gravid20 skriver:

hehe er sikker på der nok skal komme en anden,
som kan være pap-far for den bette, men ville jo gerne have at den kendte bare lidt til bio-faren...
Men ja det nok en god ide at vente og se om han skulle ombestemme sig, og ellers, så skal der nok komme en anden som vil overtage fader-rollen ..
- Det er da en træls situation du står i,
hvor længe har du været en del af barnets liv ?
Er så heldig og have min mand endnu.. og mon ikke med tiden jeg nok skal få lov at adotere hende..
Men vi har gjort det vil har samelet alt hvad der var af dem sammen og hende (10 år fylder meget) på cd'er og de løse billeder har vi gemt i en mappe, som Tammie kan få når hun er gammel nok til og forstå hvad betydning sådan noget har. Plus hun også får af vide når hun er gammel nok til det, hvorfor tingene er som de er i dag.
Så gem hvad du har af jer sammen. For på et tidspunkt vil det være guldværd for bebs.. 
Vi har også gjort meget ud af og fortælle hvor hun kommer fra og er ikke et sekund i tvil om det. Men som hun selv siger hun vil heller være ved os. Det er også her hun høre til..
Men som hun ser på det er den eneste forskel på hende og hendes søster (plus bebs i maven) Er jeg har haft dem i maven og jeg har ikke haft hende.. og når hun spørg ind til bio mor, svare vi så godt vi kan på de spørgsmål hun nu har... For os er det vigtigt at der ikke er forskel på børnen og som jeg siger hvis folk spørg, så er hun min alle ander steder end på papiret..
Jeg mangler dog nogle vigtige ting som alle de første sygdomme om alt sådan noget. Men der har vi hendes barne bog som jeg kigger i..
Men Jeg har svært ved som mor og se på min datter er skuffet, sur eller ked af det.. Over noget jeg ikke kan gøre noget ved andet end være der og trøste når der er brug for det
Håber det giver mening...
Anmeld