Kombivogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Sabina92

Alba skriver:

Hvad er forskellen på barne/ og kombivogn mht. underlaget? Der burde da ikke være forskel, man burde kunne købe ordenlig madras og sådan, men vil da gerne vide hvem der fraråder det, vil jo ikke gøre noget usundt for mit barns krop/ryg.

ja kombi er grimme, så vil gerne høre om nogen kender til barnevogne i min. 79 cm og max. 85 ca. (indermål)

det er en klapvogn der er ikke er godt for børns rygge at sove i ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Alba

Sabina92 skriver:

det er en klapvogn der er ikke er godt for børns rygge at sove i ..

Okay, så misforståede jeg, da tråden er om kombi.

Anmeld

9. august 2011

millesofie

Alba skriver:

Kombivogn står jo til at være fra nyfødt til ca. 6 mdr. Har i erfaringer med en kombi. og hvor længe kunne væres baby være i den i praktis.

er det en bestemt en du tænker på

jeg havde en STOKKE XPLORY og i liften kunne hun ligge til hun var 5 mdr men hun var en meget lang baby  det er hun faktisk stadig

Anmeld

9. august 2011

Alba

millesofie skriver:

er det en bestemt en du tænker på

jeg havde en STOKKE XPLORY og i liften kunne hun ligge til hun var 5 mdr men hun var en meget lang baby  det er hun faktisk stadig

Ja, emmaljunga eller bare de der 75 cm ca.

Anmeld

9. august 2011

Jemion

Jeg er super glad for min kombi vogn det er en Mikado Aston model fra flip-flap.dk

Den har en barnevogns kasse med liggemål på 90 cm

Anmeld

9. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Alba skriver:

Trille har gode liggemål. Jeg har selv valgt en Combi fra Emmaljunga, og synes personligt de er vildt flotte. Synes de alm. bliver for store.

Der sker ikke noget ved at bebs sover i klapvognsdelen, så længe man søger for et ordentligt underlag dertil. 

Anmeld

9. august 2011

Alba

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Trille har gode liggemål. Jeg har selv valgt en Combi fra Emmaljunga, og synes personligt de er vildt flotte. Synes de alm. bliver for store.

Der sker ikke noget ved at bebs sover i klapvognsdelen, så længe man søger for et ordentligt underlag dertil. 

Trilles går ikke, de har desværre lufthjul og det ar jeg dårler erfaring med. så helsten emmaljunga eller andet der passer til mine kriterier.

Anmeld

9. august 2011

millesofie

Alba skriver:

når okay

mener at vores var 70 ca måske lidt under

Anmeld

9. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Alba skriver:

Trilles går ikke, de har desværre lufthjul og det ar jeg dårler erfaring med. så helsten emmaljunga eller andet der passer til mine kriterier.

Nå ja, du kan få punkterfri dæk med et stel fra Emmaljunga. Deres liggemål er så 80 cm. 

Anmeld

9. august 2011

DenLykkelige

ønskebarn74 skriver:

Det er min drømmevogn, hvis det nogensinde lykkedes for os...

Vi skal ihvertfald ud og have sådan en når jeg kommer lidt længere hen

Og selvfølgelig kommer det til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.