Hej skønne piger.
Tusinde tak for alle de

fingre og hep i er kommet med, det varmer rigtig meget om hjertet. Det er dejligt i følger med og støtter mig igennem denne tid

Tak.
Vi var jo i Brædstrup idag kl 11.00 og jeg var faktisk lidt bekymret for jeg fik jo min menstration den 3 og igår var den allerede næsten væk (den er helt væk idag) Så var bange for om der var kuk i noget og om jeg nu også havde blødt hele slimhinden ud, men det havde jeg og alt var perfekt

Det er ICSI kort protokol vi skal i gang med

Jeg blev scannet til at have ca. 8 foliker i højre æggestok og ca 7 i venstre, så det så helt perfekt ud

Jeg skal allerede idag starte på 112,5 ie Gonal-F, det er fedt at vi kommer så hurtigt i gang. Skal så tage det i 5 dage og så skal jeg derned og scannes igen den 10

.
Vi fik en god snak om vores mislykket forsøg sidste gang og hun sagde at alt var som det skulle, så det må have været gået i stå i udviklen og ikke sat sig fast. For det var et helt perfekt æg der havde scoret top klasse karaktere.
Så vi håber det kommer til at gå ligeså godt og så selvfølgelig ende med en graviditet denne gang

En glad og lidt lang opdate fra mig sorry

Kram
Anmeld