Hvordan friede jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

Meliora

DenLykkelige skriver:

Bare lidt en hyggetråd, da jeg så inderligt venter på kæresten en dag falder på knæ  Indtil da må jeg nøjes med at læse om jeres fantastiske dag jo

Så fyr løs de damer, hvordan friede jeres mænd?

Min kæreste friede for 17 dage siden i Grækenland, på en bjergskråning, lige ved solnedgang

Tudbrølede og sagde selvfølgelig JA!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

2babygirls

DenLykkelige skriver:

Bare lidt en hyggetråd, da jeg så inderligt venter på kæresten en dag falder på knæ  Indtil da må jeg nøjes med at læse om jeres fantastiske dag jo

Så fyr løs de damer, hvordan friede jeres mænd?

Vi havde fri sammen en dag, da min mand hver 2. år skal til tjek på sygehuset for epilepsi.
Det tog meget kort tid, og da vi alligevel var i Århus, spurgte han om jeg ville med ind og se den japanske have.
Det ville jeg gerne, og vi gik rundt derinde og nød det, og vejret var perfekt.
Så hiver han mig op til vandfaldet derinde, og falder på knæ.
Jeg blev total overrasket og tudbrøler med det samme.
SÅ perfekt af ham.
Ikke nok med det, så efter at jeg har fået normal kulør og vi har nydt en cola ved fiskene siger han at vi skal ind i wellness centret ved siden af og have fælles massage efter vi har været i spa sammen og fået champagne og jordbær.
LÆKKERT at ligge der sammen i noget tid, og så blive masseret godt igennem bagefter.
Da vi kom ud derfra havde han sørme sørget for at gemme en kæmpe buket røde roser bag i bilen, som jeg slet kke havde opdaget.

Om aftenen blev jeg så inviteret på restaurant af ham.
Fantasktisk dag skal jeg hilse at sige

Anmeld

21. august 2011

Troldemommi

min mand som jeg blev gift med i lørdags gik på knæ midt på køkkengulvet :-)

vi stod og skulle ud af døren til introduktionsmøde inden nf scanningen og jeg syntes han virkede lidt mærkelig, men jeg troede bare han var spændt på hvad vi ville få at vide ligesom mig selv, men han havde helt andre planer :-)

han sagde jeg skulle sidde mig ned på en køkkenstol og så gik han på knæ foran mig, jeg blev helt muldlam men fik da sagt ja, så tog han en æske op med en fin ring i og satte den på min finger

en rigtig dejlig dag :-)

Monica 37+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.