træk. Når lungen klapper, så er det kun enden og de genoptræner med et pusterør. Har de prøvet. De har været på børneafd i dag og skal også i morgen. Det lykkes ikke med hverken piller eller flydende med ny smag.

Godt de fandt en løsning!! Utrolig synd for børnene!! Ved de slet ikke hvorfor de pludselig får lungebetændelse? Det virker bare meget voldsomt

Anmeld

9. august 2011

Heidimed lea

har hun prøvet at puttet det i nutella eller cacao  det virker hos os

Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.