Kan jeg tillade mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Man kan jo ikke bede nogen om at smide deres fortid ud, det er jo stadig en del af den person de er i dag. Men kyssebilleder og nøgenbilleder ville jeg nok have mig frabedt.

I det mindste kan han lægge dem i en mappe på computeren for sig selv, så du ikke kommer til at kigge på dem

Det mener jeg også, men han synes, at det er sjovt at have sådan nogle gamle minder, såsom de der kærestebreve.. Kan på den ene side godt forstå ham, men håber da virkelig også, at han kan forstå, at jeg synes det er upassende, at hans kone kan sidde og læse dem.. Hmm... Jeg har en bamse og noget tøj, som jeg fik af min ekskæreste, og han har da også lidt ting, som han engang har fået. Det går mig overhovedet på, men lige det med at kunne se/læse kærligheden, det er svært 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Anonym trådstarter

Maggieh skriver:

omg, det er bare slet ikke okey!!! A'hvafor noget med et familiemedlem, den forstod jeg ikke helt.. 

Men altså nøgenbilleder af eks kærester ..  Årh, gud det ville jeg altså også blive virkelig ked af det over .. :s

Han har en søster, som han er ufattelig tæt knyttet til - da jeg var gravid, var jeg rigtig tæt på at gøre det forbi, da jeg virkelig følte, at søsteren var tredje hjul i vores forhold .. Det med billederne er sådan noget, hvor hun er iført bikini/undertøj foran kameraet. Det synes jeg, er en smule upassende.. Han havde lagt det ud på nettet engang. Det fik jeg ham til at slette med det samme!

Ekskæresten er en der har været med i et reality show, og derfor synes han, at det er sjovt at have de billeder af hende. I starten var det egentlig meningen, at de skulle sendes ind til se og hør, men det skete der aldrig noget med.. Nu ligger de bare der

Anmeld

5. august 2011

Anonym trådstarter

Nikita Victoria skriver:

Nu skirver jeg min PERSONLIGE menig,  Jeg ville ikke være sammen med ham, når han i mine øjne så tydeligt stadigæk hænger sig i fortiden.

Det gjorde min kæreste også i starten, jeg havde det utroligt dårligt under graviditeten med min kærestes ekser, da jeg var en matrone og de var "pæne".  Og alligevel skulle jeg hele tiden støde ind i dem, og var tæt på at forlade ham da jeg var 8 mdr. henne. HVIS han havde haft nøgenbillereder, eller i det hele taget billeder af en eks på sin computer, så havde jeg ikke overvejet det, så VAR jeg gået.  Ekser høre til i fortiden, nu er det (burde det) være dig og ham der er i fokus og nutiden, ikke ham og en eks...!!!

Bliver helt forarget på dine vegne...  Jeg sagde til min kæreste at hvis ikke han kunne droppe sin eks helt, det vil sige al kontakt (pga den måde han havde kontakt ville jeg have han fjernede alt, ellers ville jeg aldrig komme til at stole helt på ham).

Altås igen, det er MIN mening om den sag... drop ham, eller gør det SÅ klart for ham hvordan du har det, at det svider til ham.

Håber du finder ud af det, måske ikke med mine råd, men så på en anden måde der virker.

Tro mig, jeg har overvejet at gå fra ham mange gange, fordi jeg har været så ked af det pga det .. Jeg vil bare heller ikke be' ham slette billederne fra hans fortid, hvis de virkelig betyder noget for ham - og det håber jeg da, at de gør, siden han stadig har dem! Jeg har nævnt det for ham før, men der er ikke rigtig sket noget med det 

Anmeld

5. august 2011

sarahb

jeg tror bare jeg havde slettet dem fra computeren! Det kan godt være jeg er led, men min mand ville aldrig ha sådann billeder og ting gemt og han ville sagtens acceptere at jeg smed dem ud!
Der er en grund til de ikk er sammen mere og der er en grund til han er sammen med dig i dag, derfor har han ikke brug for de ting! Læse og se på detg, NEJ!
Og det med søsteren er da mega gusten!!!

Anmeld

5. august 2011

Tystys14

Anonym skriver:

Tro mig, jeg har overvejet at gå fra ham mange gange, fordi jeg har været så ked af det pga det .. Jeg vil bare heller ikke be' ham slette billederne fra hans fortid, hvis de virkelig betyder noget for ham - og det håber jeg da, at de gør, siden han stadig har dem! Jeg har nævnt det for ham før, men der er ikke rigtig sket noget med det 

Altså jeg håber ikke for dig at de betyder noget for ham, for du burde da betyde mere end de billeder af hans fortid... helt ærlig...  Nu skal han Sk* tage sig sammen...

Anmeld

5. august 2011

maryjane

Anonym skriver:

Min mand har lige købt en ny smart computer, og derpå er alle vores billeder af vores barn
Jeg ville i dag finde nogle billeder på computeren af min mand, barn og jeg selv.. Da jeg går ind for at se billederne af min mand, så kommer der billeder frem af en ham og en anden kvinde kysse. En jeg aldrig har været gode veninder med! De kyssede i byen, da min nuværende mand og jeg havde en lille flirt igang (dvs. at det var før ham og jeg fandt ordenligt sammen).. Det er et billede som kommer fra facebook, og derfor undre det mig lidt, at han har gemt det, nu hvor han ved, hvor ked af det jeg blev dengang .. Jeg finder også nogle gamle kærestebreve, og nogle (synes jeg!!) upassende billeder af noget familiemedlem. Han har haft et super godt forhold til familiemedlemmet, meeeen... Er der noget jeg kan tillade mig, at blive sur over, og i så fald sige noget til? Jeg bliver rigtig ked af det, hver gang jeg ser det .. Jeg har sagt til mig selv, at jeg ikke skal pille ved hans (VORES) computer, men det sker, og hver gang glemmer jeg, hvad jeg sagde til mig selv sidst.. Jeg har også fundet nøgenbilleder af hans ekskæreste, og andre billeder af hans gamle kærester og ham sammen.. 
Jeg er godt klar over, at han har en fortid før mig.. Derfor forstår jeg ikke helt, hvordan jeg kan blive så ked, hver gang jeg ser det..  

Der er ikke andet at gøre, end at nævne det for ham. Synes godt nok bare det er så luset og adr!

Anmeld

5. august 2011

-Sigrid-

Først så syntes jeg det er fedt du ikke bare er flippet ud, som det er så nemt at gøre. Og så syntes jeg du skal overveje om han bare holder meget af hende, fordi hun var en stor og vigtig del af hans liv og sikkert kender ham rigtig godt, eller om han stadig er lidt småforelsket i hende? Hvis du er sikker på at det bare er fordi han er sentimental, så syntes jeg du skal bede ham om at ligge de billeder i en mappe eller på en ubs.

Hvis du tror han er forelsket, skal du have ham med i terapi eller noget i den stil, for han er jo sammen med dig, så han må også elske dig. Det er svært at holde op med at elske én person, også selvom man elsker en anden mere.

Personligt er min eks gennem 1½ år en af mine bedste venner, og min kæreste har fået af vide at hvis han fortæller mig hvem jeg skal være sammen med og hvem jeg ikke skal, kan jeg ikke være sammen med ham. Og jeg elsker virkelig min kæreste. Men det betyder ikke at man ikke kan elske og holde af andre. Det med at han ikke må bestemme, det er selvfølgelig fordi jeg ikke er forelsket i min eks, og derfor ikke noget romantisk. Havde det været et romantisk forhold, også uden at vi gjorde andet end at kramme og kysse på kinden, så var det selvfølgelig anderledes.

Håber du kunne bruge mit svar til noget, og jeg håber endnu mere du finder et for dig selv og din mand 

Anmeld

5. august 2011

twinny

Anonym skriver:

Jeg synes bare heller ikke, at jeg kan bede ham om at slette 'hans fortid' 

Ligemeget hva vil han jo altid have minderne. Og det er fint... Men du behøver ikk opleve dem...

Anmeld

5. august 2011

SjeBets

ærligt jeg har en mappe på en af mine eksterne HD´er ( som jeg aldrig kommer på eller faktisk bruger det er bare lager) med billeder af mig og mine eks´er ... det har intet at gøre med at jeg ikke er ovre dem, intet at gøre med at jeg savner dem det er bare minder, og hvis min kæreste kom og bad mig slette dem, ville jeg blive pænt irritere på ham, det er min fortid, men jeg har den så heller ikke til at ligge et sted han kommer så at sige. Ikke fordi jeg vil skjule det, men rent af respekt for at han måske ikke gider glo på de billeder, og det samme gælder hans vej rundt. han har da også billeder og breve, men der er mig han bor med.

Og tror da bare han har glemt de ligger der, jeg ville bede ham sortere i de billede han ville beholde og så gemme dem hvor du ikke vil tænke over dem. 

Anmeld

5. august 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg ville gøre det helt klart for ham, at de billeder skal helt væk fra den computer...

Der findes jo cd'er, hvor han kan føre billeder hen på og så gemme dem væk på måde... så er de ikke slettet og han har stadigvæk sin fortid for sig selv..

Kan han ikke forstå dette og ikke respekter dette og gøre dette, ville jeg PERSONLIGT gå fra ham, for så ville JEG ikke stole på ham.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.