sko størelse årgang 06

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

JulieE

aya-zia skriver:

min moster bruger 35 og vi plejer og joke med at min datter kan ta hendes sko på første skole dag...

men syntes da at det lyder til jeres datter ha en normal størelse fod...

Ja, så skal din moster passe på stilletterne lige om lidt 

Min datter er en lille spinkel sag, så hendes fødder passer ihvertfald til resten af hende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

aarhusmor

Alexander bruger str. 28 men jeg køber 29-30 til ham, så det har jeg svaret

Anmeld

3. august 2011

aya-zia

SjeBets skriver:

jeg er helt med, jeg har haft det modsatte problem med min datter, jeg synes mange af hendes sko før i tiden var meget lillepige agtig selv om hun ikke var en lille pige mere ( i alder) først nu at vi kan finde ting der ikke er så prinsesse agtig i det

ja det kan faktisk være et problem begge veje.... og det er sku synd for ungerne

Anmeld

3. august 2011

aya-zia

JulieE skriver:

Ja, så skal din moster passe på stilletterne lige om lidt 

Min datter er en lille spinkel sag, så hendes fødder passer ihvertfald til resten af hende 

hehe jep det skal hun...

ja min er en lang TYND pige med elefantfødder....

hehe hun plejer selv og sige hun har elefantfødder og dumbo øre... tossede unge

Anmeld

3. august 2011

ekzunz

Er hun 126 cm og brug str. 104/110??? Bliver bukserne og ærmerne så ikke for korte???

Jeg har Klara fra marts 06, og hvad størrelse hun bruger afhænger af mærket. Hendes sandaler fra Angulus i str. 25 var ved at være for små, så jeg købte et par nye fra Bisgaard i str. 27 (på nettet) og de er nøjagtigt lige store.... Eller - de er  måske 0,5 cm større....

Jeg har stemt 27-28.

Anmeld

3. august 2011

aya-zia

Znuzke skriver:

Er hun 126 cm og brug str. 104/110??? Bliver bukserne og ærmerne så ikke for korte???

Jeg har Klara fra marts 06, og hvad størrelse hun bruger afhænger af mærket. Hendes sandaler fra Angulus i str. 25 var ved at være for små, så jeg købte et par nye fra Bisgaard i str. 27 (på nettet) og de er nøjagtigt lige store.... Eller - de er  måske 0,5 cm større....

Jeg har stemt 27-28.

hehe nej nej nej det er to forskellige børn du har taget målene på i samtalerne...

min datter der bruger str. 32 i sko er 126 høj og bruger 128 i tøj (116 i underbukser du hun er MEGET tynd)

den yngste er fra 07 og bruger 104-110 i tøj og en 25-26 i sko

ja der er forskel på mærker men i alle de mærker hun har er hun over 31 i sko... vi bruger mest ecco fordi hun er platfodet og få tit ondt i fødderne... og der bruger hun 32 og ja den er nok ved og være LIDT for lille

Anmeld

3. august 2011

LinLin

aya-zia skriver:

ja det er jo meget normalt...

men ej jeg syntes det er svært at være mor til så stor en pige... og syntes jeg er ved og være træt af folk som ik kan forstå hun KUN er 5... alle snakker til hende som om hun er meget ældre... og forventer alt for meget af hende... ØV altså

Ja det kan nemt være en ulempe ved at være stor af sin alder... Det er faktisk nogle gange nemmere at være lille!

Anmeld

3. august 2011

aya-zia

DAs mor skriver:

Ja det kan nemt være en ulempe ved at være stor af sin alder... Det er faktisk nogle gange nemmere at være lille!

nemlig... jeg er selv lille og der er meget fedt tøj hehe

Anmeld

3. august 2011

LinLin

aya-zia skriver:

nemlig... jeg er selv lille og der er meget fedt tøj hehe

Jeg er også lille (1,58 m) - så kan man nogle gange købe tøj i børnestr... Fx sportstøj - det er jo ofte næsten det samme, bare billigere

Anmeld

3. august 2011

aya-zia

DAs mor skriver:

Jeg er også lille (1,58 m) - så kan man nogle gange købe tøj i børnestr... Fx sportstøj - det er jo ofte næsten det samme, bare billigere

jeg er så 166 men ja jeg kan også finde noget børne tøj indimellm som er ret okay... mit er mest bukser...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.