Slut med mad om natten (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.218 visninger
31 svar
0 synes godt om
4. august 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

Hey derude.

Vil gerne vide hvornår I stoppede med at give mad om natten - altså svar fra både jer der ammede og gav flaske.

Det siges jo at efter 6 mdr burde det ikke være nødvendigt længere, da barnet ikke har reelt brug for det. Min Karla er snart 6 mdr (22 dage til ) og spiser pt 2 gange om natten - kl. 1 og kl. 4 ca. og efterhånden er det da lidt opslidende.

Håber på svar fra jer.

//Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Clisolka

MKBP skriver:

Hey derude.

Vil gerne vide hvornår I stoppede med at give mad om natten - altså svar fra både jer der ammede og gav flaske.

Det siges jo at efter 6 mdr burde det ikke være nødvendigt længere, da barnet ikke har reelt brug for det. Min Karla er snart 6 mdr (22 dage til ) og spiser pt 2 gange om natten - kl. 1 og kl. 4 ca. og efterhånden er det da lidt opslidende.

Håber på svar fra jer.

//Mette

Jeg stoppede med at amme om natten, da Isabella har været et par dage  Vi fik besked på at vække hende på sygehuset. Da vi kom hjem lod vi hende sove igennem - med SP's ja. Hun var i godt stand, så der var ingen grund til at vække hende 

Anmeld

4. august 2011

MetteS81

MKBP skriver:

Hey derude.

Håber på svar fra jer.

//Mette

Jeg følger lige med her! Vi skal op 2 gange om natten ligesom dig og vores er 6,5 mdr...gaaaab, hvor er det trættende!

Anmeld

4. august 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Babymor2010 skriver:

Jeg stoppede med at amme om natten, da Isabella har været et par dage  Vi fik besked på at vække hende på sygehuset. Da vi kom hjem lod vi hende sove igennem - med SP's ja. Hun var i godt stand, så der var ingen grund til at vække hende 

Åhh...gid det var sådan her.

Nyd lige din nattesøvn lidt for mig også ik'

Tak for svar !

(der er da ingen afsteming er der ?? Gjorde det vist ikke rigtigt...)

Anmeld

4. august 2011

Valle81

Asta sov igennem fra hun var 3 mdr og fik ikke mad om natten - Anton fil ikke mad om natten fra han var 5 uger. Arthur er 3 1/2 mdr og får mad en gang kl 0430, men han sover så også fra 1900-0430 og så sovere han med det samme igen og til kl 0700:0)

Anmeld

4. august 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
MetteS81 skriver:

Jeg følger lige med her! Vi skal op 2 gange om natten ligesom dig og vores er 6,5 mdr...gaaaab, hvor er det trættende!

Helt vildt endda !!!!!!!!

Anmeld

4. august 2011

Clisolka

MKBP skriver:

Åhh...gid det var sådan her.

Nyd lige din nattesøvn lidt for mig også ik'

Tak for svar !

(der er da ingen afsteming er der ?? Gjorde det vist ikke rigtigt...)

Jeg skal nok nyde min nattesøvn for dig også - du må gerne få lidt 

Nej, ingen afstemning 

Anmeld

4. august 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Valle81 skriver:

Asta sov igennem fra hun var 3 mdr og fik ikke mad om natten - Anton fil ikke mad om natten fra han var 5 uger. Arthur er 3 1/2 mdr og får mad en gang kl 0430, men han sover så også fra 1900-0430 og så sovere han med det samme igen og til kl 0700:0)

Damn...dygtige børn du har !!

Tak for svar !

Anmeld

4. august 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Mener Alexander var omkring 9 mdr.

Anmeld

4. august 2011

Leneur

Silje var 3 mdr. Skulle lige prøve en nat bare at tage hende over i sengen og se hvad hun sagde til det. Puttede sig bare ind til mig og faldt i søvn igen, så for hende var det trygheden i at være tæt på moar og ikke sulten der vækkede hende. Sov til kl 6 så det var jo fint nok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.