Eget værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.171 visninger
31 svar
0 synes godt om
2. januar 2009

Janep

Jeg og min kæreste syndes nu at det er ved at være på tide at vores 7 mrd gammle Datter skal sove i sit eget værelse.

Hvordan tog jeres børn det da de sku sove i eget værelse og hvor gammle var de??

Har i nogen gode råd til hvordan vi kan gøre det uden flere nætter med gråd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2009

Honningblomst

Må jeg spørge hvorfor I vil flytte hende...??

Mine børn sover alle tre stadig inde ved mig...

Knus..

Anmeld

2. januar 2009

Janep

Eva skriver:

Må jeg spørge hvorfor I vil flytte hende...??

Mine børn sover alle tre stadig inde ved mig...

Knus..

Jeg sover meget let så jeg vågner hver gang hun vender sig, eller hoster eller et eller andet.
Og så vågner hun også selv ofte når vi går i seng.

Ellers ville jeg os gerne ha hende i soveværelset, Har selv sovet inde ved min mor helt til jeg var 12 år gammel og det var da bar lykken Men som det er lige nu tror jeg det er bedst for os allesammen at hun kommer ind i sit eget værelse

men iih hvor ku jeg godt tænke mig en stor seng lisom dig.. heh det tror jeg bar ikk li kæresten ville gå med til

Anmeld

2. januar 2009

Honningblomst

Janep skriver:

Jeg sover meget let så jeg vågner hver gang hun vender sig, eller hoster eller et eller andet.
Og så vågner hun også selv ofte når vi går i seng.

Ellers ville jeg os gerne ha hende i soveværelset, Har selv sovet inde ved min mor helt til jeg var 12 år gammel og det var da bar lykken Men som det er lige nu tror jeg det er bedst for os allesammen at hun kommer ind i sit eget værelse

men iih hvor ku jeg godt tænke mig en stor seng lisom dig.. heh det tror jeg bar ikk li kæresten ville gå med til

Hvorfor ikke-smiler- det er bare lykke...den anden dag var vi kun min den lille og den store og jeg. Den store har sin madras yderst og jeg sov yderst i den anden side og den lille helt tæt på mig da vi skulle sove...men da jeg vågnede næste morgen var han rykket en hel meter væk og lå nu helt tæt op af sine storebror...det er så hyggeligt.

Jeg ville lade hende opleve sengen lidt om dagen og lade hende være i den og ved den på værelset, så hun vender sig til det og så ville jeg, af mangel på bedre, give hende en af mine t-shirt med i seng, som duftede meget af mig..smiler.
En anden ting som jeg ikke ved om du ved..men det mindsker faktisk risikoen for vuggedød når børn sover i samme rum som mor eller far....smiler

Knus..

Anmeld

2. januar 2009

Stumpen

Mathilde flyttede ind til sig selv da hun var 4 mdr...
Qnus Anja..

Anmeld

2. januar 2009

Maria9990

Victoria sover også stadig ved os, i hendes seng, men er hun lidt ked af det, eller syg, så kommer hun op tim os.

Jeg kan godt li at have hendes tæt på, når vi sover, for så kan jeg høre hende, hvis hun skulle kaste op eller lignende. Så tror hun bliver tæt på lidt endnu

Og så elsker jeg den hygge der er når hun kommer op om morgen, nu ligger hun og pysser os, hvis vi ikke lige vågner helt når hun vil op, og så kan man jo ikke andet end at smile og grine og så er man frisk. Bedre end noget andet <3

Anmeld

2. januar 2009

lonemus

Begge vores kom på eget værelse, da de var 1 måned gammel. De var i forvejen vandt til at sove i deres egen seng (først i liften, senere egen seng), så det gav slet ingen problemer, at de kom idn på eget værelse.
De har så værelser lige op til vores, så vi har altid nemt kunnet hører dem

Jeg kan godt forstå I gerne vil have jeres privatliv - mine har også altid sovet meget let og vågnet, hver gang vi kom i seng. Det var ofte et problem, hvis de lige var faldet i søvn...så kunne jeg stå op igen og starte forfra med at få dem til at sove.

Lone

Anmeld

2. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Begge mine har været omkring 1 år da de er flyttet på eget værelse, og de har ikke på noget tidspunkt brokket sig over det.

Min datter på 4½ er godt nok rykket ind i min seng igen... og min søn sover der også indimellem, men ofte beder han om at komme ind i sin egen seng igen efter at jeg har hentet ham ind... men moar vil så gerne sove med dem begge...

Nu er jeg så også alene med dem, så der er masser af plads i sengen

Rikke.

Anmeld

2. januar 2009

bette

mikkel var 5 måneder.. og han har aldrig sovet bedre.. og det samme gælder os..
spring ud i det er sikker på det nok skal gå fint

Anmeld

2. januar 2009

tascia

den store var ca. 9 mdr. og den lille, startede med at komme ind til sig selv da han var 6 mdr. men har været meget syg (snot, hoste etc.) så tror også han var 9 mdr. før han rigtig sov der inde..

//Natascia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.