Kan jeg tillade mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2011

Peanut

Anonym skriver:

Jeg synes bare heller ikke, at jeg kan bede ham om at slette 'hans fortid' 

Du behøver ikke bede ham om at slette den, bare om at lægge den væk.. 

Min mand, havde da vi fandt sammen, også nogle billeder af eks'er (både normale billeder, og letpåklædte osv osv) som jeg absolut ikke ville have, han havde liggende på sin computer, hvor han jo "nemt" kunne komme til dem.. 

Han brændte dem alle ud på en cd og slettede dem fra computeren - fordi de billeder jo er en del af hans fortid.. De har så lagt i hans kasse i de 6 år vi har været sammen nu.. Og han har aldrig fundet dem frem siden.. Kunne han så også lige vove på, mens han er sammen med mig! 

Men han har lov til at have sin fortid... Han har jo også haft nogle gode oplevelser med sine eks'er, som han jo på sin vis vil beholde minder af..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Na-Wi

Anonym skriver:

Min mand har lige købt en ny smart computer, og derpå er alle vores billeder af vores barn
Jeg ville i dag finde nogle billeder på computeren af min mand, barn og jeg selv.. Da jeg går ind for at se billederne af min mand, så kommer der billeder frem af en ham og en anden kvinde kysse. En jeg aldrig har været gode veninder med! De kyssede i byen, da min nuværende mand og jeg havde en lille flirt igang (dvs. at det var før ham og jeg fandt ordenligt sammen).. Det er et billede som kommer fra facebook, og derfor undre det mig lidt, at han har gemt det, nu hvor han ved, hvor ked af det jeg blev dengang .. Jeg finder også nogle gamle kærestebreve, og nogle (synes jeg!!) upassende billeder af noget familiemedlem. Han har haft et super godt forhold til familiemedlemmet, meeeen... Er der noget jeg kan tillade mig, at blive sur over, og i så fald sige noget til? Jeg bliver rigtig ked af det, hver gang jeg ser det .. Jeg har sagt til mig selv, at jeg ikke skal pille ved hans (VORES) computer, men det sker, og hver gang glemmer jeg, hvad jeg sagde til mig selv sidst.. Jeg har også fundet nøgenbilleder af hans ekskæreste, og andre billeder af hans gamle kærester og ham sammen.. 
Jeg er godt klar over, at han har en fortid før mig.. Derfor forstår jeg ikke helt, hvordan jeg kan blive så ked, hver gang jeg ser det..  

Jeg var brændt total sammen hvis min kæreste havde den slags liggende.. det er sku ikke iorden og især ikke når han ved du bliver ked af det..

Syntes det er respektløst og man må da gå ud fra at manden er kommet videre i sit liv ?

Anmeld

5. august 2011

Lisbeth85

Anonym skriver:

Min mand har lige købt en ny smart computer, og derpå er alle vores billeder af vores barn
Jeg ville i dag finde nogle billeder på computeren af min mand, barn og jeg selv.. Da jeg går ind for at se billederne af min mand, så kommer der billeder frem af en ham og en anden kvinde kysse. En jeg aldrig har været gode veninder med! De kyssede i byen, da min nuværende mand og jeg havde en lille flirt igang (dvs. at det var før ham og jeg fandt ordenligt sammen).. Det er et billede som kommer fra facebook, og derfor undre det mig lidt, at han har gemt det, nu hvor han ved, hvor ked af det jeg blev dengang .. Jeg finder også nogle gamle kærestebreve, og nogle (synes jeg!!) upassende billeder af noget familiemedlem. Han har haft et super godt forhold til familiemedlemmet, meeeen... Er der noget jeg kan tillade mig, at blive sur over, og i så fald sige noget til? Jeg bliver rigtig ked af det, hver gang jeg ser det .. Jeg har sagt til mig selv, at jeg ikke skal pille ved hans (VORES) computer, men det sker, og hver gang glemmer jeg, hvad jeg sagde til mig selv sidst.. Jeg har også fundet nøgenbilleder af hans ekskæreste, og andre billeder af hans gamle kærester og ham sammen.. 
Jeg er godt klar over, at han har en fortid før mig.. Derfor forstår jeg ikke helt, hvordan jeg kan blive så ked, hver gang jeg ser det..  

Jeg slettede billeder af min eks og hans kæreste sammen, da jeg fandt det på hans computer. Ganske enkelt Han havde bedt mig gøre det samme FØR, så hvorfor havde han ikke selv? Så sådan blev det!

Anmeld

5. august 2011

Fenja09

Jeg synes at gamle kærestebreve og alm. billeder er helt ok at gemme - også "kysse-fotos". Nøgenbilleder ville dog herhjemme være totalt bandlyst og jeg ville heller ikke bare bede ham ligge dem i en anden mappe! De skal slettes.

Det samme er selvfølgelig gældende den anden vej. Jeg ville da aldrig have nøgenbilleder liggende af min x, hvorfor skulle jeg dog det?! Det ville jeg da ikke engang gide glo på 

Så synes sagtens du kan snakke med ham om det og fortælle ham, hvad du kan acceptere og hvad du ikke kan. Det synes jeg er langt bedre end at du får det dårligt hver gang du logger ind på pc´en.

/Fenja

Anmeld

5. august 2011

Sjl-msl-Mkl

Jeg havde enten valgt og slette dem helt, og derefter sige det til ham. Eller overføre dem til en usb-nøgle, give ham den i hånden og sige at hvis han absolut skal have de billeder, skal det IKKE være på den computer du også skal bruge.

Anmeld

5. august 2011

HopinWishin

Sjl-msl-Mkl skriver:

Jeg havde enten valgt og slette dem helt, og derefter sige det til ham. Eller overføre dem til en usb-nøgle, give ham den i hånden og sige at hvis han absolut skal have de billeder, skal det IKKE være på den computer du også skal bruge.

God ide med USB nøglen!!

Anmeld

5. august 2011

klmf

Når nu det er en fælles computer, må jeg så foreslå et kompromis. Du køber et USB-stik til ham og siger, at han selvfølgelig har en fortid, men at du ikke bryder dig om at se de billeder på jeres fælles computer. så kan han lægge de billeder derover, så er de ikke slettet men bare lagt et andet sted.

Kunne det være en mulighed?

Anmeld

5. august 2011

Alba

Det burde være slettet for længst... synes det er upassende og ville selv sige det med det samme til min kæreste.

Anmeld

5. august 2011

Frk Mig

Jeg har intet imod hvis manden har billeder af hans eks på hans computer .. Altså dog ikke nøgn billeder .. Men hvis han har nogle billeder hvor de kysser, krammer og i den dur .. Hans eks er jo hans fortid .. så dem skal han have lov til at beholde .. Og da det er hans computer ja så ser jeg dem jo aldrig .. og hvis der var nogle tror jeg sq egentlig heller ikk at han selv ville sidde og kigge på dem. Engang hjemme hos hans mor sad vi og så billeder og der var utrolig mange billeder af ham og hans eks .. og utroligt nok gjorde det mig ikk noget .. De er jo eks af en grund ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.