Eva skriver:
Hvorfor ikke-smiler- det er bare lykke...den anden dag var vi kun min den lille og den store og jeg. Den store har sin madras yderst og jeg sov yderst i den anden side og den lille helt tæt på mig da vi skulle sove...men da jeg vågnede næste morgen var han rykket en hel meter væk og lå nu helt tæt op af sine storebror...det er så hyggeligt.
Jeg ville lade hende opleve sengen lidt om dagen og lade hende være i den og ved den på værelset, så hun vender sig til det og så ville jeg, af mangel på bedre, give hende en af mine t-shirt med i seng, som duftede meget af mig..smiler.
En anden ting som jeg ikke ved om du ved..men det mindsker faktisk risikoen for vuggedød når børn sover i samme rum som mor eller far....smiler
Knus..
heh ja iih det ville være hygge

Okay det lyder som en god ide det med t-shirten det tror jeg at jeg vil prøve

Jo jeg har godt hørt om det med vuggedød, men nu er hun jo over 6 mrd og er det ikk inden for at halvt år der er størst risiko?
Jeg syndes helt sikkert min datter ska ha det bedste Men alle børn er jo forskellige og jeg tror hun har bedst af sit eget værelse.
Så nu prøver vi i et par dage og hvis det af en eller anden grund ikk går, jammen så kommer hun flux ind til os igen
Anmeld