DenLykkelige skriver:
Bare lidt en hyggetråd, da jeg så inderligt venter på kæresten en dag falder på knæ
Indtil da må jeg nøjes med at læse om jeres fantastiske dag jo 
Så fyr løs de damer, hvordan friede jeres mænd?

Det husker jeg som var det igår

d. 14 Oktober 2006 tog min mand mig med i Danmarks akvarie, på vores 2 års dag. Det var en ting vi havde talt om længe vi gerne ville, da vi begge godt kan lide fisk og akvarier. Det var en super hyggelig dag vi havde, og bagefter gik vi hånd i hånd ned til stranden ved Charlottenlund fortet. Der var nogle forhøjninger med bænke og vi satte os på den højeste af forhøjningerne og sad og snakkede om vores liv og hvor glade og lykkelige var. Så lige pludselig kigger Jeppe på mig og siger "Det er en helt speciel dag idag"-"Ja", siger jeg, og dum som jeg er, tilføjer: "det er fordi det er første gang vi er i Danmarks akvarie, skat " Så siger Jeppe:" Ja skat, men det er også en helt speciel dag fordi det var den dag hvor jeg spurgte om du ville gifte dig med mig?" Så gik han på knæ og tog to flotte ringe frem. Jeg var bare måløs og grædefærdig på en gang. Jeg havde ingen ide om at han gik med de tanker, for vi havde aldrig talt om at blive gift.
Året efter, 25 august 2007, blev vi gift på Odense Rådhus, og holdt en lille fest for vores nærmeste i svigerfamiliens have. Og vi havde en helt fantastisk og perfekt dag 
Anmeld