Opdate på Brædstrup idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2011

Kruse90

LotteN skriver:

Det var dejligt at høre... jeg krydser alt hvad jeg kan for at der er bid denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

ønskebørn74

Kruse90 skriver:

ej det havde de ikke nede i brædstrup, må prøve i morgen igen
Tak søøde.
Forresten har du tilføjet mig på msn, kan nemlig ikke se dig?

Ja, jeg åbner den lige så ser vi ad...

Anmeld

5. august 2011

Mor til L&S

Dejligt at logge på baby og så læse en god nyhed

Igen  herfra

Anmeld

5. august 2011

Kruse90

Mor til Liva skriver:

Dejligt at logge på baby og så læse en god nyhed

Igen  herfra

Tusinde tak. Det varmer med alle de hænder

Anmeld

5. august 2011

baby84

Kruse90 skriver:

Hun kunne godt se at slimhinden var blødt ud.
Jeg har været på p-piller så derfor min ikke var som den plejer.

Men jeg har kun blødt en tampon til, og derefter var det bare brunligt udflåd (læs to små dråber om dagen)

Så jeg tænkte at der var kuk i noget, men nææ nej alt var i skønneste orden

godt at høre at de ikke kræver en alm mens.. Det får vi brug for denne gang uhuu det bliver en spændende tid.. det skal bare lykkes for jer

Anmeld

5. august 2011

Kruse90

baby84 skriver:

godt at høre at de ikke kræver en alm mens.. Det får vi brug for denne gang uhuu det bliver en spændende tid.. det skal bare lykkes for jer

Det bliver en meget spændende tid
Er helt enig Det skal bare lykkedes.

hvornår skal i igang igen?

Anmeld

5. august 2011

baby84

Kruse90 skriver:

jamen vi skulle melde os her efter ferie når mens var tilbage af sig selv, men den kom så og var mega underlig. bare gl. boldsagtig og har ikke blødt særlig meget. Har undladt at melde mif fordi jeg regnede med at få sådan rigtig frisk blødning som de egentlig kræver, men det kom aldrig og nu er jeg stoppet efter 4 dage. Prøver at melde mig i morgen og ser om ikke det går. Tænker det kan være pga at jeg fik østrogen denne gang. det er jo lidt p-pilleagtigt og det gør jo at det er noget gl. slimhinde.Er sikkert dumt, men tror bare jeg undlader at sige at mens ikke var 100% ok. kan ikke magte hvis det går i kuk for 4. gang.

Anmeld

5. august 2011

baby84

Kruse90 skriver:

jamen vi skulle melde os her efter ferie når mens var tilbage af sig selv, men den kom så og var mega underlig. bare gl. boldsagtig og har ikke blødt særlig meget. Har undladt at melde mif fordi jeg regnede med at få sådan rigtig frisk blødning som de egentlig kræver, men det kom aldrig og nu er jeg stoppet efter 4 dage. Prøver at melde mig i morgen og ser om ikke det går. Tænker det kan være pga at jeg fik østrogen denne gang. det er jo lidt p-pilleagtigt og det gør jo at det er noget gl. slimhinde.Er sikkert dumt, men tror bare jeg undlader at sige at mens ikke var 100% ok. kan ikke magte hvis det går i kuk for 4. gang.

Anmeld

5. august 2011

Kruse90

baby84 skriver:

det lyder helt som min

Anmeld

7. august 2011

Trolde_mor

Guud havde slet ikke set din indlæg.. Weeee hvor lyder det bare fuldstændig perfekt!

Ihh krydser alt hvad jeg kan for at der nu kommer en lille perfekt baby til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.