jolu skriver:
Hvordan mon lille ole som har sovet bag mors røv hele barndommen tackler at skulle flytte hjemmefra.....
moaaaar......
Jeg får nærhed og samvær med mine drenge i dagligdagen og vil dem absolut gerne.....men min seng er min egen....
Jamen hvis jeg nu skal svare på en pæn måde, på dit meget nedladende svar, så tror jeg han klarer det lige så godt hvis ikke bedre som alle andre.
Mener da også at vores forældres generation og deres forældres igen har klaret sig godt og på mange måder bedre end vores som er den nye institutions generation...spændende eksepriment at sende en hele generation i off. pasning dagen lang.
Jeg ser desværre intet positivt i vores udvikling og behov for at glemme eller måske bare negligere det der er vigtigt.
Jeg respekterer at andre vælger anderledes end jeg, men jeg ved også at mine børn får og har en tryg opvækst med de behov dækket som jeg mener at væsentlige og essentielle...
Jeg har nogle meget selvstændige, stærke og intelligente børn...som nok skal bluve til noget, ingen tvivl der-smiler.
De bedste tanker til dig og dine børn.
Eva
Anmeld