Hvordan friede jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

Sabsy

Jeg sad og så tv - han sad ved pc'en.. Han vender sig om og siger: Skat, skal vi ikke gifte os på lørdag?? ;-)

Vi blev gift lørdag den 12/12-09 i snevejr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

TbCp

Min mand friede på min fødseldag i 2007.

Han havde dækket morgenbord og der lå gaver på min plads.

Da jeg tog den mindste af gaverne frem og tog papiret af, kom han hen ved siden af min stol og faldt på knæ og friede

Anmeld

4. august 2011

Nille-pigen

DenLykkelige skriver:

Bare lidt en hyggetråd, da jeg så inderligt venter på kæresten en dag falder på knæ  Indtil da må jeg nøjes med at læse om jeres fantastiske dag jo

Så fyr løs de damer, hvordan friede jeres mænd?

Min kommende mand friede til mig da vi var på ferie på Kreta sidste år 

Efter vi havde spist et lækkert måltid på vores yndlingsrestaurant, gik vi en tur på stranden hvor jeg elsker at gå med mine fødder i det bare sand... lige inden solen gik ned denne aften, faldt han på knæ og sagde at han elsker mig af hele sit hjerte og at han ikke ville kunne leve uden mig, og om jeg ville gifte mig md ham 

det var helt perfekt

Anmeld

4. august 2011

Clisolka

Haha ja, min kæreste friede da jeg var højgravid. 

Mens han gav mig sokker på gik han ned på knæ 

Anmeld

20. august 2011

Worldwide

han faldt på knæ den dag vores datter blev døbt. han holdt takketale for alle vores gæster i haven og til slut faldt han på knæ dagen forinden hvde min mor spurgt om der var noget i gære fordi n javde haft en snak med mon stedfar, pg jwg anede intet. vi havde længe snakket im at giftes os, men havd i sjov sagt han skulle spørge om lov, så det gjorde han.  han havde fået hans mor til at købe rongen og medbringe den i al hemmelighed. temmeligt godt gjort når man tænker på hun kom fra england

Anmeld

20. august 2011

Hasselnødden

DenLykkelige skriver:

Bare lidt en hyggetråd, da jeg så inderligt venter på kæresten en dag falder på knæ  Indtil da må jeg nøjes med at læse om jeres fantastiske dag jo

Min mand gik på knæ juleaften 2009 da jeg var højgravid, var sat til januar, foran hele min nærmeste familie mens vi pakkede julegaver op og spurgte om min hånd i forlovelse, han havde skrevet et tre sider langt brev om hvor dejlig jeg var og hvor meget jeg ville komme til at betyde for vores søn - og årh..  Alle græd.

Det "rigtige" frieri var da Elias var 5 mrd. Han sad i bæreselen på fars mave, vi var på Bornholm og gik ved Helligdomsklipperne hvor han havde plukket lidt vilde smukke blomster, en lille sød buket og så gik han på knæ med Elias på maven og spurgte: Om jeg ville gifte mig med dem Vi blev gift den 2. juni 2011

Anmeld

20. august 2011

Tvillingemor80

manden min kom hjem efter at havde arbejdet 1 uge i jylland . så kom han hen til mig i sofaen og satte sig hen over mig og tog en æske frem med en fin ring og spurgte om jeg ville gifte mig med ham til næste sommer

vi blev gift d 16/7-2011

Anmeld

20. august 2011

Mi

Jeg havde længe "plaget" manden for at han skulle fri, og fortalt ham at jeg ville holde festen i haven og at formor skulle lave bryllupskagen. Men havde faktisk opgivet  og det var længe siden vi havde talt om det.

Vi havde inviteret familien til kaffe på hans 30 års fødselsdag, og der rejste han sig op, jeg troede han ville sige tak til gæsterne eller lign. Men han gik om til mig, faldt på knæ og spurgte om jeg ville gifte mig med ham. Jeg blev helt rørt, græd og stammede ja, og så hev han en ring frem, som jeg fik på. Den var alt for stor, men det gjorde ingenting. Bare det at vide, at han havde planlagt det hele var stort for mig. Jeg var helt pjattet og rørt, græd og grinede resten af dagen.

Da gæsterne var gået hjem, sagde han så til mig, at vi skulle giftes den første weekend i august (vi var i januar), at festen skulle holdes i haven, og farmor skulle hjælpe med så meget som muligt. Lige det jeg havde drømt om

Min farmor var så stolt og glad over, at hun havde overværet at han havde friet, og min mor blev helt vild glad

Anmeld

21. august 2011

Kløver

Her var det mig som friede. vi spillede kort om hvem der skulle fri, under en weekendtur, og jeg tabte så måtte ned på knæ, manden sagde ja og venter nu på, vi har mulighed for at få vores kærlighed på papir

Anmeld

21. august 2011

kiwilouise

DenLykkelige skriver:

jeg havde været på overnatning hos en veninde og kom hjem til det her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.