så tøser, så tog jeg mig sammen langt om længe.. har skrevet en del om min situation med mit barns far og jeg, det er nu helt slut, og jeg har fulgt jeres råd, og flytter tilbage til min familie og mine venner hjemme i jylland,hvor jeg starter hjemme ved mine forældre og sparre op og hvor jeg får en 4 værelses til næsten ingen penge inden jeg føder, og starter på HF så jeg kan komme videre i drømmen om drømmejobbet
- tudsind tak for jeres hjælp og støtte, det har betydet rigtig meget, ellers havde jeg blevet her, og stadig ventet på ham, så TAK fordi at i hjalp mig videre 

- nu er spørgsmålet så, hvad gør jeg nu ? har jo mest af alt lyst til bare at skifte nr. og slette ALT kontakt til ham, men kan jeg jo ikke når han er far til mit barn (selvom at han ikke vil skrive under på det) .
nogen gode råd til hvordan man kommer videre herfra? alt kontakt gør virkelig ondt når man tænker på hvad han har budt mig... men kan jeg tillade mig at vente til han kommer til mig, og stoppe med at kæmpe for at han vil have noget med vores barn at gøre ? eller er det for hurtigt at give op ?
Anmeld