Hvordan friede jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.883 visninger
22 svar
0 synes godt om
3. august 2011

DenLykkelige

Bare lidt en hyggetråd, da jeg så inderligt venter på kæresten en dag falder på knæ  Indtil da må jeg nøjes med at læse om jeres fantastiske dag jo

Så fyr løs de damer, hvordan friede jeres mænd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Fenja09

Min kæreste - vi er ikke gift endnu  friede i vores entré/gang, faldt på knæ og havde en buket blomster - jeg synes det var helt fantastisk. Det var ikke opstillet, ikke sukkersødt, og nok heller ikke særlig planlagt, men det var lige fra hjertet og lige da det passede ham  

Nogle dage efter fik jeg foræret en hvidguldsring af ham med sten i, så vi har ikke "forlovelsesringe" som mange har det. Det er kun mig der går med ring

/Fenja

Anmeld

4. august 2011

TaAsJu

Det var ca 14 dage efter vores datter var født.. vi lå i sengen og bare hyggede os.. det var første gang vi rigtig var sammen efter fødslen.. efter lå vi og nussede og han kigger mig dybt i øjnen og siger: Jeg elsker dig og håber du vil dele resten af livet med mig.. Vil du gifte dig med mig?? og jeg så fyldt med homoner som jeg var tuder og siger self ja... ´

DEt var hyggeligt stille og roligt og bare os som vi bedst kan lide det...

Anmeld

4. august 2011

Wimmie

Hehe, min mand friede fredag den 13.

Vi skulle fejre vores 4-års dag om lørdagen (14. februar) og havde købt gaver til hinanden, men han kunne ikke vente med at give mig min til dagen efter og var også i tvivl om hvorvidt det var for pladderromantisk at fri på Valentines Day, så han friede til mig da vi var på vej i seng og jeg sad i pyjamas

På trods af at tanken om et muligt frieri havde slået mig, så var jeg alligevel så overrasket at jeg først troede det var øreringe han havde givet mig i den lille æske

Anmeld

4. august 2011

SussieThyssen

DenLykkelige skriver:

Bare lidt en hyggetråd, da jeg så inderligt venter på kæresten en dag falder på knæ  Indtil da må jeg nøjes med at læse om jeres fantastiske dag jo

Det gjorde han ikke...hehe!

Det var mig, der friede til ham

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. august 2011

Muffin_girl

DenLykkelige skriver:

Han friede ikke.. Det gjorde jeg

Anmeld

4. august 2011

Muffin_girl

SussieThyssen skriver:

Det gjorde han ikke...hehe!

Det var mig, der friede til ham

Kærligst
Sussie

Det samme her  

Anmeld

4. august 2011

1012lmp

Da vi blev forlovet første gang var det ikke et friere han spurgte bare om vi ikke skulle forlove os...

Men det rigtige frieri var lidt kikset faktisk..

Han gjorde det en aften efter jeg havde været i bad og sad med håndklæde på hovedet, stor grim t-shirt, mormor trusser da jeg havde min menstraution og spiste sourcream and onion chips som han HADER... han må have elsket mig.. haha

Anmeld

4. august 2011

L.J.L

DenLykkelige skriver:

Det husker jeg som var det igår

d. 14 Oktober 2006 tog min mand mig med i Danmarks akvarie, på vores 2 års dag. Det var en ting vi havde talt om længe vi gerne ville, da vi begge godt kan lide fisk og akvarier. Det var en super hyggelig dag vi havde, og bagefter gik vi hånd i hånd ned til stranden ved Charlottenlund fortet. Der var nogle forhøjninger med bænke og vi satte os på den højeste af forhøjningerne og sad og snakkede om vores liv og hvor glade og lykkelige var. Så lige pludselig kigger Jeppe på mig og siger "Det er en helt speciel dag idag"-"Ja", siger jeg, og dum som jeg er, tilføjer: "det er fordi det er første gang vi er i Danmarks akvarie, skat " Så siger Jeppe:" Ja skat, men det er også en helt speciel dag fordi det var den dag hvor jeg spurgte om du ville gifte dig med mig?" Så gik han på knæ og tog to flotte ringe frem. Jeg var bare måløs og grædefærdig på en gang. Jeg havde ingen ide om at han gik med de tanker, for vi havde aldrig talt om at blive gift.

Året efter, 25 august 2007, blev vi gift på Odense Rådhus, og holdt en lille fest for vores nærmeste i svigerfamiliens have. Og vi havde en helt fantastisk og perfekt dag

Anmeld

4. august 2011

Vivian87

Vi havde snakket om det et stykke tid i forvejen, men manden sagde at han gerne ville vente så det havde jeg jo bare affundet mig med.. han skulle jo ikke gifte sig før han var klar

Men juleaften 2009 faldt han på knæ med de fineste ringe, foran min far, min søster, min farmor og min fars kæreste... og jeg sagde selvfølgelig ja Bagefter fandt jeg så ud af at de alle sammen vidste at han ville gøre det, for et par dage i forvejen havde han haft fat i min far for at anmode om min hånd

21. september 2010 (på vores 3 års dag) var vi på rådhuset og blev gift og holdt en lille fest for vores nærmeste familie.. det er så planen at vi skal i kirken og velsignes den 21. september 2013 fordi datoen falder på en lørdag der, og så blev vi gift på vores 3 års dag og velsignet på vores 3 års bryllupsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.