Kombivogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.385 visninger
29 svar
0 synes godt om
5. august 2011

Alba

Kombivogn står jo til at være fra nyfødt til ca. 6 mdr. Har i erfaringer med en kombi. og hvor længe kunne væres baby være i den i praktis.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Alba skriver:

Kombivogn står jo til at være fra nyfødt til ca. 6 mdr. Har i erfaringer med en kombi. og hvor længe kunne væres baby være i den i praktis.

Nu har jeg ikke fået erfaringer med min combi endnu. Men de jeg kender med en combi har kunne bruge barnevogns delen indtil ca 1 år, og ikke kun 1/2 år. Derefter skifter en del over til klapvognsdelen og bruger den, og/eller har en sovevogn ved siden af. 

Vi regner med at købe en sovevogn hvis vi finder det nødvendigt. Men så bliver det bare en brugt billig en som vi kun bruger til det formål.

Anmeld

5. august 2011

SukkerDronning

Min dattr på 8 mdr. sover stadig i barnevognsdelen. Men hun er heller ikke så stor. Altså de andre babyer i min mødregruppe havde nok ikke kunnet ligge i den. Så der kommer jo an på om du regner med at få en lille spirevip eller en stor babybasse Men jeg er rigtig glad for min vogn. Jeg var bange for om hun ville være for lille når det var tid til at skifte over i klapvognsdelen. Men det syntes jeg faktisk ikke hun er. Altså de vil jo gerne kunne følge med i den alder og har ikke brug for samme beskyttelse som når de er 2 mdr. Alt i alt er jeg rigtig glad for min kombivogn. Håber du kan bruge det til noget Forresten er der jo stor forskel på kombivognes ligge mål. Min er en emmaljunge

Anmeld

8. august 2011

Alba

Er der virkelig ikke flere som h´hgar arfaring??? tænker str. længde 75 cm.

Anmeld

8. august 2011

Sabina92

Alba skriver:

Er der virkelig ikke flere som h´hgar arfaring??? tænker str. længde 75 cm.

jeg er slet ikke til kombi vogne, synes de er  så grimme.. og børn har allerbedst af at sove i barnevogn, man må ikke bruge en klapvogn som barnevogn da der ikke er samme underlag..

Blot min mening, kunne aldrig selv drømme om at købe en

Anmeld

8. august 2011

ønskebørn74

Alba skriver:

Tjek denne hjemmeside, de har kombi vogne med et stort liggemål og de er super fede og god pris...

www.flipflap.dk

Anmeld

8. august 2011

DenLykkelige

ønskebarn74 skriver:

Tjek denne hjemmeside, de har kombi vogne med et stort liggemål og de er super fede og god pris...

www.flipflap.dk

Super vogne!!

Anmeld

8. august 2011

ønskebørn74

DenLykkelige skriver:

Super vogne!!

Det er min drømmevogn, hvis det nogensinde lykkedes for os...

Anmeld

8. august 2011

132319

ønskebarn74 skriver:

www.flipflap.dk

Åhh, jeg ville ØNSKE at jeg havde kendt til dem, for et år siden.

Jeg er SÅ vild med Aston og Boston modellerne, suk altså

...Og selvfølgelig skal det lykkedes for jer

Anmeld

8. august 2011

132319

Sabina92 skriver:

jeg er slet ikke til kombi vogne, synes de er  så grimme.. og børn har allerbedst af at sove i barnevogn, man må ikke bruge en klapvogn som barnevogn da der ikke er samme underlag..

Blot min mening, kunne aldrig selv drømme om at købe en

Det står der ingen steder at "man ikke må"

Min datter sover i klapvogn, når vi er ude da jeg droppede barnevognen for et par måneder siden. Jeg var så træt af at køre rundt med det store skrummel. -Og hendes ryg har det altså fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.