Anonym skriver:
Min mand har lige købt en ny smart computer, og derpå er alle vores billeder af vores barn

Jeg ville i dag finde nogle billeder på computeren af min mand, barn og jeg selv.. Da jeg går ind for at se billederne af min mand, så kommer der billeder frem af en ham og en anden kvinde kysse. En jeg aldrig har været gode veninder med! De kyssede i byen, da min nuværende mand og jeg havde en lille flirt igang (dvs. at det var før ham og jeg fandt ordenligt sammen).. Det er et billede som kommer fra facebook, og derfor undre det mig lidt, at han har gemt det, nu hvor han ved, hvor ked af det jeg blev dengang
.. Jeg finder også nogle gamle kærestebreve, og nogle (synes jeg!!) upassende billeder af noget familiemedlem. Han har haft et super godt forhold til familiemedlemmet, meeeen... Er der noget jeg kan tillade mig, at blive sur over, og i så fald sige noget til? Jeg bliver rigtig ked af det, hver gang jeg ser det
.. Jeg har sagt til mig selv, at jeg ikke skal pille ved hans (VORES) computer, men det sker, og hver gang glemmer jeg, hvad jeg sagde til mig selv sidst.. Jeg har også fundet nøgenbilleder af hans ekskæreste, og andre billeder af hans gamle kærester og ham sammen..
Jeg er godt klar over, at han har en fortid før mig.. Derfor forstår jeg ikke helt, hvordan jeg kan blive så ked, hver gang jeg ser det..
Nu skirver jeg min PERSONLIGE menig,
Jeg ville ikke være sammen med ham, når han i mine øjne så tydeligt stadigæk hænger sig i fortiden.
Det gjorde min kæreste også i starten, jeg havde det utroligt dårligt under graviditeten med min kærestes ekser, da jeg var en matrone og de var "pæne".
Og alligevel skulle jeg hele tiden støde ind i dem, og var tæt på at forlade ham da jeg var 8 mdr. henne. HVIS han havde haft nøgenbillereder, eller i det hele taget billeder af en eks på sin computer, så havde jeg ikke overvejet det, så VAR jeg gået.
Ekser høre til i fortiden, nu er det (burde det) være dig og ham der er i fokus og nutiden, ikke ham og en eks...!!!
Bliver helt forarget på dine vegne...
Jeg sagde til min kæreste at hvis ikke han kunne droppe sin eks helt, det vil sige al kontakt (pga den måde han havde kontakt ville jeg have han fjernede alt, ellers ville jeg aldrig komme til at stole helt på ham).
Altås igen, det er MIN mening om den sag... drop ham, eller gør det SÅ klart for ham hvordan du har det, at det svider til ham. 
Håber du finder ud af det, måske ikke med mine råd, men så på en anden måde der virker.