Opdate på Brædstrup idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2011

Kruse90

Chalala85 skriver:

Det er nemlig lige hvad det er Det er slet ikke til diskution

Nej det syntes jeg godt nok heller ikke

Lille bebs kom til mig hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

CamillaValby

Kruse90 skriver:

tak søøde.
Jeg får crinone efter ægudtagningen

hammer godt. Hvis du har spørgsmål vedr. det så skriver du bare (hvis du ikke har fået det før) Jeg fik det nemlig da de opdagede at jeg var gravid.

Anmeld

5. august 2011

ønskebørn74

Kruse90 skriver:

Hej skønne piger.

Tusinde tak for alle de fingre og hep i er kommet med, det varmer rigtig meget om hjertet. Det er dejligt i følger med og støtter mig igennem denne tid Tak.

Vi var jo i Brædstrup idag kl 11.00 og jeg var faktisk lidt bekymret for jeg fik jo min menstration den 3 og igår var den allerede næsten væk (den er helt væk idag) Så var bange for om der var kuk i noget og om jeg nu også havde blødt hele slimhinden ud, men det havde jeg og alt var perfekt

Det er ICSI kort protokol vi skal i gang med

Jeg blev scannet til at have ca. 8 foliker i højre æggestok og ca 7 i venstre, så det så helt perfekt ud

Jeg skal allerede idag starte på 112,5 ie Gonal-F, det er fedt at vi kommer så hurtigt i gang. Skal så tage det i 5 dage og så skal jeg derned og scannes igen den 10.

Vi fik en god snak om vores mislykket forsøg sidste gang og hun sagde at alt var som det skulle, så det må have været gået i stå i udviklen og ikke sat sig fast. For det var et helt perfekt æg der havde scoret top klasse karaktere.
Så vi håber det kommer til at gå ligeså godt og så selvfølgelig ende med en graviditet denne gang

En glad og lidt lang opdate fra mig sorry

Kram

Sikke en skøn update!!!!

Hvor er det dejligt at i kommer igang igen!!!!

Held og  med det hele!!!!

Anmeld

5. august 2011

baby84

Kruse90 skriver:

Hej skønne piger.

Tusinde tak for alle de fingre og hep i er kommet med, det varmer rigtig meget om hjertet. Det er dejligt i følger med og støtter mig igennem denne tid Tak.

Vi var jo i Brædstrup idag kl 11.00 og jeg var faktisk lidt bekymret for jeg fik jo min menstration den 3 og igår var den allerede næsten væk (den er helt væk idag) Så var bange for om der var kuk i noget og om jeg nu også havde blødt hele slimhinden ud, men det havde jeg og alt var perfekt

Det er ICSI kort protokol vi skal i gang med

Jeg blev scannet til at have ca. 8 foliker i højre æggestok og ca 7 i venstre, så det så helt perfekt ud

Jeg skal allerede idag starte på 112,5 ie Gonal-F, det er fedt at vi kommer så hurtigt i gang. Skal så tage det i 5 dage og så skal jeg derned og scannes igen den 10.

Vi fik en god snak om vores mislykket forsøg sidste gang og hun sagde at alt var som det skulle, så det må have været gået i stå i udviklen og ikke sat sig fast. For det var et helt perfekt æg der havde scoret top klasse karaktere.
Så vi håber det kommer til at gå ligeså godt og så selvfølgelig ende med en graviditet denne gang

En glad og lidt lang opdate fra mig sorry

Kram

hvor fedt søde--jubiii.!!!! det gør pludselig stærkt

...kan de se på scanningen at slimhinden er bødt ud? og når du få frisk blødning sm de kræver? Er nemlig lidt i tvivl om min blødning denne gang som er noget fesen ;/

Anmeld

5. august 2011

Lisbeth1985

Jubi søde! Held og lykke med det hele:-) krammer

Anmeld

5. august 2011

Mutti2B

Skønne nyheder . Jeg krydser alt for at det er denne gang du får de 2 magiske streger

Anmeld

5. august 2011

Kruse90

CamillaValby skriver:

hammer godt. Hvis du har spørgsmål vedr. det så skriver du bare (hvis du ikke har fået det før) Jeg fik det nemlig da de opdagede at jeg var gravid.

Jeg fik det også i vores første ICSI forsøg
Men tusinde tak for venligheden

Anmeld

5. august 2011

Kruse90

ønskebarn74 skriver:

Sikke en skøn update!!!!

Hvor er det dejligt at i kommer igang igen!!!!

Held og  med det hele!!!!

Tusinde tusinde tak sødeste

Anmeld

5. august 2011

Kruse90

baby84 skriver:

hvor fedt søde--jubiii.!!!! det gør pludselig stærkt

...kan de se på scanningen at slimhinden er bødt ud? og når du få frisk blødning sm de kræver? Er nemlig lidt i tvivl om min blødning denne gang som er noget fesen ;/

Hun kunne godt se at slimhinden var blødt ud.
Jeg har været på p-piller så derfor min ikke var som den plejer.

Men jeg har kun blødt en tampon til, og derefter var det bare brunligt udflåd (læs to små dråber om dagen)

Så jeg tænkte at der var kuk i noget, men nææ nej alt var i skønneste orden

Anmeld

5. august 2011

Kruse90

Lisbeth1985 skriver:

Jubi søde! Held og lykke med det hele:-) krammer

Tusinde tak søde
Hvordan går det hod jer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.