Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ønskebarn74 skriver: Vi er igang igen indenfor 1½-2uger igen... Skulle lige ovenpå efter vi mistede igen... Og vildt at i har lavet en øko bebs!!!! Og at du er så langt henne!!!! Synes ikke jeg har set mavebilleder????
Vi er igang igen indenfor 1½-2uger igen... Skulle lige ovenpå efter vi mistede igen...
Og vildt at i har lavet en øko bebs!!!! Og at du er så langt henne!!!!
Synes ikke jeg har set mavebilleder????
Jamen så varer det jo ikke så længe inden du har 2 streger krydser i hvert fald ALT hvad jeg kan
Ja det er ret vildt, vi havde helt droppet PB og solgt alt det babyudstyr vi havde samlet, da jeg bare ikke ku holde ud at se på det og så var den der sørme
Har ikke lagt billeder herinde af maven, men er allerede blevet spurgt flere gange om det snart skal være jeg er Stor (men har heldigvis ikke taget på endnu manden har til gengæld taget 3 kg på hihi)
Lotte Ø.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lotte32 skriver: Jamen så varer det jo ikke så længe inden du har 2 streger krydser i hvert fald ALT hvad jeg kan Ja det er ret vildt, vi havde helt droppet PB og solgt alt det babyudstyr vi havde samlet, da jeg bare ikke ku holde ud at se på det og så var den der sørme Har ikke lagt billeder herinde af maven, men er allerede blevet spurgt flere gange om det snart skal være jeg er Stor (men har heldigvis ikke taget på endnu manden har til gengæld taget 3 kg på hihi) Lotte Ø.
Ok, kan fornemme det ikke lige er dig at ligge billeder ind... Ville nu bare beundre den!!!! Og øv med alt det udstyr i har nået at sælge... Og hihi, han er sympati gravid...
lotte32 skriver: Måske en dag jeg finder modet indtil da fyldes vores hjem bare af flere og flere hjemmegjorte ting Har heldigvis en dejlig mand som aldrig brokker over at mine projekter ligger rundt omkring i hele huset Syns det er så hyggeligt at sidde og sy, male, hækle mm. og jeg har altid gang i et eller flere projekter ad gangen Lotte Ø.
Måske en dag jeg finder modet indtil da fyldes vores hjem bare af flere og flere hjemmegjorte ting Har heldigvis en dejlig mand som aldrig brokker over at mine projekter ligger rundt omkring i hele huset
Syns det er så hyggeligt at sidde og sy, male, hækle mm. og jeg har altid gang i et eller flere projekter ad gangen
Det lyder superhyggeligt. Du kan jo sælge noget på Trendsales eller lign, Jeg giver gerne bud på priser. Folk elsker sådan nogle unikke ting.
Går du hjemme siden du har tid til alt det?
Baby'este hilsner fra Helle
lotte32 skriver: Har lige haft en kreativ uge, og vil da lige vise billeder af hvad jeg har fået produceret 1. Barnevognspude 2. Sutte/nusseklude, 2 stk, den ene med suttekæde 3. Ammepude (andeledes end andres) 4. Hængevugge 5. En hæklet blæksputte-agtig ting, inden i har jeg puttet en spilledåse, så spiller Brahms vuggevise Lotte Ø.
Har lige haft en kreativ uge, og vil da lige vise billeder af hvad jeg har fået produceret
1. Barnevognspude
2. Sutte/nusseklude, 2 stk, den ene med suttekæde
3. Ammepude (andeledes end andres)
4. Hængevugge
5. En hæklet blæksputte-agtig ting, inden i har jeg puttet en spilledåse, så spiller Brahms vuggevise
F**K du er vild
der har virkelig æret krudt i dig !
ønskebarn74 skriver: Ok, kan fornemme det ikke lige er dig at ligge billeder ind... Ville nu bare beundre den!!!! Og øv med alt det udstyr i har nået at sælge... Og hihi, han er sympati gravid...
Kan godt ske jeg lægger billeder ind på et tidspunkt
er ind i mellem bare grædefærdig over alle de dumme kommentarer føler jeg skal skjule maven, men det er ikke nemt når den strutter sådan... er vist bare mega hormonella
BABYPIGEnr4 skriver: Det lyder superhyggeligt. Du kan jo sælge noget på Trendsales eller lign, Jeg giver gerne bud på priser. Folk elsker sådan nogle unikke ting. Går du hjemme siden du har tid til alt det? Baby'este hilsner fra Helle
Ja jeg går hjemme og begge mine unger har været på ferie ved deres far, så har haft masser af tid til at kreere
MelikkazMoar skriver: F**K du er vild der har virkelig æret krudt i dig !
hihi, mange tak
Føler mig nu ikke særlig "krudt-agtig"
Men der har osse bare været så varmt, så det køligste sted at opholde mig har været inde ved symaskinen
Hi hi - kan se du er blevet inspireret . Fantastisk. Det er super flotte ting du laver - og JA, man er tit sin egen største kritiker. Men som jeg kan se - ud fra dine billeder - så kan du godt producere til salg.
Ej hvor er du bare god!!!
er helt vild med den der hængevugge.. hvordan har du lavet den? Hvis du altså vil afsløre dine tricks..
lotte32 skriver: Kan godt ske jeg lægger billeder ind på et tidspunkt er ind i mellem bare grædefærdig over alle de dumme kommentarer føler jeg skal skjule maven, men det er ikke nemt når den strutter sådan... er vist bare mega hormonella Lotte Ø.
Øv at du har det sådan!!!! Tror det hjælper når du ligger dem ind... For her får du masser af ros!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128