Hvor stiller i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2011

Hasselnødden

CamillaSoefelt skriver:

Smart altså Os mig ha sådan et skur

Det er der ikke noget at sige til, det er også billigere at bygge selv. Kan se du kommer fra Nordsjælland, det er sgu lidt ærgeligt at det ikke er fra Fyns land eller det sønderjyske for så kunne jeg måske have sat noget i værk  Men der er ikke andet for end at se ud i omgangskredsen eller familien om der er handymen - gerne tømrer og så kunne de jo komme og hjælpe jer, for kan sgu godt se det øv i at have en barnevogn både tvedelt og så én del i stuen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

CamillaSoefelt

Hasselnødden skriver:

Det er der ikke noget at sige til, det er også billigere at bygge selv. Kan se du kommer fra Nordsjælland, det er sgu lidt ærgeligt at det ikke er fra Fyns land eller det sønderjyske for så kunne jeg måske have sat noget i værk  Men der er ikke andet for end at se ud i omgangskredsen eller familien om der er handymen - gerne tømrer og så kunne de jo komme og hjælpe jer, for kan sgu godt se det øv i at have en barnevogn både tvedelt og så én del i stuen...

Hvor sødt af dig. Jeg flytter fluks til fyn... hahah

Ja det må jeg altså lige se om ikke der er nogen der ku hjælpe os med..

Tak for al din hjælp i hvert fald

Anmeld

6. august 2011

Clisolka

CamillaSoefelt skriver:

Jeres barnevogn og klapvogn?

Pyha, Vores står i stuen og fylder

Stellet er ude i haven, men selve BV og klapvogns kassen er her i vores i forvejen ikke store stue..

Men hvor søren gør man af dem hvis man gerne vil ha dem tørt og ikke fugtigt?

Har I ikke en god ide til noget man ku gøre, bygge, et eller andet så det bare ik skal stå herinde??

Vi har barnevognen stående i vores gang - klapvogn har vi ikke 

Anmeld

6. august 2011

CamillaSoefelt

Babymor2010 skriver:

Vi har barnevognen stående i vores gang - klapvogn har vi ikke 

Okey

Anmeld

6. august 2011

Hasselnødden

CamillaSoefelt skriver:

Hvor sødt af dig. Jeg flytter fluks til fyn... hahah

Ja det må jeg altså lige se om ikke der er nogen der ku hjælpe os med..

Tak for al din hjælp i hvert fald

Ha ha sig til når du er landet i det fynske landskab, så finder vi ud af noget

Det er så lidt så lidt, håber det kunne give lidt inspiration til projekt Byg-selv-skur-så-barnevognen-kan-komme-ud-af-stuen-og-give-os-plads-til-store-armbevægelser

Anmeld

6. august 2011

CamillaSoefelt

Hasselnødden skriver:

Ha ha sig til når du er landet i det fynske landskab, så finder vi ud af noget

Det er så lidt så lidt, håber det kunne give lidt inspiration til projekt Byg-selv-skur-så-barnevognen-kan-komme-ud-af-stuen-og-give-os-plads-til-store-armbevægelser

Hehe, ok det lyder godt!

Jo helst sikkert, det gav masser af god inspiration til byg selv projektet

Anmeld

7. august 2011

Ranarupta

CamillaSoefelt skriver:

Jeres barnevogn og klapvogn?

Pyha, Vores står i stuen og fylder

Stellet er ude i haven, men selve BV og klapvogns kassen er her i vores i forvejen ikke store stue..

Men hvor søren gør man af dem hvis man gerne vil ha dem tørt og ikke fugtigt?

Har I ikke en god ide til noget man ku gøre, bygge, et eller andet så det bare ik skal stå herinde??

Vores barnevogn står i bryggerset til hverdag - den pendler dagligt mellem os og dagplejen.
I weekenden står den i udstuen. (Måske det nærmere er en meget overdækket terasse.)

Vores klapvogn bor mest i bilen.  

Anmeld

7. august 2011

Nalle

Vores barnevogn står i kælderen, vi har dog ikke brugt den i over et ½ år, tvillinge klapvognen ligger fast i bilen, da vi bruger den meget

Anmeld

7. august 2011

Sabina92

Vores barnevogn står i gangen eller ved siden af vores terassedør.. klapvognen er helt ny så den står på værelset indtil vi får stillet tilbage, det ene hjul gik nemlig i stykker på vej hjem (:

Anmeld

7. august 2011

MorEllen

Vi har barnevognen i bryggerset og klapvognen ligger bare i bilen -vi bruger den kun når vi er hjemmefra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.