Slut med mad om natten (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

Mikkel's mor <3

nu her efter den første bis er kommet er vi stoppet 7,5 mdr.
i hans nat/aften flaske får han vælling og vågner han om natten får han vand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Chris86

Tror ikke vores pige var knap tomdr. da hun sov igennem uden flaske om natten... Nogle gange bliver hun hele natten i sin egen seng, nogle gange vågner hun midt på natten og kommer over mellem os og sover indtil vi står op

Anmeld

4. august 2011

marloutti

Han var vel omkring otte uger tror jeg... Så gav vi den sidste flaske ved 23 tiden og så sov han til ca 6... Nu får han den sidste ved 19 tiden og sover fra ca 20.30 til 6 tiden... Han er 15 uger i morgen

Anmeld

4. august 2011

aya-zia

MKBP skriver:

Hey derude.

Vil gerne vide hvornår I stoppede med at give mad om natten - altså svar fra både jer der ammede og gav flaske.

Det siges jo at efter 6 mdr burde det ikke være nødvendigt længere, da barnet ikke har reelt brug for det. Min Karla er snart 6 mdr (22 dage til ) og spiser pt 2 gange om natten - kl. 1 og kl. 4 ca. og efterhånden er det da lidt opslidende.

Håber på svar fra jer.

//Mette

begge mine sov igennem fra vi kom hjem fra sygehuset af...

selvom de altid har været lidt under normal vægten sage sp at vi ik behøves vække dem da de bare spiste i løbet af dagen...

men da min den bette så holdt op med at spise skulle vi tilbyde hende noget her time fra 06-23 og så hver anden time om natten... og det startede da hun var en 3 måneder

Anmeld

4. august 2011

D-Micka

Han stoppede med at skulle ha' mad om natten da han var 2 mdr. De første 2 mdr. var han kun vågen en gang for at få mad

Anmeld

4. august 2011

roenlund

Jeg besluttede at stoppe med man om natten da Liam var ca 6,5 mdr, det gik rigtig fint han for kun tilbudt vand...

Men han vågner mindst lige så ofte selvom der ikke er mad på programmen, han er nu 9 mdr

Anmeld

4. august 2011

Janni.

Silas har selv stoppet det. Han sover fra tidlig aften til tidlig morgen. Lige nu er han ved at ændre rytme, men ellers sover han fra 17 tiden til 5 - 6 tiden om morgenen. 

De sidste dage er han dog først kommet i seng ved 19.30 tiden fordi han ikke er træt før, og han er begyndt at tage en sen eftermiddagslur 

Anmeld

4. august 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

OMG...-hvor er der bare mange af jer der har dygtige børn  

Ville ønske det var mig der fik sin nattesøvn...-efter 5 mdr uden en hel nats sammehængende søvn, er det sku hårdt til tider !!!

Når hun er fyldt de 6 mdr, vil jeg prøve med vand...-er bare "bange" for at hun lapper en hel flaske i sig så...

Håber det er okay at jeg ikke citerer jer alle - men TAK for svar

Anmeld

4. august 2011

Tullebobs

Hold da op, der er mange syvsovere herinde

Simon fik flaske om natten til han var 16 måneder (en ca. midt nat, fra de 9 måneder og frem - ikke alle nætter men mange). Til gengæld har han aldrig sovet igennem, så flaske eller ej - han vågnede stadig om natten. Han er nu næsten 6 år og vågner stadig hver nat - for det meste sover han hurtigt igen nu, men han vågner stadig

William var ammebarn og jeg ammede ham til han var 11 måneder, vi sov sammen, og han har aldrig villet tage en sut, så jeg tror, at det var nærheden og som sut, at han ofte ville ammes - man da det stadig ofte var hver 2.-3. time natten igennem, og jeg var startet på arbejde, måtte jeg kaste håndklædet i ringen, og vi tog en kold tyrker. Han var dog super sej og allerede anden/tredje nat, sov han igennem i egen seng på eget værelse, og det har han gjort lige siden, og han er 16 måneder nu

Så børn er meget forskellige, må jeg sande

Knus fra Trine

Anmeld

4. august 2011

Rødhætte

MKBP skriver:

Hey derude.

Vil gerne vide hvornår I stoppede med at give mad om natten - altså svar fra både jer der ammede og gav flaske.

Det siges jo at efter 6 mdr burde det ikke være nødvendigt længere, da barnet ikke har reelt brug for det. Min Karla er snart 6 mdr (22 dage til ) og spiser pt 2 gange om natten - kl. 1 og kl. 4 ca. og efterhånden er det da lidt opslidende.

Håber på svar fra jer.

//Mette

Har du prøvet vælling? Det har givet os ro om natten  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.