en kreativ uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

LotteN

hold da op, sikke ne masse fine ting...
Er også helt forelsket i den slyngevugge, sådan en tror jeg godt nok også jeg vil forsøge mig med, hvis det bette foster bliver i maven denne gang - og barnevognshynden og da også bare en genial ting

du får lige en masse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

lotte32

ønskebarn74 skriver:

Øv at du har det sådan!!!!  Tror det hjælper når du ligger dem ind... For her får du masser af ros!!!!

hihi , det ku da godt være at man skulle prøve

Lotte Ø.

Anmeld

5. august 2011

lotte32

ano14316 skriver:

Ej hvor er du bare god!!!

er helt vild med den der hængevugge.. hvordan har du lavet den? Hvis du altså vil afsløre dine tricks.. 

Jamen den er nu ikke så svær

Man kan google diverse syvejledninger også har jeg fulgt dem, samt tilføjet mimne egne små detaljer fx. "klapper" i begge ender der kan knappes op/ned

Jeg vil mene at kan man sy ligeud på maskine, kan man også sy en vugge det der er mest bøvlet, er at styre alt stoffet 

Lotte Ø.

Anmeld

5. august 2011

lotte32

FjolleTrold skriver:

Hi hi - kan se du er blevet inspireret . Fantastisk. Det er super flotte ting du laver - og JA, man er tit sin egen største kritiker. Men som jeg kan se - ud fra dine billeder - så kan du godt producere til salg.

Ja, det er jo fordelen når man selv kan sy jeg kan bruge masser at tid på at google kreative blogs, hvor jeg kan hapse ideér

Og tak, dejligt at høre at andre kan lide ens ting og mener at man kan producere til salg 

Har længe overvejet det, men aldrig turdet kaste mig ud i det måske man skulle vove pelsen (når jeg er færdig med at producere til Baby Ø.

Lotte Ø.

Anmeld

5. august 2011

lotte32

LotteN skriver:

hold da op, sikke ne masse fine ting...
Er også helt forelsket i den slyngevugge, sådan en tror jeg godt nok også jeg vil forsøge mig med, hvis det bette foster bliver i maven denne gang - og barnevognshynden og da også bare en genial ting

du får lige en masse

Tusind tak

Jeg tror osse at det bliver nogle ting vi får en masse glæde af 

held og lykke fremover med din lille blyp i mavsen, krydser for at den har fundet sig godt tilrette og bliver boende længe endnu

Lotte Ø.

Anmeld

5. august 2011

FjolleTrold

lotte32 skriver:

Ja, det er jo fordelen når man selv kan sy jeg kan bruge masser at tid på at google kreative blogs, hvor jeg kan hapse ideér

Og tak, dejligt at høre at andre kan lide ens ting og mener at man kan producere til salg 

Har længe overvejet det, men aldrig turdet kaste mig ud i det måske man skulle vove pelsen (når jeg er færdig med at producere til Baby Ø.

Lotte Ø.

Det er bare med at kaste sig ud i det, hvis man har tid og overskud. Men du behøver ikke begynde at producere din pude

Anmeld

5. august 2011

Trunte<3

sikke fine ting du syer,
-men det første der desværre sprang mig i øjnene, var at du bruger Knapper som øjne, kunne du ikke brodere øjne istedenfor, syns det er farligt med så små knapper, og små børn...

ellers flotte og glade farver

Anmeld

5. august 2011

lotte32

FjolleTrold skriver:

Det er bare med at kaste sig ud i det, hvis man har tid og overskud. Men du behøver ikke begynde at producere din pude

hihi, nej det var nu heller ikke den jeg ville sætte i produktion hvis det var 

Men tror godt jeg kunne finde på at lave et par vugger mere, bare for at se om der er salg i det 

Så skal jeg bare finde ud af hvad sådan en fætter skal koste

Lotte Ø.

Anmeld

5. august 2011

lotte32

Trunte<3 skriver:

sikke fine ting du syer,
-men det første der desværre sprang mig i øjnene, var at du bruger Knapper som øjne, kunne du ikke brodere øjne istedenfor, syns det er farligt med så små knapper, og små børn...

ellers flotte og glade farver

Mange tak

Og ja jeg kan godt se at knapperne kan være farlige, selvom de er syet MEGET godt fast

Vil helt sikkert overveje at brodere øjne næste gang

Lotte Ø.

Anmeld

5. august 2011

Trunte<3

lotte32 skriver:

Mange tak

Og ja jeg kan godt se at knapperne kan være farlige, selvom de er syet MEGET godt fast

Vil helt sikkert overveje at brodere øjne næste gang

Lotte Ø.

små munde/gummer er Meget stærke, og når først sytråden er gennemsnasket af babysavl, så skal der ikke meget til at den knækker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.