Kan jeg tillade mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.963 visninger
28 svar
0 synes godt om
5. august 2011

Anonym trådstarter

Min mand har lige købt en ny smart computer, og derpå er alle vores billeder af vores barn
Jeg ville i dag finde nogle billeder på computeren af min mand, barn og jeg selv.. Da jeg går ind for at se billederne af min mand, så kommer der billeder frem af en ham og en anden kvinde kysse. En jeg aldrig har været gode veninder med! De kyssede i byen, da min nuværende mand og jeg havde en lille flirt igang (dvs. at det var før ham og jeg fandt ordenligt sammen).. Det er et billede som kommer fra facebook, og derfor undre det mig lidt, at han har gemt det, nu hvor han ved, hvor ked af det jeg blev dengang .. Jeg finder også nogle gamle kærestebreve, og nogle (synes jeg!!) upassende billeder af noget familiemedlem. Han har haft et super godt forhold til familiemedlemmet, meeeen... Er der noget jeg kan tillade mig, at blive sur over, og i så fald sige noget til? Jeg bliver rigtig ked af det, hver gang jeg ser det .. Jeg har sagt til mig selv, at jeg ikke skal pille ved hans (VORES) computer, men det sker, og hver gang glemmer jeg, hvad jeg sagde til mig selv sidst.. Jeg har også fundet nøgenbilleder af hans ekskæreste, og andre billeder af hans gamle kærester og ham sammen.. 
Jeg er godt klar over, at han har en fortid før mig.. Derfor forstår jeg ikke helt, hvordan jeg kan blive så ked, hver gang jeg ser det..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

twinny

Synes nu det er nogle vildt upassende billeder... Havde pænt bedt ham om a slette dem.

Anmeld

5. august 2011

Nessie

Man kan jo ikke bede nogen om at smide deres fortid ud, det er jo stadig en del af den person de er i dag. Men kyssebilleder og nøgenbilleder ville jeg nok have mig frabedt.

I det mindste kan han lægge dem i en mappe på computeren for sig selv, så du ikke kommer til at kigge på dem

Anmeld

5. august 2011

jette1983

Anonym skriver:

Min mand har lige købt en ny smart computer, og derpå er alle vores billeder af vores barn
Jeg ville i dag finde nogle billeder på computeren af min mand, barn og jeg selv.. Da jeg går ind for at se billederne af min mand, så kommer der billeder frem af en ham og en anden kvinde kysse. En jeg aldrig har været gode veninder med! De kyssede i byen, da min nuværende mand og jeg havde en lille flirt igang (dvs. at det var før ham og jeg fandt ordenligt sammen).. Det er et billede som kommer fra facebook, og derfor undre det mig lidt, at han har gemt det, nu hvor han ved, hvor ked af det jeg blev dengang .. Jeg finder også nogle gamle kærestebreve, og nogle (synes jeg!!) upassende billeder af noget familiemedlem. Han har haft et super godt forhold til familiemedlemmet, meeeen... Er der noget jeg kan tillade mig, at blive sur over, og i så fald sige noget til? Jeg bliver rigtig ked af det, hver gang jeg ser det .. Jeg har sagt til mig selv, at jeg ikke skal pille ved hans (VORES) computer, men det sker, og hver gang glemmer jeg, hvad jeg sagde til mig selv sidst.. Jeg har også fundet nøgenbilleder af hans ekskæreste, og andre billeder af hans gamle kærester og ham sammen.. 
Jeg er godt klar over, at han har en fortid før mig.. Derfor forstår jeg ikke helt, hvordan jeg kan blive så ked, hver gang jeg ser det..  

en ting er jo at vide at ens kæreste har en fortid, noget helt andet er at blive konfronteret med den. Jeg kan godt forstå at det sårer dine følelser at han har nøgenbilleder af eksen og billeder af en han kysser med liggende. Jeg ville helt sikkert spørge ham hvorfor han har behov for det?

Anmeld

5. august 2011

Magsen

omg, det er bare slet ikke okey!!! A'hvafor noget med et familiemedlem, den forstod jeg ikke helt.. 

Men altså nøgenbilleder af eks kærester ..  Årh, gud det ville jeg altså også blive virkelig ked af det over .. :s

Anmeld

5. august 2011

Hasselnødden

Måske er han ikke klar over at de stadigvæk ligger på computeren? Jeg har selv på min egen comp. fuldstændig glemt alt om nogle billeder jeg fra en eks har fået overført fra msn i sin tid, det var så nøgenbilleder så dem valgte jeg at slette, men andre billeder fra f.eks. hvor vi var i Frankrig har jeg ikke... det er i min bog bare turistbilleder.

Hvordan er upassende billeder i din verden? Med henblik på familiemedlemmet... er det et barn, en kvinde (og hvor tæt) for det lyder umiddelbart suspekt..

Det er aldrig sjovt at støde på noget uventet, så kan godt forstå din første følelse, men da det er jeres computer, vil han da også kunne se hvordan du kunne komme til at se dem - så tal med ham om at fjerne dem - hvis ikke han vil slette dem, så overfør dem til en cd og slet dem på computeren. Jeg tror han måske bare kan tænke på dem som værende minder og dem har man lov at beholde.

Jeg ville elske at se billeder fra min mands fortid, men han har ikke nogen tilbage - dvs. ikke ret mange. Han brændte dem i sin tid pågrund af omstændigheder i hans liv. Terapi.

JA altså bortset fra nøgenbilleder af ekskærester. Dem vil jeg ikke have, hverken fra mig selv eller ham.

Anmeld

5. august 2011

Hasselnødden

Nessie skriver:

Man kan jo ikke bede nogen om at smide deres fortid ud, det er jo stadig en del af den person de er i dag. Men kyssebilleder og nøgenbilleder ville jeg nok have mig frabedt.

I det mindste kan han lægge dem i en mappe på computeren for sig selv, så du ikke kommer til at kigge på dem

Anmeld

5. august 2011

Mumto3

hehe...nu er jeg så gammel at min kærestes 'fortid' er fra før digitalbilleder og derfor er alt hvad både han og jeg har papirbilleder. De er bare gemt væk i en kasse langt væk ned i kælderen. Jeg har foreslået ham at smide dem ud, men det vil han ikke. (De rejste jorden rundt sammen i over 1 år) men omvendt, hvornår er det liiige han sætter sig ned med fotoalbumet og kigger på 20 år gamle billeder af en tur han havde sammen med hende

Det gør han jo ALDRIG!!! hvis vi endelig vil se på billeder, vil han og jeg da hellere kigge på billeder af OS eller af vores børn!

Det er helt fint med mig at de ligger i kælderen, men jeg tænker stadig at de burde blive smidt ud!

Anmeld

5. august 2011

Tystys14

Anonym skriver:

Nu skirver jeg min PERSONLIGE menig,  Jeg ville ikke være sammen med ham, når han i mine øjne så tydeligt stadigæk hænger sig i fortiden.

Det gjorde min kæreste også i starten, jeg havde det utroligt dårligt under graviditeten med min kærestes ekser, da jeg var en matrone og de var "pæne".  Og alligevel skulle jeg hele tiden støde ind i dem, og var tæt på at forlade ham da jeg var 8 mdr. henne. HVIS han havde haft nøgenbillereder, eller i det hele taget billeder af en eks på sin computer, så havde jeg ikke overvejet det, så VAR jeg gået.  Ekser høre til i fortiden, nu er det (burde det) være dig og ham der er i fokus og nutiden, ikke ham og en eks...!!!

Bliver helt forarget på dine vegne...  Jeg sagde til min kæreste at hvis ikke han kunne droppe sin eks helt, det vil sige al kontakt (pga den måde han havde kontakt ville jeg have han fjernede alt, ellers ville jeg aldrig komme til at stole helt på ham).

Altås igen, det er MIN mening om den sag... drop ham, eller gør det SÅ klart for ham hvordan du har det, at det svider til ham.

Håber du finder ud af det, måske ikke med mine råd, men så på en anden måde der virker.

Anmeld

5. august 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

Synes nu det er nogle vildt upassende billeder... Havde pænt bedt ham om a slette dem.

Jeg synes bare heller ikke, at jeg kan bede ham om at slette 'hans fortid' 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.