Kombivogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

N&J

Kombivogn står jo til at være fra nyfødt til ca. 6 mdr. Har i erfaringer med en kombi. og hvor længe kunne væres baby være i den i praktis.

Min datter kan stadig være i den, hun er 2½, det begynder dog at knibe når hun skal ligge helt udstrekt, men den er også en vogn med liggemål på 99cm., og en trille vicky

Jeg startede med en lift, og gik over til en voksipose, nu ligger der bare en madras

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

ønskebørn74

Åhh, jeg ville ØNSKE at jeg havde kendt til dem, for et år siden.

Jeg er SÅ vild med Aston og Boston modellerne, suk altså

...Og selvfølgelig skal det lykkedes for jer

Det er lidt svært helt at overbevise sig selv, når man har forsøgt i over 10år... Er også vild med Aston vognen..

Anmeld

8. august 2011

132319

ønskebarn74 skriver:

Det er lidt svært helt at overbevise sig selv, når man har forsøgt i over 10år... Er også vild med Aston vognen..

Det kan jeg godt forstå! -Men jeg hepper på Jer!

Ja, Aston er jeg virkelig også vild med

Anmeld

8. august 2011

ønskebørn74

132319 skriver:

Det kan jeg godt forstå! -Men jeg hepper på Jer!

Ja, Aston er jeg virkelig også vild med

1000 tak søde!!!

Anmeld

8. august 2011

Sabina92

132319 skriver:

Det står der ingen steder at "man ikke må"

Min datter sover i klapvogn, når vi er ude da jeg droppede barnevognen for et par måneder siden. Jeg var så træt af at køre rundt med det store skrummel. -Og hendes ryg har det altså fint

det er jo også dit barn.. Jeg vil bare ikke udsætte mit barns ryg for det, det er bestemt ikke sundt..

Anmeld

8. august 2011

132319

Sabina92 skriver:

det er jo også dit barn.. Jeg vil bare ikke udsætte mit barns ryg for det, det er bestemt ikke sundt..

At du ikke ville gøre det, betyder ikke at det er forkert.

Herhjemme og i vuggestuen sover hun i barnevogn men hendes ryg tager bestemt ikke skade af at sove i en godt polstret klapvogn i omkring 1 time i snit om dagen.

Anmeld

8. august 2011

Sabina92

132319 skriver:

At du ikke ville gøre det, betyder ikke at det er forkert.

Herhjemme og i vuggestuen sover hun i barnevogn men hendes ryg tager bestemt ikke skade af at sove i en godt polstret klapvogn i omkring 1 time i snit om dagen.

de fraråder det, de fleste steder.. men igen det er dit barn, du bestemmer.. det er men resten af livet barnet ville kunne få, det ses jo først senere.. vil aldrig ta chancen..

Anmeld

8. august 2011

132319

Sabina92 skriver:

de fraråder det, de fleste steder.. men igen det er dit barn, du bestemmer.. det er men resten af livet barnet ville kunne få, det ses jo først senere.. vil aldrig ta chancen..

Igen, der er forskel på altid at sove der og ligge i den og sove af og til.

Min datters ryg tager ikke skade af at ligge i den når vi er på ture! En time om dagen er også overdrevet, da hun jo er startet i vuggestue og inden da sov hun middagslur på altanen, i en barnevogn.

Til gengæld kører hun aldrig i bil og sidder stort set aldrig i autostol og er der noget der er skidt for ryggen, så er det da det.

Anmeld

9. august 2011

Alba

ønskebarn74 skriver:

Tjek denne hjemmeside, de har kombi vogne med et stort liggemål og de er super fede og god pris...

www.flipflap.dk

mit problem er at den netop ikke må være stor, vil ikke have en kombi for klapvognens skyld men for størelsen, en 97'er (og op) er for stort for mig at gå rundt med. Hvis man kunne få en barnevogn i kombi længde så ville jeg være glad. men det afhænger af hvor længe barnet kan være i den.

Anmeld

9. august 2011

Alba

Sabina92 skriver:

jeg er slet ikke til kombi vogne, synes de er  så grimme.. og børn har allerbedst af at sove i barnevogn, man må ikke bruge en klapvogn som barnevogn da der ikke er samme underlag..

Blot min mening, kunne aldrig selv drømme om at købe en

Hvad er forskellen på barne/ og kombivogn mht. underlaget? Der burde da ikke være forskel, man burde kunne købe ordenlig madras og sådan, men vil da gerne vide hvem der fraråder det, vil jo ikke gøre noget usundt for mit barns krop/ryg.

ja kombi er grimme, så vil gerne høre om nogen kender til barnevogne i min. 79 cm og max. 85 ca. (indermål)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.