sko størelse årgang 06

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

aya-zia

wamse skriver:

Hold da op en høj pige du har  Mit gæt vil være at Lærke også skal have en 33 når det bliver vinterstøvler

åhhhh hjælp vinter støvler... ja der skal hun vel 1-2 størelser højer op... ja hun er ret stor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

banditten2011

aya-zia skriver:

104-110... det er det vi køre i nu... hun er bare meget tynd så undertøj er kun en størelse 92

okii for min kærestes datter bruger 92-98 men hun er os en lille en

Anmeld

3. august 2011

LinLin

aya-zia skriver:

jamen altså hun er jo KUN 5 år..... og når de kommer op i den størelse så bliver skoene sådan lidt "stor pige agtig" altså det er lige som hendes tøj... 128 er jo også den stil som den der bruger 15? og det bliver altså for teen agtig i mine øjne...

Det kan jeg godt se...

David bruger "kun" str 110/116 (helt gennemsnitlig )

Anmeld

3. august 2011

aya-zia

DAs mor skriver:

Det kan jeg godt se...

David bruger "kun" str 110/116 (helt gennemsnitlig )

ja det er jo meget normalt...

men ej jeg syntes det er svært at være mor til så stor en pige... og syntes jeg er ved og være træt af folk som ik kan forstå hun KUN er 5... alle snakker til hende som om hun er meget ældre... og forventer alt for meget af hende... ØV altså

Anmeld

3. august 2011

aya-zia

banditten2011 skriver:

okii for min kærestes datter bruger 92-98 men hun er os en lille en

ved ik om jeg syntes hun er lille... kender flere hvis børn på 4 burger den størelse....

Anmeld

3. august 2011

banditten2011

aya-zia skriver:

ved ik om jeg syntes hun er lille... kender flere hvis børn på 4 burger den størelse....

okii hehe så er det nok bar mig

Anmeld

3. august 2011

aya-zia

banditten2011 skriver:

okii hehe så er det nok bar mig

hehe

Anmeld

3. august 2011

JulieE

Vi plejer at joke med at Line (fra november 06) er medlem af smølfefodsklubben. Hun bruger str 26 (kan faktisk stadig bruge hendes str 25, men det synger på sidste vers). jeg er ret sikker på hun ikke får særlig store fødder. Fysisk ligner hun nemlig sin faster, som kun bruger str 35-36 i sko 

Min store dreng på 7 bruger 31/32 i sko 

Anmeld

3. august 2011

aya-zia

JulieE skriver:

Vi plejer at joke med at Line (fra november 06) er medlem af smølfefodsklubben. Hun bruger str 26 (kan faktisk stadig bruge hendes str 25, men det synger på sidste vers). jeg er ret sikker på hun ikke får særlig store fødder. Fysisk ligner hun nemlig sin faster, som kun bruger str 35-36 i sko 

Min store dreng på 7 bruger 31/32 i sko 

min moster bruger 35 og vi plejer og joke med at min datter kan ta hendes sko på første skole dag...

men syntes da at det lyder til jeres datter ha en normal størelse fod...

Anmeld

3. august 2011

SjeBets

aya-zia skriver:

ja hun er meget høj men hendes far er også næsten 2m.

ja det kan godt være det hele passer samme...

syntes bare det er så FANDENS svært og finde ordenlige sko til hende... for de bliver altid for "stor pige agtig" hvis du forstår

jeg er helt med, jeg har haft det modsatte problem med min datter, jeg synes mange af hendes sko før i tiden var meget lillepige agtig selv om hun ikke var en lille pige mere ( i alder) først nu at vi kan finde ting der ikke er så prinsesse agtig i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.