Først så syntes jeg det er fedt du ikke bare er flippet ud, som det er så nemt at gøre. Og så syntes jeg du skal overveje om han bare holder meget af hende, fordi hun var en stor og vigtig del af hans liv og sikkert kender ham rigtig godt, eller om han stadig er lidt småforelsket i hende? Hvis du er sikker på at det bare er fordi han er sentimental, så syntes jeg du skal bede ham om at ligge de billeder i en mappe eller på en ubs.
Hvis du tror han er forelsket, skal du have ham med i terapi eller noget i den stil, for han er jo sammen med dig, så han må også elske dig. Det er svært at holde op med at elske én person, også selvom man elsker en anden mere.
Personligt er min eks gennem 1½ år en af mine bedste venner, og min kæreste har fået af vide at hvis han fortæller mig hvem jeg skal være sammen med og hvem jeg ikke skal, kan jeg ikke være sammen med ham. Og jeg elsker virkelig min kæreste. Men det betyder ikke at man ikke kan elske og holde af andre. Det med at han ikke må bestemme, det er selvfølgelig fordi jeg ikke er forelsket i min eks, og derfor ikke noget romantisk. Havde det været et romantisk forhold, også uden at vi gjorde andet end at kramme og kysse på kinden, så var det selvfølgelig anderledes.
Håber du kunne bruge mit svar til noget, og jeg håber endnu mere du finder et for dig selv og din mand 
Anmeld