Hvor stiller i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.654 visninger
29 svar
0 synes godt om
6. august 2011

CamillaSoefelt

Jeres barnevogn og klapvogn?

Pyha, Vores står i stuen og fylder

Stellet er ude i haven, men selve BV og klapvogns kassen er her i vores i forvejen ikke store stue..

Men hvor søren gør man af dem hvis man gerne vil ha dem tørt og ikke fugtigt?

Har I ikke en god ide til noget man ku gøre, bygge, et eller andet så det bare ik skal stå herinde??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

DenLykkelige

Hvis i bor i ejet hus så kan et lille skur eller garage måske løse det? Bare husk at bygge det frostfrit hvis i havde tænkt jer at bygge selv.. Og gøre så der ikke kan komme regn ind ?

Anmeld

6. august 2011

Hasselnødden

Barnevognen her hos os står i vores bryggers og klapvognen står ude i vores selv-byggede skur der hviler op af husmuren. Heldigt for os at vi har håndværkere i familien, så uanset hvad vi skal have lavet så er vi dækket ind  og manden har heldigvis slægtet sin side af familien på så han går også til hænde  elsker det!

Anmeld

6. august 2011

sne190810

Jeg har begge mine slæder stående oppe i min lejlighed.

Jeg har elevator, og meget plads til trods for jeg bor i en 2-værelses (68 km2) . Fidusen er dog at det er handicap-venlige boliger jeg bor i, så de er jo lavet til der f.eks. kan køre en kørestol osv. Derfor brede døre, store rummelige rum, og ingen dørtrin.

Pt. står klapvognen i entréen/gangen, og min barnevogn ude på badeværelset under bruseren (!)

Anmeld

6. august 2011

CamillaSoefelt

DenLykkelige skriver:

Hvis i bor i ejet hus så kan et lille skur eller garage måske løse det? Bare husk at bygge det frostfrit hvis i havde tænkt jer at bygge selv.. Og gøre så der ikke kan komme regn ind ?

Nej vi bor i lejlighed, men Vores egen. Hvordan laver man det frostsikkert?

Anmeld

6. august 2011

CamillaSoefelt

sne190810 skriver:

Jeg har begge mine slæder stående oppe i min lejlighed.

Jeg har elevator, og meget plads til trods for jeg bor i en 2-værelses (68 km2) . Fidusen er dog at det er handicap-venlige boliger jeg bor i, så de er jo lavet til der f.eks. kan køre en kørestol osv. Derfor brede døre, store rummelige rum, og ingen dørtrin.

Pt. står klapvognen i entréen/gangen, og min barnevogn ude på badeværelset under bruseren (!)

Ja okey, sådan kan man jo gøre, jeg hader bare at skulle rykke rundt på det hele tiden..;( Synes det er så besværligt. Men indtil videre nødvendigt da vi jo har betalt 12000kr i alt for dem, så vil man jo ikke ha de skal gå i stykker...

Anmeld

6. august 2011

CamillaSoefelt

Hasselnødden skriver:

Barnevognen her hos os står i vores bryggers og klapvognen står ude i vores selv-byggede skur der hviler op af husmuren. Heldigt for os at vi har håndværkere i familien, så uanset hvad vi skal have lavet så er vi dækket ind  og manden har heldigvis slægtet sin side af familien på så han går også til hænde  elsker det!

Lækkert, har I så lavet det fugtsikret, frostfrit og regnfrit? Og hvordan? For vi har osse en husmur det ku stå op ad hvis det var?

Må man se et billed?

Anmeld

6. august 2011

DenLykkelige

CamillaSoefelt skriver:

Nej vi bor i lejlighed, men Vores egen. Hvordan laver man det frostsikkert?

Isolerer det

Anmeld

6. august 2011

An&Jo

Her står de på børneværelset og fylder helt enormt.. Men hellere det end de står et fugtigt sted

Anmeld

6. august 2011

CamillaSoefelt

DenLykkelige skriver:

Isolerer det

Hehe, smart tænkt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.