Hvor stiller i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2011

CamillaSoefelt

An&Jo skriver:

Her står de på børneværelset og fylder helt enormt.. Men hellere det end de står et fugtigt sted

Det jo lige netop sådan jeg osse har det.. Vil ikke ha mug og skimmel i dem jo;(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

DenLykkelige

CamillaSoefelt skriver:

Hehe, smart tænkt..

Anmeld

6. august 2011

sne190810

CamillaSoefelt skriver:

Ja okey, sådan kan man jo gøre, jeg hader bare at skulle rykke rundt på det hele tiden..;( Synes det er så besværligt. Men indtil videre nødvendigt da vi jo har betalt 12000kr i alt for dem, så vil man jo ikke ha de skal gå i stykker...

Jeg rykker faktisk ikke særlige meget rundt på dem. Kun når en af os skal i bad, men så stiller vi den bare ud i gangen til klapvognen. Hvor de også fint begge to kan stå, dog kan man så ikke lige så nemt komme ud af døren.  Men ja, jeg tror altså også kun jeg kan det her virkus, fordi jeg bor som jeg bor.

Men jeg kan godt forstå jer .. Men tænk positivt, det er jo ikke forever at det skal være sådan, lige pludselig er barnevognstiden OVER!

Anmeld

6. august 2011

CamillaSoefelt

sne190810 skriver:

Jeg rykker faktisk ikke særlige meget rundt på dem. Kun når en af os skal i bad, men så stiller vi den bare ud i gangen til klapvognen. Hvor de også fint begge to kan stå, dog kan man så ikke lige så nemt komme ud af døren.  Men ja, jeg tror altså også kun jeg kan det her virkus, fordi jeg bor som jeg bor.

Men jeg kan godt forstå jer .. Men tænk positivt, det er jo ikke forever at det skal være sådan, lige pludselig er barnevognstiden OVER!

Vi ku jo osse vælge at stille klapvognen i badeværelset, men sys bare det virker så besværligt at sku ta den ud hver morgen.. Men måske bare en vanesag, thi hi?

Og ja, vi må vel bare væbne os med tålmodighed til BV tiden er ovre.. hehe...

Anmeld

6. august 2011

sne190810

CamillaSoefelt skriver:

Vi ku jo osse vælge at stille klapvognen i badeværelset, men sys bare det virker så besværligt at sku ta den ud hver morgen.. Men måske bare en vanesag, thi hi?

Og ja, vi må vel bare væbne os med tålmodighed til BV tiden er ovre.. hehe...

Altså .. I kan jo altid prøve at se hvordan det virker for jer?

Det har aldrig generet mig sådan rigtig.

Anmeld

6. august 2011

CamillaSoefelt

sne190810 skriver:

Altså .. I kan jo altid prøve at se hvordan det virker for jer?

Det har aldrig generet mig sådan rigtig.

Det skal da helt sikkert afprøves. Thanks

Anmeld

6. august 2011

Hasselnødden

CamillaSoefelt skriver:

Lækkert, har I så lavet det fugtsikret, frostfrit og regnfrit? Og hvordan? For vi har osse en husmur det ku stå op ad hvis det var?

Må man se et billed?

But of course, kigger lige billedgallerierne igennem

Manden fortæller at det er fugtsikret og regnfrit, men ikke frost-isoleret. Vi har dog ingen gener oplevet i forbindelse med dén "mangel"  Barnevognen er så god som ny og om vinteren sover Elias til middag derude)

Vi/DE ( Jeg var indendøre med svigermor og sønnike!) byggede det på een dag i regnvejr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. august 2011

CamillaSoefelt

Hasselnødden skriver:

But of course, kigger lige billedgallerierne igennem

Manden fortæller at det er fugtsikret og regnfrit, men ikke frost-isoleret. Vi har dog ingen gener oplevet i forbindelse med dén "mangel"  Barnevognen er så god som ny og om vinteren sover Elias til middag derude)

Vi/DE ( Jeg var indendøre med svigermor og sønnike!) byggede det på een dag i regnvejr.

WAUW, det ser godt ud.. Men er der ik nogen bund i det?

FLOT arbejde må jeg nok sige.. Kan de ik lige komme og bygge et her også?

Anmeld

6. august 2011

Hasselnødden

CamillaSoefelt skriver:

WAUW, det ser godt ud.. Men er der ik nogen bund i det?

FLOT arbejde må jeg nok sige.. Kan de ik lige komme og bygge et her også?

Nej ikke udover stenbelægningen, som de også har lagt  Det fungerer altså rigtig godt for os og pladsmanglen der var  plus der er kommet en stor bred hylde derind hvor der så også er blevet skabt plads til noget af vores happengut, græsslåmaskine osv.

Anmeld

6. august 2011

CamillaSoefelt

Hasselnødden skriver:

Nej ikke udover stenbelægningen, som de også har lagt  Det fungerer altså rigtig godt for os og pladsmanglen der var  plus der er kommet en stor bred hylde derind hvor der så også er blevet skabt plads til noget af vores happengut, græsslåmaskine osv.

Smart altså Os mig ha sådan et skur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.