Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg er lidt nysgerrig....
jeg har en datter fra juli 06 altså en 5årig pige. hun bruger nu en str. 32 i sko
så kom de damer og herre... hva størelse bruger jeres årgang 06er???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hold da ferie min søn er Januar 05, og han er stor i forhold til hans jævnaldrene og han bruger 32, kan være han bare ikke har store fødder men min datter på 10 bruger også 32, men hun er så også micro lille
Lærke er fra 30 marts 06, og hun bruger 31/32 i hendes sko/støvler
SjeBets skriver: hold da ferie min søn er Januar 05, og han er stor i forhold til hans jævnaldrene og han bruger 32, kan være han bare ikke har store fødder men min datter på 10 bruger også 32, men hun er så også micro lille
min datter er også stor... 126cm høj og ja som sagt 32 i sko...
hehe er faktisk BANGE for det snart er en 33 for hun snakker godt nok lidt om hendes sko klemmer... syntes bare ik det kan passe for hun fik dem i sidste månede og der passede de
wamse skriver: Lærke er fra 30 marts 06, og hun bruger 31/32 i hendes sko/støvler
nå jamen så har min datter da nok ik så store fødder som jeg fryktede hehe PYYYYHA
Andrea er fra september 06, hun bruger 26.
Hold da op
David er fra september ´06 - hans sandaler og kondisko er str 27
aya-zia skriver: min datter er også stor... 126cm høj og ja som sagt 32 i sko... hehe er faktisk BANGE for det snart er en 33 for hun snakker godt nok lidt om hendes sko klemmer... syntes bare ik det kan passe for hun fik dem i sidste månede og der passede de
hold da ferie min datter er knap 130 cm .. men ok hun er lille det ved jeg
Så er hun da en høj pige din datter .. så lyder det til at fødder følger højden ...
Munder skriver: Andrea er fra september 06, hun bruger 26.
det bruger min datter fra november 07... hjælp jeg får kæmpe børn med elefant fødder
aya-zia skriver: jeg er lidt nysgerrig.... jeg har en datter fra juli 06 altså en 5årig pige. hun bruger nu en str. 32 i sko så kom de damer og herre... hva størelse bruger jeres årgang 06er???
kærestens datter er godt nok fra nov 07 og hun bruger str 25
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128