en kreativ uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

BABYPIGEnr4

lotte32 skriver:

Hihi takker mange gange bliver helt flov

Ja, jeg har tit leget med tanken om at lave ting for at sælge..

men er vist min egen værste kritiker, for jeg syns ikke rigtigt at det jeg laver er godt nok til at sælge

Lotte Ø.

Du skal bare springe ud i det og ikke være så selvkritisk. Jeg tror bestemt du kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

lotte32

Jakob'sMor skriver:

Okay. Du må gerne skrive til mig hvis du beslutter dig for det

Det skal jeg nok

Lotte Ø.

Anmeld

3. august 2011

lotte32

marloutti skriver:

Wauw... Du er da bare mega kreativ! Så sejt og flot...

Mange takker

bliver helt flov af alle de fine roser

Lotte Ø.

Anmeld

3. august 2011

lotte32

Malli skriver:

Virkelig flot. WAUW!

Sig endelig til hvis du en dag begynder at sælge, er vild med ammepuden, blæksprutten og slyngevuggen! Det er bare så fint, så fint! 

Ihh, tark

Lotte Ø.

Anmeld

3. august 2011

lotte32

BABYPIGEnr4 skriver:

Du skal bare springe ud i det og ikke være så selvkritisk. Jeg tror bestemt du kan

Måske en dag jeg finder modet indtil da fyldes vores hjem bare af flere og flere hjemmegjorte ting Har heldigvis en dejlig mand som aldrig brokker over at mine projekter ligger rundt omkring i hele huset

Syns det er så hyggeligt at sidde og sy, male, hækle mm.  og jeg har altid gang i et eller flere projekter ad gangen

Lotte Ø.

Anmeld

3. august 2011

ønskebørn74

lotte32 skriver:

Har lige haft en kreativ uge, og vil da lige vise billeder af hvad jeg har fået produceret 

1. Barnevognspude

2. Sutte/nusseklude, 2 stk, den ene med suttekæde

3. Ammepude (andeledes end andres)

4. Hængevugge

5. En hæklet blæksputte-agtig ting, inden i har jeg puttet en             spilledåse, så spiller Brahms vuggevise

Lotte Ø.

Er vild med din Slyngevugge!!!! Var den svær at lave???

Anmeld

3. august 2011

lotte32

ønskebarn74 skriver:

Er vild med din Slyngevugge!!!! Var den svær at lave???

Tak 

Jeg syntes også den er fin, og den er meget nem at sy, det der er sværest er egentlig at styre det ret lange/brede stykke stof i symaskinen  ellers er det bare ligeud af landevejen 

der findes vejledninger rundt omkring på nettet som jeg syntes er letforståelige  (selv for mig som ellers aldrig bruger mønstre, og som ikke engang fik symaskine-kørekort i skolen)

Også er det jo noget billigere at sy selv, frem for at købe den færdig

Lotte Ø.

Anmeld

3. august 2011

ønskebørn74

lotte32 skriver:

Tak 

Jeg syntes også den er fin, og den er meget nem at sy, det der er sværest er egentlig at styre det ret lange/brede stykke stof i symaskinen  ellers er det bare ligeud af landevejen 

der findes vejledninger rundt omkring på nettet som jeg syntes er letforståelige  (selv for mig som ellers aldrig bruger mønstre, og som ikke engang fik symaskine-kørekort i skolen)

Også er det jo noget billigere at sy selv, frem for at købe den færdig

Lotte Ø.

Orv, sådan en vil jeg også have når det endelig bliver vores tur!!! Hvordan har du det søde????

Anmeld

3. august 2011

lotte32

ønskebarn74 skriver:

Orv, sådan en vil jeg også have når det endelig bliver vores tur!!! Hvordan har du det søde????

Så må du snart igang, for jeg er da sikker på at det er jeres tur lige om lidt

Jamen jeg har det bedre og bedre selvom jeg stadig ikke helt har fattet at jeg næsten er halvvejs med vores lille Baby Ø.

Lotte Ø.

Anmeld

3. august 2011

ønskebørn74

lotte32 skriver:

Så må du snart igang, for jeg er da sikker på at det er jeres tur lige om lidt

Jamen jeg har det bedre og bedre selvom jeg stadig ikke helt har fattet at jeg næsten er halvvejs med vores lille Baby Ø.

Lotte Ø.

Vi er igang igen indenfor 1½-2uger igen... Skulle lige ovenpå efter vi mistede igen...

Og vildt at i har lavet en øko bebs!!!! Og at du er så langt henne!!!!

Synes ikke jeg har set mavebilleder????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.